Geen wilhelm?quote:
Fok is blijkbaar nóg interessanter.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zit in de trein. Gesprekken hier zijn tot nu toe interessanter dan wat ik meekreeg van zomergasten.
Kun je nagaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Fok is blijkbaar nóg interessanter.
Ik denk steeds dat ik Michael Jackson Nederlands hoor spreken, zeg maar.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik even met wat anders bezig ben, hoor ik het geluid van Jim maar dan lijkt het alsof het een wijf is.
Het is zeg maar een wijfje dat de stembanden als de harp streelt.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik Michael Jackson Nederlands hoor spreken, zeg maar.
Ze werden nog wel eens dezelfde week uitgezonden op HollandDoc, nu NPO Doc.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja was een 3doc maar is nu tijdelijk niet beschikbaar op uitzending gemist...
Het was hij of Freek Vonk. En aangezien de rechten van BBC earth duur zijn, deze nitwit zeg maar.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:10 schreef KWAKje het volgende:
Wat is zegmaar de relevantie van deze zomergast ofzo?
Hij vertelt af en toe leuk over het vak filmmaken. Dat had een andere filmmaker ook kunnen doen. Waarom is hij zomergast?
Jij zag liever Johan Nijenhuis zekerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:10 schreef KWAKje het volgende:
Wat is zegmaar de relevantie van deze zomergast ofzo?
Hij vertelt af en toe leuk over het vak filmmaken. Dat had een andere filmmaker ook kunnen doen. Waarom is hij zomergast?
Ik had graag de Konijn Seperatist gehad, die heeft vast heel andere beelden met de wereld te delen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |