quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:39 schreef Kyara het volgende:
Ik dacht dat ik vrij snel weer ongesteld ben geworden maar achteraf vraag ik me af of het niet een nabloeding of zo kan zijn geweest.
Hier trouwens de cerazette. Spiraaltjes komen er bij mij niet in, condooms vind ik ook niks en dat rekenen niet mijn sterkste vak was dat is wel duidelijk
Bang voor toch een innesteling en zwangerschap.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:02 schreef WupWup het volgende:
Haha, Kyara!
Hoezo durfde je geen koperspiraal aan Cwen?
De meeste vrouwen blijven ovuleren met Mirena. En de betrouwbaarheid van de Mirena is vergelijkbaar met de koperspiraal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:50 schreef Cwen het volgende:
[..]
Bang voor toch een innesteling en zwangerschap.
De bedoeling is dat de Mirena ook de eisprong onderdrukt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:12 schreef Burdie het volgende:
Een spiraaltje voorkomt toch alleen innesteling? Dan zou je in theorie elke maand een bevruchting kunnen hebben. Iedereen moet dat voor zich weten, maar ik kan daar zelf geen vrede mee hebben.
Bevruchting wil sowieso niet zeggen dat het ook nestelt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:12 schreef Burdie het volgende:
Een spiraaltje voorkomt toch alleen innesteling? Dan zou je in theorie elke maand een bevruchting kunnen hebben. Iedereen moet dat voor zich weten, maar ik kan daar zelf geen vrede mee hebben.
Ik heb gynefix en ben er heel tevreden over. Geen menstuatie is erger is geworden wat je vaker hoort bij koper. En geen pijn of wat dan ook, dat had ik bij mirena gewoon continu.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:14 schreef WupWup het volgende:
Precies dat was ook mijn reden, Tico. Ik zal tzt ook weer een koperspiraal laten zetten. Ik heb geen moeite met het bevruchtingsverhaal.
Bij deze dus een tegen geluid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:35 schreef WupWup het volgende:
Hij schijnt ook betrouwbaarder te zijn. Maar pvoess had er volgens mij een nare ervaring mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |