mja had dit dus ook al op woensdag, donderdan en vrijdagquote:Op zondag 27 juli 2014 13:51 schreef NX het volgende:
[..]
Zie je het voor je dat hij honderden van die dingen binnen krijgt en 1 voor 1 opent om ze te inspecteren? Ik denk niet dat ze dat doen
[..]
Het is weekend![]()
(live chat is soms tot een uur of 12 in de middag (NL'se tijd) te bereiken)
kan wel. Zou er zelf eerder 4 van 27$ van makenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:07 schreef Majorthom het volgende:
Is het vertrouwelijk om via dealextreme voor rond de 110 dollar te bestellen in één order? Order bedraagt 24 artikelen. Kan dat, of is het beter om de order te splitten (of gebeurt dat automatisch)?
In verband met de douane dan neem ik aan?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef wootahH het volgende:
[..]
kan wel. Zou er zelf eerder 4 van 27$ van maken
Denk het. Zal wel het standaard 3.5mm zijn. Maar echt stevig zijn die dingen zeker niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:20 schreef Jimbo het volgende:
Zo te zien kan je dat statiefje van de waterpas ook voor zn beetje elke camera gebruiken
Ach voor je coolpix of iets is het meer dan goed genoegquote:Op zondag 27 juli 2014 20:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Denk het. Zal wel het standaard 3.5mm zijn. Maar echt stevig zijn die dingen zeker niet.
Is de voeding die erbij zit een beetje goed? Heb bij andere sata usb adapters verhalen gelezen dat de hardddisks overleden of dat de voeding ging roken..quote:Op zondag 27 juli 2014 19:06 schreef .Neovo. het volgende:
Ook even een review.
Ik heb nog een stapel (iets van 20) oude harde schijven liggen, en wil deze wel eens opruimen. Om deze schijven nog te kunnen uitlezen, heb ik een USB HDD Dock bij Banggood gekocht. Het betreft eentje waar IDE en SATA schijven in geplaatst kunnen worden.
[ afbeelding ]
Precies, scheelt je zo een 30 euro als je pech hebt.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Majorthom het volgende:
[..]
In verband met de douane dan neem ik aan?
Ja zijn er aantal die hebben besteld.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef Samsang het volgende:
Heeft iemand hier wel eens wielerkleding uit China gehaald?
Ik dacht dat iemand, een lange tijd geleden, op Aliexpress een roodkleurig pakje had gekocht?
Jup een setje, bibshort met shirt.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef Samsang het volgende:
Heeft iemand hier wel eens wielerkleding uit China gehaald?
Ik dacht dat iemand, een lange tijd geleden, op Aliexpress een roodkleurig pakje had gekocht?
Tot nu toe gaat het goed. Nog geen rokende dingen gezien.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef Mr_Gadget het volgende:
[..]
Is de voeding die erbij zit een beetje goed? Heb bij andere sata usb adapters verhalen gelezen dat de hardddisks overleden of dat de voeding ging roken..
Ik heb gewoon een Actionding gebruikt, werkte prima om een vulkaan in de nacht te beklimmen, gaf echt voldoende licht. Gewoon op batterijen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:09 schreef pahlawan het volgende:
Heeft iemand een advies voor we. Goede headlamp voor op backpack vakantie voor plus minus 15 euro. Het is een pre wanneer het kreng met usb opgeladen kan worden. Scheelt weer een charger. Anders gewoon batterijen..
Nou, heb hem ook besteld. Ben benieuwd. Wilde al een tijd zo een Android box hebben en deze ziet er op het oog erg strak uit. Hopen dat de prestaties goed zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:06 schreef Downstar het volgende:
Zojuist ook de Minix Neo X8-H mediaspeler besteld bij Tmart!
[ afbeelding ]
Ik heb nu een Ac ryan HD mini 2 en 2 van die android HDMI sticks, toen ze net uitwaren..
die sticks zijn echt niks, geen ethernet, singlecore en 1 gb ram xD..
workarounds om xbmc aan de praat te krijgen etc.
Nu maar eens voor een wat geavanceerdere gegaan..
Ethenet, geoptimaliseerd voor xmbc, 4K ondersteunend, 2GB ram en een quadcore processor. zoals ik nu zie 1 van de beste android mediaspelers uit china
ben benieuwd!
Kan wel kloppen. Ik heb dan ook maar een paar keer meegemaakt - in een tijdspan van 6 jaar - dat de LiveChat wel online was. Maak een ticket aan, daar reageren ze best vlot op, ook mail - vaak een dag later een reactie.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
mja had dit dus ook al op woensdag, donderdan en vrijdagVandaar dat ik dus dacht, misschien is er een speciale dag.
Hier vanochtend nog gechat en een paar weken terug ook diverse keren. Nooit problemen gehad..quote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef NX het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ik heb dan ook maar een paar keer meegemaakt - in een tijdspan van 6 jaar - dat de LiveChat wel online was. Maak een ticket aan, daar reageren ze best vlot op, ook mail - vaak een dag later een reactie.
Ook de x8-h variant? Dan zit je qua hardware wel aan de top op de Chinese markt, dus qua prestaties zal het geen probleem moeten zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 10:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nou, heb hem ook besteld. Ben benieuwd. Wilde al een tijd zo een Android box hebben en deze ziet er op het oog erg strak uit. Hopen dat de prestaties goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |