Wat een hoop nutteloze adviezen hier...
Gast , 1 ding dat je moet weten...
wat mij opvalt is dat in Nederland veel vrouwen denken dat ze recht hebben op een Ryan Goslin look a likes of whatever.... dit gaat met name op voor dating sites... distantieer je daar van... datingsites zijn kak..
In het echt gaat dit al minder op , maar zijn de meeste vrouwen zelf zo onzeker als de pest of juist te zeker als de pest waardoor je bij beiden niet uitkomt als je onzeker bent..
Dit is raar maar waar en lijkt met name in Nederland en omstreken zo te zijn... terwijl hier psychologie in meespeelt.
Ga eens op reis... en dan niet naar Spanje of Frankrijk.... Ga eens naar zuidoost - europa / oost - europa... zuid amerika.... Daar zijn de standaarden heel anders en geldt er ook een heel ander schoonheidsideaal...vrouwen zijn daar een stuk makkelijker om mee te praten en je HEBT dan wat om over te praten als je ze ontmoet, namelijk je nationaliteit, je cultuur etc.etc..
je komt dan niet voor baggergesprekken te staan die of awkward eindigen of in een friendzone... meestal eindigt het in een relatie of batsrelatie...
Het is psychisch zo dat mensen van verre landen over het algemeen als aantrekkelijk worden beschouwd omdat het ' exotisch ' is.... .. heel kromme gedachte, maar helaas waar...dat geldt ook voor de landen daar...
Ga eens op backpackreis...
En weet je , als het je nog niet lukt.... in Azie vind je heel veel leuke en lieve meiden die veel minder geven om hoe je eruit ziet en meer om wie je bent.... (pas natuurlijk wel op voor de golddiggers daar).... meestal zijn ze ook nog heel mooi ook...
Soms moet je het gewoon elders proberen en vind je het geluk ook daar....
Nederlandse wijven zijn over het algemeen hypocriete omhooggevallen snollen... sorry dat ik het zeg..
en voor de tegenreacties: ja ik heb genoeg vriendinnen gehad, en ja ook genoeg Nederlandse...
Hopelijk kun je hier wat mee..
Groet...
[ Bericht 1% gewijzigd door DR010 op 03-08-2014 01:25:57 ]