quote:Op maandag 28 juli 2014 21:56 schreef Joerii90 het volgende:
Begin toch al spijt te krijgen dat ik met Tmart mijn sj4000 heb gekocht, tracking code werkt nog steeds niet na 8 dagen ....
quote:
Na 7 dagen? Heb even geduldquote:Op maandag 28 juli 2014 22:40 schreef Joerii90 het volgende:
mijn bestelling is al van 21/07 verzonden, zou het helpen als ik een paypal claim aanmaak?
wacht gewoon 4-5 weken. China is ver weg.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:40 schreef Joerii90 het volgende:
mijn bestelling is al van 21/07 verzonden, zou het helpen als ik een paypal claim aanmaak?
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:40 schreef Joerii90 het volgende:
Dit.quote:
Vrijdag in Nederland aangekomen? Dan is het niet zo gek dat hij er nog niet. Eerst moet die ingeklaard worden door de douane, wat een dag duurt, daarna door naar PostNL waar ze hem moeten verwerken en dan moet hij nog bij jou thuis komen. Op zijn vroegst zou ik hem woensdag verwachtenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:58 schreef toimoi het volgende:
Heeft iemand hier wel eens via de eud.dx.com site besteld? Tot nu toe ben ik er in ieder geval nog niet zo blij mee... Mijn pakketje ligt al sinds vrijdag in Nederland, maar waar!
Kantoor en bedrijfspanden mijdt de PostNL in het weekend.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:01 schreef toimoi het volgende:
Hope so... Ik laat 'm op mijn werk bezorgen, zou knap lullig zijn als die zaterdag aankomt
Nee hoor, de pakketboer komt bij mij gewoon op zaterdag op kantoor langs.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:45 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Kantoor en bedrijfspanden mijdt de PostNL in het weekend.
Bij mij staat ie nu een kleine week op deze status. Ik wacht ongeduldig afquote:Op maandag 28 juli 2014 22:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Via Banggood is hij ook via Sweden Post verstuurd.
2014-07-23 18:00, Order departed on flight from origin
Bedoelden ze toch dat ie vertrokken is van bestemming ? En die datum klopt niet want hij is bijquote:2014-07-29 18:00, Order departed on flight from origin
Of heb ik wat gemist afgelopen maanden en zit Zweden in andere tijdzonequote:Origin Country - Sweden
Volgens mij gaat hij van China -> Singapore, omdat in Singapore een doorgeefpunt is naar Sweden post. Hetzelfde dat Postnl vanuit China naar Hong Kong gaat, omdat in Hong Kong postnl weer een 'sorting hub' heeft naar Nederland toe.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:31 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Bedoelden ze toch dat ie vertrokken is van bestemming ? En die datum klopt niet want hij is bij
[..]
Of heb ik wat gemist afgelopen maanden en zit Zweden in andere tijdzone
Nog langer wachten dusquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij van China -> Singapore, omdat in Singapore een doorgeefpunt is naar Sweden post. Hetzelfde dat Postnl vanuit China naar Hong Kong gaat, omdat in Hong Kong postnl weer een 'sorting hub' heeft naar Nederland toe.
Ik zeg van wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef remcosw het volgende:
Heb de tweede powerbank ook binnen.
Verschil tussen de 2 (beiden van Chinabuye) is echter dat de bedrukking onderop iets verschilt van kleur en op de ene xiaomi.com en op de andere mi.com staat.
Die van mi.com heeft ook een duidelijk groter logo.
Heb ik dan toch een fake te pakken?
Beiden kunnen laden terwijl ze opgeladen worden.
Je moet hem doorlussen, dus met die kabel gewoon van het usb gat van de powerbank naar het micro usb gat, dan hoort hij geen ledjes te tonen. Doet hij dat wel is hij fake.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef remcosw het volgende:
Beiden kunnen laden terwijl ze opgeladen worden.
Doen ze beiden niet. Ben bang dat de fakes te goed worden..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je moet hem doorlussen, dus met die kabel gewoon van het usb gat van de powerbank naar het micro usb gat, dan hoort hij geen ledjes te tonen. Doet hij dat wel is hij fake.
Zijn meer trucjes, opladen, en dan lang de powerbutton indrukken, als de ledjes uit gaan is het weer een teken dat hij echt is. Maar had hij op het doosje zo'n sticker van xiaomi? Met zo'n veldje wat je kan wegkrassen? Dan kan je die code invullen op de xiaomi websites om te checken of hij echt is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:53 schreef remcosw het volgende:
[..]
Doen ze beiden niet. Ben bang dat de fakes te goed worden..
Toch hea, even los van al deze informatie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zijn meer trucjes, opladen, en dan lang de powerbutton indrukken, als de ledjes uit gaan is het weer een teken dat hij echt is. Maar had hij op het doosje zo'n sticker van xiaomi? Met zo'n veldje wat je kan wegkrassen? Dan kan je die code invullen op de xiaomi websites om te checken of hij echt is.
Bij beiden ging het ledje direct bij indrukken uit. Van lang indrukken is er geen sprake.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zijn meer trucjes, opladen, en dan lang de powerbutton indrukken, als de ledjes uit gaan is het weer een teken dat hij echt is. Maar had hij op het doosje zo'n sticker van xiaomi? Met zo'n veldje wat je kan wegkrassen? Dan kan je die code invullen op de xiaomi websites om te checken of hij echt is.
Kraslaag even controleren en als ik het zo lees heb je geen fake, check in ieder geval het volgende;quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef remcosw het volgende:
Bij beiden ging het ledje direct bij indrukken uit. Van lang indrukken is er geen sprake.
Zat volgens mij op beiden een kraslaag, sowieso op de laatste. Maar weet niet meer welke in het doosje van vandaag zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |