70 lijkwagens..quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:27 schreef Ratsnest89 het volgende:
Rijden er straks ruim 70 lijkwagens in colonne? Of met grotere voortuigen waar meerdere kisten in passen?
Ik kwam de reis-weblog van dit gezin vrijdag al tegen van deze mensen nadat ik wat had gegoogled nav de vrachtbrieven, ga niet linken want de achternaam van deze mensen staat daar ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)om-hond-Quinta.dhtml
`Ik vraag me dat eigenlijk wel af.. Hoe zit dat dan, met dieren? worden die ook ''opgespoord''? of gewoon laten liggen want ze worden toch aangevreten door de natuur..
Wowquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
70 lijkwagens..
gisteren was de stoet ~1KM lang, vandaag dus bijna 2
Respect tonen is een goede zaak maar overdrijven is ook een kunst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
70 lijkwagens..
gisteren was de stoet ~1KM lang, vandaag dus bijna 2
We zullen het onthouden voor als jou zoiets overkomt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respect tonen is een goede zaak maar overdrijven is ook een kunst.
Ja, we weten het nu wel. Als het aan jouw ligt gaan ze allemaal is een vrachtwagen. Het liefst zonder kist, want dan passen er meer in en kun je een riek gebruiken om ze uit te laden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sta je op repeat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon in een zak stoppen en in de Rijn trappen. Piet maalt er niet om.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:33 schreef Messina het volgende:
[..]
We zullen het onthouden voor als jou zoiets overkomt.
Denk dat er rond half 7 vanuit Eindhoven word vertrokken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we weer rare toestanden op de snelweg verwachten?
Daar gaat Nederland niet bij stilstaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:33 schreef Messina het volgende:
[..]
We zullen het onthouden voor als jou zoiets overkomt.
Gewoon de loopplank, als een eckte piraat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon in een zak stoppen en in de Rijn trappen. Piet maalt er niet om.
Nationale feestdag, fanfares, braderien, rondvaart door de grachten allesquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar gaat Nederland niet bij stilstaan.
2014 dodelijkste luchtvaartjaar ooitquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet te geloven dat er nu weer een vliegtuig kwijt is...
Ja, ja Piet, volgende week is alles weer normaalquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
twitter:rudybouma twitterde op donderdag 24-07-2014 om 13:34:17Pers jaagt op afgeschermde onderzoekers: scheuren over landweggetjes. "Camel Trophy" grapt chauffeur http://t.co/eilUUc1IGm reageer retweet
Respect tonen kan niet ver genoeg gaan. Zelfs nu lopen er nog mensen rond die geen greintje fatsoen kunnen opbrengen. Ook gezeik over 'omdat het Nederlanders zijn' is bullshit. Alle andere landen tonen ook respect voor hun inwoners die zijn omgekomen. Dit zijn gewoon Nederlanders die je misschien niet direct kent maar die waarschijnlijk wel via de minste schakels met jou verbonden zijn. En als er toevallig een Maleisische vriend(in) van je aan boord zat, dan hou je die in je gedachten tijdens de minuut stilte, dat mag best. Het gaat erom dat dit een groot onrecht is. Een vliegtuig dat neerstort is ook vreselijk maar dat zijn ongelukken die kunnen gebeuren. Dit vliegtuig is door terroristen neergeschoten. Dat is gewoon een heel ander verhaal en gevoel. Deze mensen hadden nu gewoon nog moeten rondlopen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon weer dezelfde twee als gisteren, de Hercules en die grote van Australiëquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef Collide het volgende:
Er word nu trouwens met een groter vliegtuig teruggevlogen.
Ja ja de bus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:36 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik blijf erbij, met de bus naar Salou is veiliger. Triester, maar veiliger.
Volgens mij is dat verre van veiliger.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:36 schreef Ratsnest89 het volgende:
Er zijn nu 8200 vliegtuigen in de lucht de kans op een ongeluk is dus erg klein.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:36 schreef Ratsnest89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |