dat jij altijd wegrent nadat ik je bluf call? dat zegt inderdaad een hoopquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit zegt weer genoeg over jouw onkunde.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:20 schreef nightsleeper het volgende:
Alcohol nodig hebben voor een leuke avond.
'Altijd' en 'wegrent' ja? En dan met 'labiel moslimwijf' komen omdat iemand iets naars over je zei en niet op je dreigement ingaat, boehoe, Life is een zielig klein baby'tje, boehoe.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat jij altijd wegrent nadat ik je bluf call? dat zegt inderdaad een hoop
oh chloortje is weer ongesteld, dolletjequote:Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
'Altijd' en 'wegrent' ja? En dan met 'labiel moslimwijf' komen omdat iemand iets naars over je zei en niet op je dreigement ingaat, boehoe, Life is een zielig klein baby'tje, boehoe.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hahaha, je bent niet helemaal oké in die bovenkamer van je. Doei.
ja maar, dat is dus niet zo, die regel is geen feit, id kaart hoef je niet bij je te hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Klagen over een duidelijke regel die al een behoorlijke tijd een feit is.
Daarnaast moet je sowieso je ID-kaart altijd bij je hebben. Dus je moet kwaad worden op je vriendin, niet op de supermarkt!
Onterechte klacht.
Die regel is wel een feit in supermarkten en je moet wel te allen tijde identificatie bij je hebben. Die regel is ook alweer een hele tijd geleden ingegaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja maar, dat is dus niet zo, die regel is geen feit, id kaart hoef je niet bij je te hebben
lees anders het topicquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Die regel is wel een feit in supermarkten en je moet wel te allen tijde identificatie bij je hebben. Die regel is ook alweer een hele tijd geleden ingegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door AMangold op 24-07-2014 11:09:50 ]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:41 schreef AMangold het volgende:
Ik ben zelf ook een caissičre en zou het zelfde hebben gedaan. De overheid stuurt regelmatig controleurs naar de winkels toe om te kijken of zij zich aan de regels houden. De ene keer kan dat een jongen zijn van 17 en de andere keer een koppel van beiden begin de 20. Zoals aangegeven ben je verplicht te legitimeren tot en met 25. Daarnaast ben je sowieso altijd verplicht een identiteitsbewijs bij je te dragen. Dus schuif de schuld niet in de schoenen van de winkel maar draag je id-kaart gewoon bij je zoals dat hoort.Nogmaals. Ik ben 26, mijn vriendin 25. Ik heb een ID bij me, mijn vriendin toevallig niet. Als je zo volgens de regeltjes van ons land wilt leven, zouden je collega's ook bij de papa's met puberzoon/dochter net zo flink moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, maar wacht, dat vindt de filiaalmanager waarschijnlijk inkomstenderving. Want stel voor dat die zijn wekelijkse boodschappen ergens anders gaat doen.
Het beleid is verschrikkelijke hypocriet, maar de uitvoer door de supermarkten zowaar nog hypocrieter.
Dat komt doordat jij net boven de grens van 25 zit dat men nog moeilijk doet. De kans is groot (aannemelijk) dat jullie de alcohol samen zullen nuttigen en dan mag men het van de wet niet meegeven. Wanneer een vader met zijn dochter een kratje bier komt halen is de kans groot datquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:50 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik ben 26, mijn vriendin 25. Ik heb een ID bij me, mijn vriendin toevallig niet. Als je zo volgens de regeltjes van ons land wilt leven, zouden je collega's ook bij de papa's met puberzoon/dochter net zo flink moeten zijn.
Ow, maar wacht, dat vindt de filiaalmanager waarschijnlijk inkomstenderving. Want stel voor dat die zijn wekelijkse boodschappen ergens anders gaat doen.
Het beleid is verschrikkelijke hypocriet, maar de uitvoer door de supermarkten zowaar nog hypocrieter.
oh ik dacht dat ik net geqoute had dat het KENNELIJK moest zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij net boven de grens van 25 zit dat men nog moeilijk doet. De kans is groot (aannemelijk) dat jullie de alcohol samen zullen nuttigen en dan mag men het van de wet niet meegeven. Wanneer een vader met zijn dochter een kratje bier komt halen is de kans groot dat
die biertjes in de bierpens van vader verdwijnen en niet bedoeld zijn voor de dochter.
Maar je hoeft mij niet aan te vallen hoorIk vind de regelgeving ook krom en heb ook al vaker aangegeven op mijn werk dat we dan gewoon iedereen moeten weigeren waar een minderjarige bij is of iemand zich niet kan legitimeren.
Lees het topic eens door! Voor mij stond een vader met zijn zoon van een jaar of 15, welke o.a. bier kocht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij net boven de grens van 25 zit dat men nog moeilijk doet. De kans is groot (aannemelijk) dat jullie de alcohol samen zullen nuttigen en dan mag men het van de wet niet meegeven. Wanneer een vader met zijn dochter een kratje bier komt halen is de kans groot dat
die biertjes in de bierpens van vader verdwijnen en niet bedoeld zijn voor de dochter.
Maar je hoeft mij niet aan te vallen hoorIk vind de regelgeving ook krom en heb ook al vaker aangegeven op mijn werk dat we dan gewoon iedereen moeten weigeren waar een minderjarige bij is of iemand zich niet kan legitimeren.
Inderdaad dat is behoorlijk krom, daar heb ik zelf als caissičre bij mijn leidinggevende ook al meerdere malen mijn beklag over gedaan.. Gevolg nu is dat bijna iedereen het gewoon mee krijgt, omdat ik het spuugzat benquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:06 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Lees het topic eens door! Voor mij stond een vader met zijn zoon van een jaar of 15, welke o.a. bier kocht.
Wel komisch, dat jij als kassavrouw moet gaan inschatten hoe groot de kans is dat iemand alcohol gaat drinken. Je hebt namelijk geen enkele grond op basis waarvan jij een gedachtegang kunt vormen.
ik geloof dat die regel van samen legitimeren ook al 3 jaar geld, maar zolang de regering niet zo fel er op controleerde dat deze werd na gestreefd hielden de winkeliers zich er ook niet zo aan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:25 schreef Gewas het volgende:
Idd, vroeger deden ze er helemaal niet zo moeilijk over. Iets te ver doorgeschoten allemaal.
AUSWEIS BITTE!quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit moet een grap/verzonnen zijn
Tevens, je moet je ten alle tijden kunnen identificeren dus je wijf zat sowieso fout
indien je in de veronderstelling wilt blijven op de hoogte zijn, jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb de OP gelezen, das meer dan genoeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |