Huh, rip?!quote:Op maandag 28 juli 2014 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Mylifeisgrey
Schenkstroop (r.i.p.)
Skippy
Ik dacht dat hij 40 was ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef SonicVolcano het volgende:
vogeltjesdans.
Die vent is 52. Had mijn vader kunnen zijn
Dat topic waar iedereen haar voor slechte moeder uitmaakte.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:04 schreef BlueMage het volgende:
Ouder1 vind ik ook behoorlijk gestoord maar verder totaal niet grappig ofzo. Wel leveren de reacties op haar leuke posts op soms.
40 vind ik alsnog ernstig, gezien zijn posts.quote:
Argo?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:29 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Is argo niet dezelfde als die fuifduif?
Que?quote:Op donderdag 24 juli 2014 03:26 schreef RadioSlut het volgende:
Zoveelste topic, en ondanks dat ik niet meer zo actief ben op dit forum, hier mijn nominaties:
Mijn opperheld tong80
zeefje
badtripbob
Moirapoly zijn ook 2 enorme gekken, maar wel de tofste gekken die ik ken.
ik
Braddie
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
F1978
Al past het woord 'creepy' in deze beter.
Waarom is hij er niet meerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat was een kloon, bleek later. Van held Croupouque
Fotoboek van Croupouque
Toto69, je doet me ergens wel een beetje denken aan mijn exquote:Op maandag 28 juli 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]F1978.
SonicVolcano, ik vind jou van nature grappig![]()
Hij heeft een ander account: SergeantFluffyquote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Is die nog actief?
[..]
Inderdaad, huh?
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef SonicVolcano het volgende:
vogeltjesdans.
Die vent is 52. Had mijn vader kunnen zijn
Herinner je dat meisje nog dat ook die plannen had? Ze plaatste ook wel foto's in US. Ook nooit meer wat van gehoordquote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft een ander account: SergeantFluffy
Maar weet zo niet of hij daarmee post.
En wat betreft Schenk weet ik van iemand waar hij goed contact mee had dat hij er een einde aan wilde maken en sinds dien niks meer van zich heeft laten horen, dus het is aannemelijk.
Zij wordt regelmatig gebeld door Man Bijt Hond zodra er iets over aliens in het nieuws is. Gezien ze elke keer over haar astrale seks heeft aan de telefoon haalt ze nooit de uitzending.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die ja. Ze fascineert me door haar enorme gebrek aan intelligentie.![]()
Ze is trouwens 44 nu.
[ afbeelding ]
Dit figuur is ook een hele poos op FOK! geweest; ze beweert 's nachts uit haar lichaam te treden en dan heeft ze astraal seks met aliens. Gebanned door Yvonne uit FOK!
Ik moest altijd wel lachen om Xebrosius. Baaiguardian is gewoon irritant.
Hoe zijn ze daar achtergekomen ?quote:
wow, wat een backfire moet dat dan zijn geweestquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een of andere sherlock via info uit zijn ttopic meende ik
Och, er zijn ergere backfires geweest met o.a. Kastanova, anthonyzeus, yildiz, braddiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:05 schreef rosability het volgende:
[..]
wow, wat een backfire moet dat dan zijn geweestVind het ergens wel zielig voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |