Heel inspirerend! Mooiquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:28 schreef Spanky78 het volgende:
Nja, ik kan je maar 1 advies geven. Stop met druk maken en ga leuke dingen doen. Alleen ja. Gewoon doen wat je tof vindt. Maakt niet uit wat. Desnoods ga je eerst vanalles proberen. Zet die voruwen even uit je hoofd. Geniet van het leven en don't give a fuck.
En dat laatste is het lastigste, maar wel hetgeen waarvan je ineens sexappeal krijgt. Je moet onbereikbaar zijn, dat erotiseert. Waarom zijn barmannen in trek? Omdat ze status hebben en niet zomaar te versieren. Zelfde geldt voor mannen met veel vrouwelijke aandacht.Daar komen alleen maar meer vrouwen op af.
Ik werd pas echt succesvol bij de meiden toen ik in het buitenland ging wekren en na een relatie echt even al dat typisch vrouwelijke gedoe spuugzat was. No mor mister niceguy. Ik ben een tijdje alleen gaan doen wat ik wilde. En nog nooit zo veel geneukt..
Maargoed. Het beviel me sowieso enorm en ben er niet meer mee gestopt. Het leuke was dat ik tijdens het doen van dingen die ik leuk vond ook vrouwen tegenkwam die dezelfde interesses hadden al sikzelf. Je bent negentien en je hebt alle tijd van de wereld, doe er iets mee, voordat het voorbij is.
Leef!
Wat je, na het lezen van alle posts in dit topic, van plan bent om aan de situatie te gaan doen.quote:
Een hobby/sport gaan zoeken om mijn zelfvertrouwen op te krikken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:33 schreef capsize het volgende:
[..]
Wat je, na het lezen van alle posts in dit topic, van plan bent om aan de situatie te gaan doen.
Ah, ok, duidelijk. Al een idee?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:41 schreef DrukkeStudent het volgende:
[..]
Een hobby/sport gaan zoeken om mijn zelfvertrouwen op te krikken.
Hoeft niet. Vrouwen vallen toch niet op overdreven spierbundels. En het boeit ze al helemaal niet hoeveel je kan squatten. Als je een hekel hebt aan leg day en geen uberkast wil worden kan je dat gerust skippen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:46 schreef getfitbysmith het volgende:
En TS natuurlijk het hele lichaam trainen.
Heb je helemaal gelijk ik, je hoeft niet eens spieren te hebben om vrouwen te krijgen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:49 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Hoeft niet. Vrouwen vallen toch niet op overdreven spierbundels. En het boeit ze al helemaal niet hoeveel je kan squatten. Als je een hekel hebt aan leg day en geen uberkast wil worden kan je dat gerust skippen.
Wie draagt er dan de zaterdagse boodschappen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 05:52 schreef getfitbysmith het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk ik, je hoeft niet eens spieren te hebben om vrouwen te krijgen.
De vrouw natuurlijk, kan ze daarna gelijk beginnen met koken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:59 schreef seasushi het volgende:
[..]
Wie draagt er dan de zaterdagse boodschappen?
ik weet het.. het was een simpele inkopper.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De vrouw natuurlijk, kan ze daarna gelijk beginnen met koken.
Nadat ze mijn bier en pinda's klaargezet heeft natuurlijk.
En ik kan alleen simpele kansen afmaken, sorry.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:22 schreef seasushi het volgende:
[..]
ik weet het.. het was een simpele inkopper.
Deze is wel interessant.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:49 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Interessant zijn = iets te bieden hebben behalve een piemel. Een goed lijf, geld, intelligentie/belezenheid, passie, hobby's...
Als haar vriendinnen aan haar vragen wat jij nou allemaal doet moet dat meer zijn dan "studeren"
Verschilt natuurlijk per vrouw. Ik ben ondernemend (eigen bedrijf e.d.) en "werk op de beurs". Genoeg om over op te scheppen tegen haar vriendinnen. Maar je hoeft niet zozeer een hobby of passie te hebben die vrouwen interessant vinden(hoewel gamen/larpen voor de gemiddelde vrouw inderdaad niet bevorderlijk gaat werken). 99% van de vrouwen zal racen niet interessant vinden, maar dat wil niet zeggen dat het een turn-off is: HEB EEN PERSOONLIJKHEID godverdomme.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:21 schreef netchip het volgende:
[..]
Deze is wel interessant.
Stel, ik zou opzoek zijn naar een relatie. Dan is jouw tip: interessant zijn. Leuk, ik heb hobby's die ik zelf interessant vind, maar een chick boeit die hobby's helemaal niets. Ze zouden eerder denken - heel oppervlakkig: "Wat een nerd!" En dat is een vooroordeel, want als je niet wist dat ik die hobby's heb, dan zou je mij zeker niet als nerd bestempelen.
Wanneer ben je interessant?
Nou, over een sterke persoonlijkheid hoef ik me niet druk te maken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:28 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Verschilt natuurlijk per vrouw. Ik ben ondernemend (eigen bedrijf e.d.) en "werk op de beurs". Genoeg om over op te scheppen tegen haar vriendinnen. Maar je hoeft niet zozeer een hobby of passie te hebben die vrouwen interessant vinden(hoewel gamen/larpen voor de gemiddelde vrouw inderdaad niet bevorderlijk gaat werken). 99% van de vrouwen zal racen niet interessant vinden, maar dat wil niet zeggen dat het een turn-off is: HEB EEN PERSOONLIJKHEID godverdomme.
Wat de fuck is er toch mis met jou, zit je in een psychose ofzo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:42 schreef Florentius het volgende:
Hoeveel persoonlijkheden heb je teydelijk?
Was je niet recent nog een aan huis gebonden 17 jarige die moeite had een meetlint te gebruiken?
En die alleen maar kon herhalen wat mamma over vrouwen dacht?
Nu ben je een eigen ondernemer en werkt op de beurs?
Ga toch hulp zoeken jochie.
Hm, ik snap wel wat ie bedoelt. Geen ervaringsdeskundige, maar het klinkt logisch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:51 schreef Florentius het volgende:
Hehehehe, wat een manneke.
Je loopt al van dag 1 rare dingen te zeggen met een te doorzichtig opgeblazen bullshit gehalte.
De dingen die je zegt en noemt stroken niet met hoe mensen doen die werkelijk die dingen doen of gedaan hebben. Je loopt stoer te lullen over dingen die binnen no time niet eens een WOW reactie triggeren.
Je bent gewoon een aan huis gebonden triest pubertje en ik kijk er gewoon dwars doorheen je facade van grootsprekerij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |