Slechte vergelijking, mits je er vanuit gaat dat je net op het moment dat je die verzekering nodigt hebt niet meer verzekerd bent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:35 schreef Trebo het volgende:
Ik betaal nu 12 jaar 100 euro in de maand ziekenfonds, terwijl ik nooit wat heb. In principe heb ik dus ¤14.400,- weggegooid.
Wat is gevoel?quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel gevoel in je donder?
Een hoop ramptoeristen, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien wel meer dan het volk dat er onderweg stond.
Ik heb een begrafenis van zeer dierbare vriend meegemaakt zonder lijk en kan je vertellen dat nabestaanden maar 1 ding willen, hun dierbaren een laatste rustplaats geven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Een hoop ramptoeristen, dat ben ik met je eens.
Het gaat erom dat we in dit land voor iedereen moeten betalen.. ziekenfonds, uitkeringen en de hele ceremonie van gister en wat nog komen gaat moeten wij indirect aan mee betalen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, mits je er vanuit gaat dat je net op het moment dat je die verzekering nodigt hebt niet meer verzekerd bent.
Dat het verschrikkelijk is wat er is gebeurd en hoe er met de doden is omgegaan ergens in the fucking middle of nowhere. Dit afscheid is wel het laatste wat Nederland kon doen.. doordat het een nationaal drama is geworden, wordt nu eenmaal groots uitgepakt. En dat mag wel wat kosten dan vind ik.. 20 topics lang klagen over hoeveel dat wel niet allemaal kost vind ik dan getuigen van weinig medeleven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is gevoel?
Kun jij mij dat uitleggen?
Mooi dat dit dan in ieder geval wel bij deze mensen gebeurd toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een begrafenis van zeer dierbare vriend meegemaakt zonder lijk en kan je vertellen dat nabestaanden maar 1 ding willen, hun dierbaren een laatste rustplaats geven.
Misschien ben ik er wat ongenuanceerd door geworden.
Het is mooi maar wordt het dal erna niet dieper dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:48 schreef Trebo het volgende:
[..]
Mooi dat dit dan in ieder geval wel bij deze mensen gebeurd toch?
Nee denk ik niet, afsluiting etcquote:Op donderdag 24 juli 2014 05:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is mooi maar wordt het dal erna niet dieper dan?
Ik twijfel, mensen willen toch persoonlijk afscheid nemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:17 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Nee denk ik niet, afsluiting etc
Wel indrukwekkend hoor zo'n lange stoet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:23 schreef plesner het volgende:
Wat een mongolen die langs de kant stonden te klappen en foto's/video's aan het maken waren van de rouwstoet.
Respect.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:33 schreef treptep het volgende:
Ik heb vannacht 8 uur stilte in acht genomen voor de slachtoffers.
Veeg me op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:33 schreef treptep het volgende:
Ik heb vannacht 8 uur stilte in acht genomen voor de slachtoffers.
Er komen nog meer tochten naar Hilversum vanaf Eindhoven en iedereen die het gemist heeft kan alsnog op de snelweg gaan lopen en aan andere kant stilstaan.quote:
Dat was het ook, echter het gedrag van sommige mensen langs de kant was ronduit respectloos.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend hoor zo'n lange stoet.
Het viel nog mee, in 1988 was het nog beschamender.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:51 schreef plesner het volgende:
[..]
Dat was het ook, echter het gedrag van sommige mensen langs de kant was ronduit respectloos.
wat vond je respectloos dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:51 schreef plesner het volgende:
[..]
Dat was het ook, echter het gedrag van sommige mensen langs de kant was ronduit respectloos.
Op Rtl4 werd ook een grijsaard geïnterviewd die schaamteloos toegaf dat-ie gewoon kwam kijken uit nieuwsgierigheid en er zelf niet zoveel bij voelde. De Rtl-journalist had duidelijk de verkeerde te pakken. Heb me wild geërgerd aan die man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:51 schreef plesner het volgende:
[..]
Was het deze brug?quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:31 schreef RoelerMF het volgende:
Ik heb gisteren bij de Waal op een brug gestaan, ook daar veel mensen met camera's. Ik begreep het zelf ook niet helemaal waarom sommige zelfs met al hun apparatuur langskwamen en op het moment supreme dus als een gek met twee camera's in de weer waren voor de beste plaatjes. Dat mensen met hun telefoon een fotootje schieten wil ik dan nog wel begrijpen, maar er was er zelfs eentje die zijn gopro aan de balustrade had vastgemaakt en op die manier ook nog eens alles aan het filmen was.
Over de Waal is de Martinus Nijhoffbrug.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:13 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Was het deze brug?
Of dit?
(disclaimer: heb geen idee wat of waar de Waal is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |