Denk dat hij daarmee bedoelde dat hij met een occilator op de resonantiefrequentie van de planeet wel wat puinhoop kan creëren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef Discombobulate het volgende:
Tesla beweerde dat hij de aarde kon splijten.
Beetje een probleem is dat de Aarde geen homogene bal is, maar uit allerlei verschillende materialen bestaat met allerlei verschillende materiaaleigenschappen waaronder resonantiefrequenties.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Denk dat hij daarmee bedoelde dat hij met een occilator op de resonantiefrequentie van de planeet wel wat puinhoop kan creëren.
Hetzelfde als dat je een glas kan laten springen d.m.v. een zuivere toon op de juiste frequentie.
Russische vriendin aan de haak geslagen, denk ik.quote:
Ah, en hoe wilde je dat gat casen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:38 schreef Nerdmans het volgende:
Ik gok dat we kans maken als we het voor elkaar krijgen om een gat van een goede kilometer doorsnede kunnen maken tot het midden van de kern van de aarde.
quote:zodra we de kern bereikt hebben
Kweenie pcies hoe dat dan verloopt
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:38 schreef Nerdmans het volgende:
Ik gok dat we kans maken als we het voor elkaar krijgen om een gat van een goede kilometer doorsnede kunnen maken tot het midden van de kern van de aarde.
Dit gat maken we vanaf de marianentrog op 11 km diepte.
zodra we de kern bereikt hebben, laten we de oceaan leeglopen onder de druk van 11 km diepte de kern in.
gewoon omdat ik dat wilquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hollow earth believer?
En anders: Waarom zou water weglopen in een dichte hete kern?
In het weekend heet jij toch Katara?quote:
Nee maar echt hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In het weekend heet jij toch Katara?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |