Waarom hebben we dan een probleem?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, als ze het gas gaan boycotten wat van Rusland komt, hebben we misschien een probleem?
Kon toen ook niet met dat gedoe van dat schip van Greenpeace met die olieboringen op de Noordpool.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef Snowballed het volgende:
10:48 uur
Hercules vertrekt bijna
Het vertrek van de Hercules is nu live te volgen op NPO Nieuws.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Een trouwring heeft toch een naam en een datum? Zo kunnen ze toch mensen identificeren?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn er mensen die naam en adresgegevens in hun ring hebben staan dan? Bovendien was dat hun taak toch niet? Ze hadden er gewoon vanaf moeten blijven.
Die man was toch een separatist? Als het nu een bewoner was geweest hadden die misschien 't fatsoen dingen te verzamelen voor ons, maar met een separatist heb ik dat vertrouwen niet zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn er mensen die naam en adresgegevens in hun ring hebben staan dan? Bovendien was dat hun taak toch niet? Ze hadden er gewoon vanaf moeten blijven.
Klopt. Ik heb even gekeken maar zag ook een paar bijna ongelukken. Vooral door mensen op de rechter baan die zo naar de rouwstoet aan het kijken waren dat zij naar links kwamen terwijl daar een ander voertuig reed. Maar ook een gek die zijn auto op de linker baan stil zette terwijl er verkeer achter hem met hoge snelheid naderde..quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op de beelden zag ik 70 staan op de matrixborden, dat is veel te hoog, gooi maar terug tot 50.
Punt is ook nog dat er twee knooppunten gepasseerd worden zonder filedetectie omdat het verkeerssysteem eruit ligt. Daar houd ik ook mijn hart vast.
Het waren alleen niet de wetenschappers of mensen die de identificatie verzorgen die die ring pakten...quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Een trouwring heeft toch een naam en een datum? Zo kunnen ze toch mensen identificeren?
Zoals een nummertje met een K erachter? Maar even serieus, nee we weten niet wat die vent uiteindelijk aan het doen was maar het was gewoon niet zo slim van hem als er zoveel media-aandacht is. Het nutvan de naam opzoeken om het vervolgens in een piepklein doosje in een vrachtwagen te dumpen ontgaat me ook even, maar misschien hadden ze een 'systeem'quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet zeker!
Waarschijnlijk keek die vent of er iets in gegraveerd stond.
De chaos hebben ze zelf gemaakt en Poetin maakt er alleen maar gebruik van. Ik weet niet hoe het in de andere landen gesteld is en dat vind ik ook niet echt belangrijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:39 schreef agter het volgende:
[..]
Jij denkt dat Poetin alleen op de Oekraine zijn zinnen gezet heeft?
De volgende stap zijn de Baltische staten, Moldavie etc. Zijn doel is chaos creeren in zo'n land, en zo de boel overnemen.
Tijd om een duidelijk keen NEE te laten horen.
Nou, dat was wel de stelling toen ... Nederland kon niet zonder het gas van Rusland,quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:52 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan een probleem?
Die relatie met Rusland is anders aardig bekoeld, al voor MH17.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:49 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja (of Duitse, of Australische experts), want ze vertrouwden die waarnemers die al in de buurt waren voor geen cent. Wat wel begrijpelijk is. Mensen die stand te pede uit Nederland worden overgevlogen en medisch onderlegd zijn, zullen niet zo snel spionnen zijn. Bovendien heeft Nederland een goede relatie met Rusland.
Dat had men kunnen proberen maar men heeft het niet aangedurfd.
Respect waarvoor?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind afstand hierin weinig uitmaken, belangrijkste is wat je er mee wil laten zien, en dat is in beide gevallen respect. Dan nog vind ik stilte mooier, maar dat klappen kan je niet veroordelen wat gister hier wel gebeurde.
Misschien een interessant stukje van nog niet zo heel lang geledenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:52 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan een probleem?
In VS na de Boston bombing werd er geplunderd uit kraampjes die daar bij de finish stonden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat betreft de vermeende plunderingen, dat zou in Nederland ook kunnen gebeuren hoor.
Als mensen bij wijze van spreken een paar bankbiljetten in hun tuin vinden, steekt menigeen die in eigen zak.
Is dat niet dat ding uit Australie..? Er staat er nog eentje in beeld...quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef Collide het volgende:
Er zijn dus twee C130 in Oekraine. Want gisteren vloog de G-988 er heen en er vertrekt nu een ander.
Australië heeft een C-17 gestuurd. Das een jet en geen prop-vliegtuigquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is dat niet dat ding uit Australie..? Er staat er nog eentje in beeld...
Nee die nu vertrokken is naar Nederland. En die gisteren vanuit Nederland naar Oekraine is vertrokken zijn allebei van Nederland.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is dat niet dat ding uit Australie..? Er staat er nog eentje in beeld...
Ah oke.. (geen flauw idee) er vliegt zo ongeveer nu net eentje weg en er staat er nog 1 met propsquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Australië heeft een C-17 gestuurd. Das een jet en geen prop-vliegtuig
Ja maar sta je dan op de foto is het gelijk plunderen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Een trouwring heeft toch een naam en een datum? Zo kunnen ze toch mensen identificeren?
Kunnen ze 4 jaar langer Weltmeister zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:57 schreef senesta het volgende:
Dat Duitsland het WK wilde boycotten had ik al eerder gelezen ergens, dat is niet nieuw toch?
Ik heb er nog niet eerder van gehoord, maar kan het gemist hebben. Ben je niet in de war met Sochi?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:57 schreef senesta het volgende:
Dat Duitsland het WK wilde boycotten had ik al eerder gelezen ergens, dat is niet nieuw toch?
Ja blijkbaar,terwijl je toch zou denken dat die man het dan eerder snel in zijn zak zou hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar sta je dan op de foto is het gelijk plunderen.
scherp gesteld op het prikkeldraadquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:53 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]![]()
Die sd kwaliteit van de npo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |