Ben ik het helemaal mee eens hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Maar er is no way in hell dat een geladen SU-25 een airliner onderschept! Dus het enige wat Rusland hier doet is ruis veroorzaken, niets meer en niets minder.
En wat als er wel wat gebeurd was? Dan was het de schuld van Rijkswaterstaat zeker?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je de beelden gekeken had, had je kunnen zien dat er totaal niks aan de hand was. Paniek om niks.
Geen idee of ik hem hier heb gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef Montagui het volgende:
Was het reuters interview met Khodakovsky al gepost?
http://www.rferl.org/medi(...)68569.html?nocache=1
Volgens de vertaling geeft hij hier toe dat de rebellen over de BUK installatie beschikken, ook nabij de plek des onheils. En dat deze installatie teruggestuurd is. Wat voor mij daarbij ook telt (met betrekking tot waarheid) is dat hij op het laatst toch weer 'wat' schuld wil afschuiven op de Oekraine.
Maar goed, ik ken geen Oekraïns....
Daarbij zijn er ook foto's en flimpjes opgedoken en onderzocht waarop een dergelijke BUK bij Shizne te zien is met 3 ipv 4 raketten. En natuurlijk de foto met de rookpluim van een zojuist afgeschoten BUK raket.
bronquote:Gepubliceerd:
Laatste update: 24 juli 2014 09:26
Aantal Nederlandse doden vliegramp verhoogd naar 194
Het aantal Nederlandse doden bij de vliegramp met vlucht MH17 in Oekraïne is verhoogd naar 194. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken bekendgemaakt.
Eerder werd er gesproken van 193 Nederlandse slachtoffers.
Het aantal is nu verhoogd omdat er een vrouw aan boord was met een dubbele nationaliteit. Ze reisde op een Duits paspoort, maar had ook de Nederlandse nationaliteit.
'shames Russia'quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Hoop mooie foto's hier:
http://www.dailymail.co.u(...)ication-process.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die laatste heb ik gehoord maar heb die foto niet gezien... is die hier voorbij gekomen of weet iemand waar die staat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef Montagui het volgende:
Volgens de vertaling geeft hij hier toe dat de rebellen over de BUK installatie beschikken, ook nabij de plek des onheils. En dat deze installatie teruggestuurd is. Wat voor mij daarbij ook telt (met betrekking tot waarheid) is dat hij op het laatst toch weer 'wat' schuld wil afschuiven op de Oekraine.
Daarbij zijn er ook foto's en flimpjes opgedoken en onderzocht waarop een dergelijke BUK bij Shizne te zien is met 3 ipv 4 raketten. En natuurlijk de foto met de rookpluim van een zojuist afgeschoten BUK raket.
Duidelijk verhaal me dunkt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef Montagui het volgende:
Dus 198 als je de Amstelveense familie meetelt (Filipijns)quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
194 Nederlandse slachtoffers nu zegt RTLnieuws
Ze hebben wel gedetailleerde kaarten. En Kharkov zijn ze ook al 4 X binnen geweest...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begrijp wel dat het gevoelig ligt om Duitse soldaten naar Rusland te sturen.
dat was deze:quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Van die laatste heb ik gehoord maar heb die foto niet gezien... is die hier voorbij gekomen of weet iemand waar die staat.
quote:REBELLENLEIDER HEEFT HET WEL DEGELIJK GEZEGD
Persbureau Reuters heeft zojuist de audio van het interview met Aleksandr Chodakovski vrijgegeven. De rebellencommandant zei gisteren dat separatisten in het oosten van Oekraïne wel degelijk over een Boek-raketsysteem (SA-11-raket) beschikken. Vermoedelijk is de MH17 met een raket uit een dergelijke installatie neergeschoten. Later ontkende Chodakovski tegenover Russische media dat hij dit had gezegd.
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)en-naar-nederland-2/
photoshop doet wonderenquote:
Is het nietquote:
Die foto is op 17 juli op een Oekrains of Russisch facebook (VKontakte) geplaatst.quote:
En dan de wiki proberen aan te passen...zodat het matched met hun verhaal...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Maar er is no way in hell dat een geladen SU-25 een airliner onderschept! Dus het enige wat Rusland hier doet is ruis veroorzaken, niets meer en niets minder.
Ja klopt.quote:
quote:do 24 jul 2014, 12:26
Ook Russen in onderzoeksteam naar vliegramp
DEN HAAG - In het internationaal team dat onder leiding van de Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) onderzoek doet naar de oorzaak en verloop van de vliegramp
zitten ook Russen.
Dat blijkt uit brief van de OVV aan de Kamercommissie voor Buitenlandse Zaken.
Momenteel doen circa 25 onderzoekers uit Oekraïne, Maleisië, Australië, Frankrijk, Duitsland, Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk en Rusland samen met de internationale burgerluchtvaartorganisatie ICAO onderzoek naar de crash, aldus de brief. Daarbij kwamen bijna 300 mensen om.
Premier Mark Rutte zei eerder dat het waarschijnlijk is dat het vliegtuig van Malaysia Airlines uit de lucht is geschoten. De beschuldigende vinger gaat vooral richting Oost-Oekraïense separatisten die met wapens gesteund worden door Rusland.
Om het onderzoek goed te kunnen doen is het noodzakelijk dat onderzoekers „voor langere tijd vrijelijk over de gehele onderzoekslocatie kunnen bewegen”. De OVV stelt dat op het moment van het schrijven (donderdag) de veiligheid van het team op de rampplek niet kan worden gegarandeerd en er dus geen onderzoek plaatsvindt.
De Onderzoeksraad en andere betrokkenen zetten zich in om „met andere partijen de beveiliging te organiseren”. Woensdag kwam naar buiten dat het kabinet zou werken aan een bewapende missie om het rampgebied te beveiligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |