Dat is duidelijkquote:

Portugezen zijn vaak wel lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ook 3 jaar geleden ofzo, mix van Koerdisch, Tunesisch en Portugees.Vooralsnog niet mijn ding

Haha wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chlo haar vagijn is als de buidel van een walibi

Wil je z'n nummer hebben?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
idd, wou dat ik een turk had met lichtbruine ogen en een grote lul.

Vraag Ambi, zij is wel gewend aan baklavatieten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou turkse chick doen mits ik baklava van haar tetten mag eten

Haar vagijn.... als de buidel... van een walibi :s of een ander buideldier mag ook maar ze heeft een grote kut daar draait het omquote:

misselijk gewordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag Ambi, zij is wel gewend aan baklavatieten.

Zou niet instappenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zat goed hoor... hij was net op weg daar heen

Als je Ronaldo bedoeltquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Portugezen zijn vaak wel lekker.

Bah.quote:

je bent in de war met 4ebequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel klein volk maar dat maakt voor jou niet uit he Chlochlo.

Nee, gewoon in het algemeen, zeiktrut.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je Ronaldo bedoelt![]()
Wel klein volk maar dat maakt voor jou niet uit he Chlochlo.

Ahhhquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
met dit weer, kk smerig, kleffe baklava zweet melk smaak.

Moest lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haar vagijn.... als de buidel... van een walibi :s of een ander buideldier mag ook maar ze heeft een grote kut daar draait het om

Wat moet ik in Nigeria dan ?quote:

en ziet daar zwart van de mensen. Erg druk enzquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet ik in Nigeria dan ?![]()
volgens mij is het daar kapot heet

Beekse-berge is precies hetzelfde, alleen zonder zorgen.quote:

quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
en ziet daar zwart van de mensen. Erg druk enz

Hehe loveyouquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon in het algemeen, zeiktrut.
Wrom zo gemeen weer :s Ben tevreden met mijn lengte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |