abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142686983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:13 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Dat weet ik niet zo zeer, maar ik weet wel dat absoluut geen 'relatie'factor is. Status is over te twisten, maar geld brengt je geen relatie.
Het is maar net wat voor relatie je met mensen zoekt.

Hier, Dan Bilzerian. Die man die al je vrienden zo'n held vinden. Het lijkt mij een oppervlakkige en troubled zak die waarschijnlijk van gekkigheid niet meer weet wat hij met zijn (gekregen) geld moet doen en zich voorlopig nog prima vermaakt. Verwerpelijk? Ik weet het niet. Hij is wel een leuk voorbeeld, hij is 'blij' en de mensen om hem heen ook.

(define 'blij' etc)

Anyway. Wat voegt hij toe aan het leven van de mensen om hem heen? Best wel wat. Spanning, sensatie, uitzonderlijke ervaringen, etcetera. Wat zijn dat voor dingen, en hoe belangrijk/'juist'/whatever zijn die? Dat doet er niet eens toe. Hij voegt op zijn manier meer toe aan het leven van anderen dan jij op dit moment doet. Dat trekt vanzelf (bepaalde) mensen aan.
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:24:19 #102
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_142687062
Tl;dr ga jezelf verbeteren maar daar hoort ook een stukje leren praten met vrouwen bij (als je daar moeite mee hebt)
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_142687268
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Het is maar net wat voor relatie je met mensen zoekt.

[ afbeelding ]

Hier, Dan Bilzerian. Die man die al je vrienden zo'n held vinden. Het lijkt mij een oppervlakkige en troubled zak die waarschijnlijk van gekkigheid niet meer weet wat hij met zijn (gekregen) geld moet doen en zich voorlopig nog prima vermaakt. Verwerpelijk? Ik weet het niet. Hij is wel een leuk voorbeeld, hij is 'blij' en de mensen om hem heen ook.

(define 'blij' etc)

Anyway. Wat voegt hij toe aan het leven van de mensen om hem heen? Best wel wat. Spanning, sensatie, uitzonderlijke ervaringen, etcetera. Wat zijn dat voor dingen, en hoe belangrijk/'juist'/whatever zijn die? Dat doet er niet eens toe. Hij voegt op zijn manier meer toe aan het leven van anderen dan jij op dit moment doet. Dat trekt vanzelf (bepaalde) mensen aan.
Dan Bilzerian ken ik ook.
pi_142687380
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wat je wel gaat helpen is zinnige dingen doen, goed worden in zinnige dingen en die 'waarde' uiteindelijk kunnen toevoegen aan het leven van andere mensen. Op zoveel mogelijk denkbare vlakken. Dan komen die vrienden en vrouwen vanzelf op je af.
Kun je deze abstracte uitspraak ook concretiseren met voorbeelden. Wat versta jij onder zinnige dingen die waarde kunnen toevoegen aan je eigen en het leven van anderen?
pi_142687584
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Kun je deze abstracte uitspraak ook concretiseren met voorbeelden. Wat versta jij onder zinnige dingen die waarde kunnen toevoegen aan je eigen en het leven van anderen?
Dat vraag ik mij dus ook af!
pi_142687595
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Teydelyk het volgende:
Tl;dr ga jezelf verbeteren maar daar hoort ook een stukje leren praten met vrouwen bij (als je daar moeite mee hebt)
Eens. Komt dan vanzelf wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:14 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Ik zie echt niks onderscheidend. In niemand. Ik zie alleen maar kuddegedrag bij mensen en iedereen is in principe hetzelfde naar mijn mening. Noem jij eens iets wat jou interessant maakt dan, op je baan, carrièreperspectief en levensstijl na.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daadwerkelijk enige persoonlijkheid, karakter en (toepasbare) intelligentie hebben will get you a long way. Kennis en verhalen om te delen, daadwerkelijk kunnen praten met mensen, creativiteit, gedrevenheid, kalmte en wijsheid, nieuwsgierigheid, betrokkenheid, overtuigingskracht en verbeelding, dat soort zaken. Heeft weinig te maken met oppervlakkige properties als je baan, carrièreperspectief of levensstijl. Ja, uiteindelijk heeft iedereen die 'persoonlijkheidsdingen' wel. Een beetje. En daar zit het hem in.

Het is de reden dat ik zelf ook maar een 'beetje' heb met de meeste mensen. Het zijn vooral een rijkere persoonlijkheid met dito karakter en sociale vaardigheden die je onderscheiden van de kudde. 'Minder gemiddelde' mensen zijn er vanzelfsprekend minder dan 'gemiddelde mensen'. Gelukkig heb je er ook niet 856 van nodig.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:29 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Dan Bilzerian ken ik ook.
Kan gebeuren.
pi_142687693
Ik snap er helemaal geen zak van m.b.t. het interessant zijn.
pi_142687722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:41 schreef DrukkeStudent het volgende:
Geeft ook niet, je bent fucking 19.

quote:
You never read a book on psychology, Tippy. You didn't need to. You knew by some divine instinct that you can make more friends in two months by becoming genuinely interested in other people than you can in two years by trying to get other people interested in you. Let me repeat that. You can make more friends in two months by becoming interested in other people than you can in two years by trying to get other people interested in you.

Yet I know and you know people who blunder through life trying to wigwag other people into becoming interested in them.

Of course, it doesn't work. People are not interested in you. They are not interested in me. They are interested in themselves - morning, noon and after dinner.

The New York Telephone Company made a detailed study of telephone conversations to find out which word is the most frequently used. You have guessed it: it is the personal pronoun "I." "I." I." It was used 3,900 times in 500 telephone conversations. "I." "I." "I." "I." When you see a group photograph that you are in, whose picture do you look for first?

If we merely try to impress people and get people interested in us, we will never have many true, sincere friends. Friends, real friends, are not made that way.
naar: Dale Carnegie, How To Win Friends and Influence People

Interessant en leuk boek om te lezen - indien je dat wilt. Die keuze heb je zelf in de hand. :) Heeft veel voor mij gedaan.
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:49:53 #109
431144 Teydelyk
pi_142687951
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:41 schreef DrukkeStudent het volgende:
Interessant zijn = iets te bieden hebben behalve een piemel. Een goed lijf, geld, intelligentie/belezenheid, passie, hobby's...

Als haar vriendinnen aan haar vragen wat jij nou allemaal doet moet dat meer zijn dan "studeren"
pi_142688132
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:49 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Interessant zijn = iets te bieden hebben behalve een piemel. Een goed lijf, geld, intelligentie/belezenheid, passie, hobby's...

Als haar vriendinnen aan haar vragen wat jij nou allemaal doet moet dat meer zijn dan "studeren"
_O_
pi_142688228
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

_O_
Of "sporten". Wink, wink.
pi_142688447
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:49 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Passie, geld, intelligentie, hobby's en belezenheid zijn begrippen die van toepassing zijn bij mij.

Alleen een goed lijf niet. Hierbij valt te denken aan een six pack bijv.
pi_142688457
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Sporten doe ik niet.
pi_142688547
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk dat het gebrek aan een sixpack zijn probleem is.
pi_142688562
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ik loop toch niet halfnaakt..
pi_142688604
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:13 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Dat weet ik niet zo zeer, maar ik weet wel dat absoluut geen 'relatie'factor is. Status is over te twisten, maar geld brengt je geen relatie.
Status en/of geld kan je best aan een relatie helpen, met iemand die dus valt voor je status en/of geld.

Ik zou dat niet willen iig, heb liever dat ze vallen voor mij als persoon snap je?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142688689
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Status en/of geld kan je best aan een relatie helpen, met iemand die dus valt voor je status en/of geld.

Ik zou dat niet willen iig, heb liever dat ze vallen voor mij als persoon snap je?
Ja dat heb ik dus liever ook.
pi_142688697
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat was een hint richting Panzer "Hercules" Maus. Jammer dit.
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:19:35 #119
431144 Teydelyk
pi_142688744
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:07 schreef DrukkeStudent het volgende:
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 17:49 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Passie, geld, intelligentie, hobby's en belezenheid zijn begrippen die van toepassing zijn bij mij.

Ik had al zo'n vermoeden, dan heb jij hetzelfde probleem als wat ik ooit heb ervaren: Je hebt wel waarde, maar hoe ga je dat in godsnaam overbrengen op vrouwen? Je wilt eigenlijk hun erkenning, zonder die erkenning heb je geen zelfvertrouwen. Maar zonder zelfvertrouwen krijg je zomaar die erkenning niet - een paradox dus. Fake it till you make it. Ik zag (in mijn ogen) de grootste kneusjes om mij heen meisjes regelen. Gozers even oud als ik, maar wel thuiswonend - terwijl ik zelf 100m2 highrise als student had. Gozers zonder een CV, zonder intelligentie, zonder hobbys... Waarom zij wel en ik niet? En toen ben ik dus begonnen met lezen en onderzoeken.
pi_142688815
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Eens. Komt dan vanzelf wel.

[..]

[..]

Daadwerkelijk enige persoonlijkheid, karakter en (toepasbare) intelligentie hebben will get you a long way. Kennis en verhalen om te delen, daadwerkelijk kunnen praten met mensen, creativiteit, gedrevenheid, kalmte en wijsheid, nieuwsgierigheid, betrokkenheid, overtuigingskracht en verbeelding, dat soort zaken. Heeft weinig te maken met oppervlakkige properties als je baan, carrièreperspectief of levensstijl. Ja, uiteindelijk heeft iedereen die 'persoonlijkheidsdingen' wel. Een beetje. En daar zit het hem in.

Het is de reden dat ik zelf ook maar een 'beetje' heb met de meeste mensen. Het zijn vooral een rijkere persoonlijkheid met dito karakter en sociale vaardigheden die je onderscheiden van de kudde. 'Minder gemiddelde' mensen zijn er vanzelfsprekend minder dan 'gemiddelde mensen'. Gelukkig heb je er ook niet 856 van nodig.

[..]

Kan gebeuren.
Bedankt voor het concretiseren en het geven van voorbeelden. Een aantal van de eigenschappen die je noemt daarmee word je echter geboren, die vallen mijn inziens niet aan te leren. Hierbij denk ik aan dingen als creativiteit, nieuwsgierigheid, gedrevenheid, betrokkenheid en verbeelding.
pi_142689046
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:19 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Ik had al zo'n vermoeden, dan heb jij hetzelfde probleem als wat ik ooit heb ervaren: Je hebt wel waarde, maar hoe ga je dat in godsnaam overbrengen op vrouwen? Je wilt eigenlijk hun erkenning, zonder die erkenning heb je geen zelfvertrouwen. Maar zonder zelfvertrouwen krijg je zomaar die erkenning niet - een paradox dus. Fake it till you make it. Ik zag (in mijn ogen) de grootste kneusjes om mij heen meisjes regelen. Gozers even oud als ik, maar wel thuiswonend - terwijl ik zelf 100m2 highrise als student had. Gozers zonder een CV, zonder intelligentie, zonder hobbys... Waarom zij wel en ik niet? En toen ben ik dus begonnen met lezen en onderzoeken.
Exact ik heb dit dus ook. Alleen ik ben thuiswonend en doe niet aan sport.
pi_142689058
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:19 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Ja, of je laat je zelfvertrouwen niet afhangen van een externe factor als de erkenning van een ander persoon.

Hoef je ook niet te faken.

Ik zeg het nog één keer en dan hou ik ermee op :

Uiteindelijk moet alleen JIJ jezelf leuk vinden.
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:43:36 #123
431144 Teydelyk
pi_142689433
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, of je laat je zelfvertrouwen niet afhangen van een externe factor als de erkenning van een ander persoon.

Hoef je ook niet te faken.

Ik zeg het nog één keer en dan hou ik ermee op :

Uiteindelijk moet alleen JIJ jezelf leuk vinden.
Makkelijk gezegd, maar zo werkt het helaas voor de meeste mensen niet. Fake it till you make it is dan toch echt een stuk makkelijker en dat hoef je maar een paar keer te doen totdat je door hebt dat vrouwen je toch wel interessant vinden.
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:46:49 #124
431144 Teydelyk
pi_142689523
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:29 schreef DrukkeStudent het volgende:

[..]

Exact ik heb dit dus ook. Alleen ik ben thuiswonend en doe niet aan sport.
Ik sportte toen ook nog niet, maar een goede fysiek krijgen is echt niet meer dan een jaartje werk, 3 uurtjes trainen per week en fatsoenlijk eten. Koop een bench/setje dumbbells voor 200/300 euro(als je t kwijt kan), daar kom je al ver genoeg mee en is goedkoper dan naar de gym gaan. Beetje online kijken hoe alle oefeningen kunnen. Ik had vroeger alles in mijn slaapkamer staan. http://foxhoundstudio.com(...)ant-guys-want-to-be/

Je moet er een beetje de genen en juiste afmetingen voor hebben, maar Brad Pitt in Fight Club was voor mij heel erg haalbaar.
pi_142689605
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:43 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd, maar zo werkt het helaas voor de meeste mensen niet. Fake it till you make it is dan toch echt een stuk makkelijker en dat hoef je maar een paar keer te doen totdat je door hebt dat vrouwen je toch wel interessant vinden.
Ik heb niet zoveel met die meeste mensen te maken. ;)

Jouw techniek zal ongetwijfeld zoden aan de dijk zetten hoor, zelf zou ik het alleen nooit aanraden en al zeker niet aan een onzeker persoon.

Trouwens TS, wat PanzerMaus ook al zei, je bent 'pas' 19, het is helemaal niet raar om nog wat onzeker te zijn nu, je bent jezelf tenslotte nog steeds aan het ontdekken. ;) Ik kan je garanderen dat je over 10 jaar bv. al heel anders in je schoenen zult staan.

Laat ik afsluiten met dat ik gewoon vind dat het zo zonde van je energie is om nu te gaan zitten piekeren en te balen van het feit dat je nog maagd bent en/of geen vriendinnetje hebt gehad.

Het leven heeft nog veel meer te bieden dan sex en relaties, waar je nog tijd zat voor hebt in principe.

'Opa' out... :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')