quote:do 24 jul 2014, 14:42
Islamitische Staat eist genitale verminking
Mosul - De Islamitische Staat, eerder bekend als ISIS, heeft alle vrouwen tussen de 11 en 46 in en rond de Iraakse stad Mosul bevolen om zich te laten besnijden.
Dat beweert Jacqueline Badcock, een mensenrechtencontroleur van de Verenigde Naties die in het Iraakse Irbil is gestationeerd.
Aby Bakr al-Baghdadi, de zelfbenoemde kalief van de Islamitische StaatFoto: Bloomberg
De fatwa van de Islamitische Staat treft mogelijk 4 miljoen vrouwen, aldus Badcock. ,,
Dit is een nieuwe ontwikkeling voor Irak, zeker in deze regio, en is een grote bron van zorg die geadresseerd moet worden."
Volgens de VN-medewerker is dit niet de wil van het Iraakse volk.
Onlangs werd bekend dat in Nederland zo'n 30.000 vrouwen genitaal verminkt zijn.
Dat zou een goede zaak zijn. Dan sterven ze vanzelf uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef homme7 het volgende:
Dan moeten ze zelf ook hun piemel eraf laten halen, dat is wel zo eerlijk he
Libië en Egypte zijn helemaal naar de klote geholpen door het westen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef deedeetee het volgende:
Wat een zegening voor het volk, toch maar goed dat Amerika Saddam Hoessein de macht heeft ontnomen. In Libïe hebben ze ook al zo goed hun werk werk gedaan. Dat volk is er errug op vooruit gegaan sinds Khadaffi dood is.
Nu nog ff proberen om Poetin Rusland uit te werken dan is dat óók naar de knoppen.![]()
Amerika bemoeit zich en mee en : het resultaat is chaos en ellende.....
Ja want elke moslim houdt zich daar helemaal aanquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef Crip het volgende:
Lijkt me sterk aangezien er in de koran of hadith nergens een spoor staat dat vrouwen besnijden moeten worden.
Nou ja dat hebben ze natuurlijk wel zélf gedaan maar ze kregen er de kans voor omdat een dictator die de boel in de hand hield werd verwijderd. Als een volk er (nog ) niet aan toe is om met meer vrijheden om te gaan, kun je je er beter niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Libië en Egypte zijn helemaal naar de klote geholpen door het westen.
En dat heb je goed verwoord Wies, bravo. Daarom ook niet geloof erbij betrekken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want elke moslim houdt zich daar helemaal aan
Ze handelen toch in naam van het geloof?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Crip het volgende:
[..]
En dat heb je goed verwoord Wies, bravo. Daarom ook niet geloof erbij betrekken.
Ik kan toch ook handelen in de naam van het Jodendom terwijl ik niet Joods ben? Hoe wil jij mijn achtergrond of doel valideren als je als nieuwsreporter nooit dicht in de buurt kan komen. Wat ook het geval is met zulke groepen. Alleen maar speculatie's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze handelen toch in naam van het geloof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Aloulou het volgende:
Werd eens tijd dat het uit met de pret is voor die Iraakse slettenbakken![]()
Goede stap dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het komt toch in het nieuws?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan toch ook handelen in de naam van het Jodendom terwijl ik niet Joods ben? Hoe wil jij mijn achtergrond of doel valideren als je als nieuwsreporter nooit dicht in de buurt kan komen. Wat ook het geval is met zulke groepen. Alleen maar speculatie's.
Dit artikel is trouwens ook helemaal niet betrouwbaar. Zijn slechts beweringen.
Ik ben het niet eens met de handelingen van IS, maar je moet wel reëel blijven met het nieuws wat je volgt en wat je uitzend.
Ja dat was die 5000 dode USA jongens wel waard, dank aan GW Bushquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef deedeetee het volgende:
Wat een zegening voor het volk, toch maar goed dat Amerika Saddam Hoessein de macht heeft ontnomen.
Als het niet waar zou zijn zou de media het niet oppikken imhoquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
het komt toch in het nieuws?
Als het niet waar zou zijn zou de media het niet oppikken imho
Ik geloof liever een journalist dan een meid van 17 met hoofddoek
Hoe is geloven in een sprookjesboek veel beter dan dat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
17
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo naïef, alles wat in het nieuws wordt opgepikt gaat daarna door als een feit.
Dat is subjectief, de een gelooft de een niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe is geloven in een sprookjesboek veel beter dan dat?
Kaffir? Is dat ook zo'n leuke meidengroep net zoals K3?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is subjectief, de een gelooft de een niet.
Valt me wel op dat als je weinig zinnigs te melden hebt je meteen over geloof gaat beginnen terwijl je de definitie van Kaffir niet eens 's kent.
Hoe weet jij of iets een sprookje is als je zelf geen kennis op hebt gedaan? Of baseer je dat ook op speculatie's van anderen. Aangezien dat volgens jou allemaal feiten zijn.
Ja, daar zit jij ook in.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef Eyip het volgende:
[..]
Kaffir? Is dat ook zo'n leuke meidengroep net zoals K3?
Moet ik dan ook nog danspasjes leren en leuke rijmpjes zingen of wordt mijn kop er zo wel afgehakt? Of gestenigd. Net wat er voor handen is...quote:
Whatever fancies your ticklequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:06 schreef Eyip het volgende:
[..]
Moet ik dan ook nog danspasjes leren en leuke rijmpjes zingen of wordt mijn kop er zo wel afgehakt? Of gestenigd. Net wat er voor handen is...
Objectieve journalisten kan je nog maar met 1 hand tellen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
het komt toch in het nieuws?
Ik geloof liever een journalist dan een meid van 17 met hoofddoek
ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef deedeetee het volgende:
Wat een zegening voor het volk, toch maar goed dat Amerika Saddam Hoessein de macht heeft ontnomen. In Libïe hebben ze ook al zo goed hun werk werk gedaan. Dat volk is er errug op vooruit gegaan sinds Khadaffi dood is.
Nu nog ff proberen om Poetin Rusland uit te werken dan is dat óók naar de knoppen.![]()
Amerika bemoeit zich en mee en : het resultaat is chaos en ellende.....
Hoofddoek dragen is toegeven dat alla foutje heeft gemaakt tijdens zijn creatiequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is subjectief, de een gelooft de een niet.
Valt me wel op dat als je weinig zinnigs te melden hebt je meteen over geloof gaat beginnen terwijl je de definitie van Kaffir niet eens 's kent.
Hoe weet jij of iets een sprookje is als je zelf geen kennis op hebt gedaan? Of baseer je dat ook op speculatie's van anderen. Aangezien dat volgens jou allemaal feiten zijn.
En dat alle moslimmannen potentiele/latente verkrachters zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoofddoek dragen is toegeven dat alla foutje heeft gemaakt tijdens zijn creatie
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoofddoek dragen is toegeven dat alla foutje heeft gemaakt tijdens zijn creatie
Intellectueel deze bois.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En dat alle moslimmannen potentiele/latente verkrachters zijn.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan toch ook handelen in de naam van het Jodendom terwijl ik niet Joods ben? Hoe wil jij mijn achtergrond of doel valideren als je als nieuwsreporter nooit dicht in de buurt kan komen. Wat ook het geval is met zulke groepen. Alleen maar speculatie's.
Dit artikel is trouwens ook helemaal niet betrouwbaar. Zijn slechts beweringen.
Ik ben het niet eens met de handelingen van IS, maar je moet wel reëel blijven met het nieuws wat je volgt en wat je uitzend.
Heb jij een betere verklaring dan ?quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef Goldenrush het volgende:
Degenen die denken hier zo kankergrappig denken te zijn moeten eens 'Desert Flower' kijken. Teringlaaiers.
Jij wilt gewoon horen wat je wilt horen en niet horen wat je niet wilt horen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Opvallend hoe weinig moslims je afkeurend hoort over ISIS.
Ga jij je mond eerst maar eens spoelen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef Goldenrush het volgende:
Degenen die denken hier zo kankergrappig denken te zijn moeten eens 'Desert Flower' kijken. Teringlaaiers.
Ik geloof wel dat geïsoleerde xenofoben geen kritiek van moslims horen op ISIS hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon horen wat je wilt horen en niet horen wat je niet wilt horen.
Is gewoon weer een voorbeeld van: wel voeding, maar geen opvoeding.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ga jij je mond eerst maar eens spoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |