Coop maakt een game als diablo zoveel beter!!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idd, als dat je ding is, dan is dit de versie voor jou
Gezien mijn irl vrienden niet van dit soort games houden, houd ik het bij de Pc versie...waar ik tegenwoordig ook nooit meer inlog![]()
We hebben nog niet zoveel gezien he. Komt wel goed in de uiteindelijke game.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:49 schreef Koopsie het volgende:
Op 1 of andere manier vind ik het jammer dat er niet meer "verhaal" in zit.
lastig uit te leggen misschien![]()
Voorbeeld:
Kom terug van een missie dat je een dooie Guardian hebt gevonden, ga je naar de The Speaker en zegt ie gewoon niks en kan je weer opbokken naar de volgende missie.
Ik had misschien een meer emotie![]()
verwacht denk ik, een soort van "gvd! we gaan ze terugpakken"
Verder erg toffe game en ga hem zeker halen![]()
Diablo heb ik nog nooit anders gespeeld. Multiplayer-coop is altijd leuker. Ook genoten van co-op met Destiny, lekker ouwehoeren over een headset, een flash mob in The Tower regelen en gewoon lol. Maar volgens mij is elke game met co-op wel lollig, al is het om het bitchen over kutmechanics of graphics bij verders slechte spellenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Coop maakt een game als diablo zoveel beter!!Maar ik ben nog wel even bezig als hij uit komt... moet uiteraard weer alle characters @ lvl 70 hardcore hebben
ja oke dat kanquote:Op zondag 27 juli 2014 21:29 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Omdat ik van te voren toch niet wist wat je zou krijgen![]()
quote:
Ik heb altijd 2 vaste maatjes om diablo mee te spelen op de ps4, dus voor mij is het echt een no-brainerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diablo heb ik nog nooit anders gespeeld. Multiplayer-coop is altijd leuker. Ook genoten van co-op met Destiny, lekker ouwehoeren over een headset, een flash mob in The Tower regelen en gewoon lol. Maar volgens mij is elke game met co-op wel lollig, al is het om het bitchen over kutmechanics of graphics bij verders slechte spellen
Diablo heb ik al op pc, loot 2.0 dus ook al. Daar konden pc-gamers lang op wachten misschien, maar de consoleversie heeft erna van kunnen profiteren, logisch dat het voor hen dus korter wasIk heb geen idee of ik Diablo op console ga spelen. Ligt eraan wie er ook zijn om mee co-op te spelen, dat spel speel ik gewoonweg om lol te hebben.
Ben net de review aan het invoegen op de site, die mag morgenvroeg om 9 uur onlinequote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een fantastisch nuttige nieuwe feature_
http://www.ibood.com/nl/nl/quote:Op zondag 27 juli 2014 22:29 schreef RRuben het volgende:
zoek een nieuwe tv om op te gamen, mn budget is max ¤400. Ik zit te denken aan deze tv Iemand ervaring of iemand die kan uitleggen of die goed is? Hij ligt namelijk niet bij de Mediamarkt o.i.d. dus ik kan heb niet even bekijken.
Stuur een PM naar de user Dimens, dat is zo'n beetje dé televisie expert op Fok!quote:Op zondag 27 juli 2014 22:29 schreef RRuben het volgende:
zoek een nieuwe tv om op te gamen, mn budget is max ¤400. Ik zit te denken aan deze tv Iemand ervaring of iemand die kan uitleggen of die goed is? Hij ligt namelijk niet bij de Mediamarkt o.i.d. dus ik kan heb niet even bekijken.
hmm, wel aantrekkelijk maar dan moet ik hem nu geijk kopenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/nl/
2 tv's voor 400
oke zal ik doen! thanksquote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stuur een PM naar de user Dimens, dat is zo'n beetje dé televisie expert op Fok!
is dat wat ja ?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/nl/
2 tv's voor 400
Die 42" klinkt goed ja. Lijkt me een prima tv als je er nu eentje zou moeten aanschaffenquote:
mja ik heb hier nu een 42inch LG hangen die t nog perfect doet, maar waar ik gek van word is dat zodra er lichtinval van buiten is echt echt geen kut meer zie, dus de backlight van die dingen is wel verdomd belangrijk voor mequote:Op zondag 27 juli 2014 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die 42" klinkt goed ja. Lijkt me een prima tv als je er nu eentje zou moeten aanschaffen
Z'n inbox is vol lolquote:Op zondag 27 juli 2014 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stuur een PM naar de user Dimens, dat is zo'n beetje dé televisie expert op Fok!
Open een topic in DIG. Gegarandeerd dat ie daarin reageertquote:
Dat is dus één van de reden waarom ik Destiny ga kopen. Op elk moment kan je in iemands game droppen. Of je nodigt iemand uit, als je het even zat bent om in je uppie te grinden. Ben wel weer eens toe aan een leuke MP-achtige game.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diablo heb ik nog nooit anders gespeeld. Multiplayer-coop is altijd leuker. Ook genoten van co-op met Destiny, lekker ouwehoeren over een headset, een flash mob in The Tower regelen en gewoon lol. Maar volgens mij is elke game met co-op wel lollig, al is het om het bitchen over kutmechanics of graphics bij verders slechte spellen
Diablo heb ik al op pc, loot 2.0 dus ook al. Daar konden pc-gamers lang op wachten misschien, maar de consoleversie heeft erna van kunnen profiteren, logisch dat het voor hen dus korter wasIk heb geen idee of ik Diablo op console ga spelen. Ligt eraan wie er ook zijn om mee co-op te spelen, dat spel speel ik gewoonweg om lol te hebben.
haha oke is goed, we'll seequote:Op zondag 27 juli 2014 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Open een topic in DIG. Gegarandeerd dat ie daarin reageert
Hoe is online? Wou hem eigenlijk op launch halen maar zoveel slechte reviews en het blijft toch EAquote:Op maandag 28 juli 2014 00:46 schreef Doublepain het volgende:
UFC title op hard gewonnen
alle Bruce Lee's unlocked nu
Online nog niet veel gedaan, maar wel leuk. Met Overheem een beetje klotenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe is online? Wou hem eigenlijk op launch halen maar zoveel slechte reviews en het blijft toch EA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |