Ik heb mijn geld van BG gewoon terug gekregen van mijn niet ontvangen power bank. Als je zeker wilt zijn of die van jou echt is kan je ook nog controleren of je met de power bank aan het stopcontact en dan de andere USB poort aansluiten op je telefoon, als je telefoon dan oplaad dan ben je vrijwel zeker dat het een echte is.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef funky_fart het volgende:
zojuist de xiaomi powerbank van ChinaBuye wél ontvangen, de drie dollar bijbetaling heeft geloond ;-)
Heb m niet opengeschroefd, maar voldoet wel aan de uiterlijke kenmerken van de echte. Controlenummer via site van Xiaomi ingevuld, geeft eveneens aan dat het een originele is.
Nee heb m nog niet, dat is het probleem maarja de claim is al gesloten...quote:Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef funky_fart het volgende:
Dan ben je bij dezen verhuisd![]()
Tracken vanuit China blijft - zolang het geen DHL of FedEx oid betreft - zo schimmig als de neten. Maar je hebt m toch in huis nu? Then why bother?
Jup, de x8-h variant inderdaad. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen, denk dat mijn vriendin heel blij zal zijn met XBMC. Die kijkt graag Amerikaanse shows en ik download volgens haar niet snel genoeg als ze er om vraagt.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ook de x8-h variant? Dan zit je qua hardware wel aan de top op de Chinese markt, dus qua prestaties zal het geen probleem moeten zijn
Via normale airmail laten verzenden?
Zelf downloaden?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef Skiet het volgende:
Jup, de x8-h variant inderdaad. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen, denk dat mijn vriendin heel blij zal zijn met XBMC. Die kijkt graag Amerikaanse shows en ik download volgens haar niet snel genoeg als ze er om vraagt.
Ooit naar gekeken, maar kreeg het niet goed ingesteld. Wellicht toch nog een keer naar kijken.quote:
Gewoon zeggen dat je hoofdpijn hebt = leveragequote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jup, de x8-h variant inderdaad. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen, denk dat mijn vriendin heel blij zal zijn met XBMC. Die kijkt graag Amerikaanse shows en ik download volgens haar niet snel genoeg als ze er om vraagt.
/offtopicquote:Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef Skiet het volgende:
Ooit naar gekeken, maar kreeg het niet goed ingesteld. Wellicht toch nog een keer naar kijken.
Da's beter, al blijft het een jammerlijke exercitie. Als in: zonde van tijd en moeitequote:Op maandag 28 juli 2014 14:02 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld van BG gewoon terug gekregen van mijn niet ontvangen power bank.
Proef gedaan, proef geslaagd. Geen twijfel meerquote:Als je zeker wilt zijn of die van jou echt is kan je ook nog controleren of je met de power bank aan het stopcontact en dan de andere USB poort aansluiten op je telefoon, als je telefoon dan oplaad dan ben je vrijwel zeker dat het een echte is.
Antwoord:quote:2014-07-28 05:00:54
Hi there, the tracking# shows 'Destination Spain'. Howcome it's not Netherlands?
quote:2014-07-28 05:10:59
yes
Gewoon netflix accountje nemen, dan hoef je niks meer te downloaden en kan ze al haar Amerikaanse series zo afspelen op de minix x8-hquote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Twee dagen wachten, zeggen dat je local customs heb gevraagd en die hadden niks gezien.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef darksnake het volgende:
Ik heb een geschil lopen met Chinabuye, 2 powerbanks besteld, maar die is volgens de track&trace al sinds 1 jul op: 2014-07-01 13:02, Arrived at overseas (Country code: NL).
Eerste reactie was extra 10-15dagen wachten(ik zei is goed tot 25jul). Nu heb ik weer gevraagd om een refund sturen ze mij om local customs te vragen.
Hoe kan ik dit het beste oplossen want pakketje gaat echt niet meer komen gok ik.![]()
Ik heb namelijk al eerder besteld en toen was het binnen 2 weken op de stoep.
Kan toch gewoon op je mobiel, een SIP client installeren?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:21 schreef davedavy het volgende:
Iemand al eens gekeken voor een VoIP telefoon? Zoiets http://www.aliexpress.com(...)ones/1476576424.html
De bel tarieven zijn erg aantrekkelijk van zo'n ding, maar om nu meteen 200USD neer te leggen
Dat klopt maar ik zocht een reden om iets in China te kopenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:25 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Kan toch gewoon op je mobiel, een SIP client installeren?
Of op je PC?
Gigaset N300A IPquote:Op maandag 28 juli 2014 18:21 schreef davedavy het volgende:
Iemand al eens gekeken voor een VoIP telefoon? Zoiets http://www.aliexpress.com(...)ones/1476576424.html
De bel tarieven zijn erg aantrekkelijk van zo'n ding, maar om nu meteen 200USD neer te leggen
Thanks!quote:Op maandag 28 juli 2014 18:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gigaset N300A IP
[ afbeelding ]
Kun je voor het prijsverschil met dat Chinese ding van je nog eventueel een compatible Gigaset kopen als je dat wil.
Gewoon sowieso die claim ff aanmaken joh.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:49 schreef Deugniett het volgende:
Zojuist Chinabuye gevraagd voor een oplossing wat betreft de powerbank. Ik zit nu op 41 dagen maar vraag denk ik om een refund en anders maak ik een paypal claim. Waarschijnlijk zullen ze $5 zeggen en dat zij hem opnieuw sturen zoals meerdere hier. Heb hem gelijk maar weer bij BG besteld voor ongeveer 17eu. Laatste postte ik dat je niet kon kiezen voor NL direct maar dan kon nu weer wel
wat voor tracking code heb je?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:56 schreef Joerii90 het volgende:
Begin toch al spijt te krijgen dat ik met Tmart mijn sj4000 heb gekocht, tracking code werkt nog steeds niet na 8 dagen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |