Ja echtquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Maar soms ook wel jammer om dan in een leeg bed wakker te worden.
Zijn er al plannen om samen te wonen?
Aha :squote:
Of als je na een lange tijd samen weer alleen slaapt en dan uit pure armoede maar kussen gaat knuffelenquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
Ja precies. Maar soms ook wel jammer om dan in een leeg bed wakker te worden.
Nee, als d'r boyfriend er niet is lig ik in haar bed. =$quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echtzo vaak dat je iemand naast je verwacht en dan gewoon lege shizzle
![]()
Herkenbaar dus?
[..]
Aha :s
Sorry, volgende keer dat ik lapo heb, mag jij openen, oké?quote:
in je bed geplast dus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Beetje teveel gedronken gisteren.
Drank in de man, verstand in de kan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Beetje teveel gedronken gisteren.
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echtzo vaak dat je iemand naast je verwacht en dan gewoon lege shizzle
![]()
Herkenbaar dus?
[..]
Aha :s
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja iddRetweet, dat ik dezelfde situatie heb dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rolling stone ben je ook hequote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, als d'r boyfriend er niet is lig ik in haar bed. =$
Oh zo, ja dat wist ik alquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Retweet, dat ik dezelfde situatie heb dus.
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.En dan maar oprollen in je dekens.
![]()
Zeker als ik er ook niet ben? :squote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, als d'r boyfriend er niet is lig ik in haar bed. =$
Ja, ruik je me nooit?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker als ik er ook niet ben? :s
Neenee ik wil ze eerlijk verdienen. Maar wel bedankt zeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer dat ik lapo heb, mag jij openen, oké?
So so ~ mysterious ~.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je helemaal niet weten want heb er niks over gezegd
Dit is niet de eerste keer dat ik zulke wijsheden van je lees, maar toch welt er elke keer wel een traantje op.quote:
Jij niet neequote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je helemaal niet weten want heb er niks over gezegd
Nee. Volgende keer dus gewoon weer een shirt achterlaten zodat ik je geur kan snuiven.quote:
Dan niet hoor. :squote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neenee ik wil ze eerlijk verdienen. Maar wel bedankt zeg.
Ik ben de ochtend weer begonnen met een fluitketel met water, een thermoskan, een losse filterhouder, een sigaret en de zon op mijn gezicht terwijl ik rustig aan kokend water op de reeds vermalen koffiebonen goot, het leek wel vakantie, maar dan nog beter.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ik zulke wijsheden van je lees, maar toch welt er elke keer wel een traantje op.
Wil ook nu wel even langskomen hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Volgende keer dus gewoon weer een shirt achterlaten zodat ik je geur kan snuiven.
Vakantie thuis is de beste vakantie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben de ochtend weer begonnen met een fluitketel met water, een thermoskan, een losse filterhouder, een sigaret en de zon op mijn gezicht terwijl ik rustig aan kokend water op de reeds vermalen koffiebonen goot, het leek wel vakantie, maar dan nog beter.
Kokend water is te heet om over gemalen koffiebonen te gieten. :squote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben de ochtend weer begonnen met een fluitketel met water, een thermoskan, een losse filterhouder, een sigaret en de zon op mijn gezicht terwijl ik rustig aan kokend water op de reeds vermalen koffiebonen goot, het leek wel vakantie, maar dan nog beter.
Deze baristaquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kokend water is te heet om over gemalen koffiebonen te gieten. :s
Is goed, tot over drie uur. Zien jullie elkaar ook een keer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wil ook nu wel even langskomen hoor.
Ja, en nee want dan zou ik mijn eigen source van fokinfo cutten natuurlijkquote:
je bent wel gay geworden zegquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en nee want dan zou ik mijn eigen source van fokinfo cutten natuurlijk
WISEquote:
Was ik al tochquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je bent wel gay geworden zeg
[..]
WISE
Had vorige week discussie met iemand die vond dat de melk in haar cappuccino niet heet genoeg was. "Heeft de melk wel gekookt?" Eh, nee mevrouw, melk mag bij het opschuimen niet warmer dan 70 graden worden...quote:
Drinkt ze het in laagjes op of watquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had vorige week discussie met iemand die vond dat de melk in haar cappuccino niet heet genoeg was. "Heeft de melk wel gekookt?" Eh, nee mevrouw, melk mag bij het opschuimen niet warmer dan 70 graden worden...
Was gewoon een perfecte cappuccino bitch.
Hehquote:
Das stimmtquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ik al tochmisschien ben ik niet veranderd maar jij
Nee ik vind je ook een beetje gay gewordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ik al tochmisschien ben ik niet veranderd maar jij
Onee dat is zo bij een late machiattoquote:
Babyneushoornquote:
Latte macchiato*quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onee dat is zo bij een late machiatto
Ik jou ook. Je was nooit zo gay.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ik vind je ook een beetje gay geworden
American History Xquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Babyneushoorn
[..]
Latte macchiato*
Telt niet voor wat?quote:
Oh, ok. Sorry.quote:
Sorry, afgekeurd wegens overschot aan roest.quote:
''Jij ook hoor, jij ook''. Klein kindquote:
Ok.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry, afgekeurd wegens overschot aan roest.
[..]
''Jij ook hoor, jij ook''. Klein kind
Goed zo, weten wanneer je beter je bakkes houden kan. Je leert het welquote:
Klopt, soms leer ik wel van iets. Soms niet. Nu welquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goed zo, weten wanneer je beter je bakkes houden kan. Je leert het wel
Hahahahahhhhquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, soms leer ik wel van iets. Soms niet. Nu wel
haha
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goed zo, weten wanneer je beter je bakkes houden kan. Je leert het wel
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, soms leer ik wel van iets. Soms niet. Nu wel
haha
quote:
Ik zou het niet weten, kom het checken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook worteltaart bij jullie filiaal?
Gekookt water bedoelde ikquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kokend water is te heet om over gemalen koffiebonen te gieten. :s
Maar...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, kom het checken.
verbrandt*quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:05 schreef VeerEli het volgende:
Mijn laptop wordt zo fucking heet, dat als je hem aan de zijkant (waar de lucht wat uit komt) aanraakt, je je hand gewoon verbrand
*Verbrandtquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:05 schreef VeerEli het volgende:
Mijn laptop wordt zo fucking heet, dat als je hem aan de zijkant (waar de lucht wat uit komt) aanraakt, je je hand gewoon verbrand
Maak gewoon zelf. :squote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar...
Jij staat toch op de bakkersafdeling?
Ze hebben dat niet overal en ik vind het lekker
Ja, true...quote:
Weh?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:07 schreef LudoSanders het volgende:
2Nutz, heb je een Thaise aan de haak geslagen?
Nou leuk voor je, dikke.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar...
Jij staat toch op de bakkersafdeling?
Ze hebben dat niet overal en ik vind het lekker
Speciaal dit topic een uur geleden geopend om je te betrappen. Eindelijk was hier mijn moment van glorie.quote:
Och kijk haar nu lekker casual i dont care diva gedrag vertonen danquote:
Ze woont ver weg toch?quote:
Ver staat gelijk aan Thailand?quote:
Hehehequote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Speciaal dit topic een uur geleden geopend om je te betrappen. Eindelijk was hier mijn moment van glorie.
Hap hap hapquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ver staat gelijk aan Thailand?met je visvakantie jij
Het was bijna een gevalletje Muphry's law.quote:
met penisżquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:07 schreef LudoSanders het volgende:
2Nutz, heb je een Thaise aan de haak geslagen?
Slok slok slok, dat zal lekker smaaaaken, dat zal lekker smaaaken eet maar op! drink maar op!quote:
Wauw. Even more retarted dan ik al dacht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slok slok slok, dat zal lekker smaaaaken, dat zal lekker smaaaken eet maar op! drink maar op!
ken je dat liedje? hahahaha nicu
Ik ken er eentje die in een dorpje met 10 inwoners in Lapland woont.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:
Alsof Thaise mensen alleen in Thailand wonen. :s
Als je alleen maar negatief kan doen mag je van mij wel verzaken om mij te quoten dankjewel doeiquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw. Even more retarted dan ik al dacht.
Eigenlijk wonen die overal idd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:
Alsof Thaise mensen alleen in Thailand wonen. :s
Maar heb je er ook seks mee gehad?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die in een dorpje met 10 inwoners in Lapland woont.
In de winter gaat ze wel terug naar Thailand.
Goed bekeken.
Haha madquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je alleen maar negatief kan doen mag je van mij wel verzaken om mij te quoten dankjewel doei
Ja, was dat je doel? erg kinderachtig. En dat is juf bah slecht voorbeeld geen rolemodel ;rquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was dat je doel? erg kinderachtig. En dat is juf bah slecht voorbeeld geen rolemodel ;r
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat is juf bah slecht voorbeeld geen rolemodel ;r
piwiquote:
Ze is getrouwd met een heuse viking. Dat weerhield mij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar heb je er ook seks mee gehad?
Ik vind worteltaart gewoon kknasty okquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och kijk haar nu lekker casual i dont care diva gedrag vertonen dantrut
retarted lol.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw. Even more retarted dan ik al dacht.
Jij vindt rijstekruimelvlaai lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind worteltaart gewoon kknasty ok![]()
Enigszins gezond en vasje haakt weer af hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind worteltaart gewoon kknasty ok![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |