Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Met satanisch geblèr.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:49 schreef Crip het volgende:
Tijd om alles te vergeten wat ik net heb gezien.
Imo is alle muziek van de shaytaan.quote:
een hoofddoek die naar metal luistert. like..ok?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Imo is alle muziek van de shaytaan.Maar waarom maakt een gitaar iets meer satanistisch dan? De meeste metal muziek gaat over hedendaagse politieke kwestie's etc.
Ik zeg ook niet dat gitaar satanisch is? Maar sommige metalbands hebben duidelijk satanische teksten en symboliek, hoor. Voor mij is de inhoud van muziek belangrijk en hoe iemand ermee omgaat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Imo is alle muziek van de shaytaan.Maar waarom maakt een gitaar iets meer satanistisch dan? De meeste metal muziek gaat over hedendaagse politieke kwestie's etc.
Je noemde dat liedje net satanistisch terwijl het geen satanistische betekenis heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat gitaar satanisch is? Maar sommige metalbands hebben duidelijk satanische teksten en symboliek, hoor. Voor mij is de inhoud van muziek belangrijk en hoe iemand ermee omgaat.
crip. ik denk niet dat metal artiesten leuke dingen te zeggen hebben over islam. system of a down was wel cool maar die zijn armeens volgens mijquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Je noemde dat liedje net satanistisch terwijl het geen satanistische betekenis heeft.
Try listening to bepaalde metal, de teksten zullen je verbazen. Diepgaand.
Nah, was gewoon een ludiek bedoelde reactie. Ik heb niet eens helemaal geluisterd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Je noemde dat liedje net satanistisch terwijl het geen satanistische betekenis heeft.
Try listening to bepaalde metal, de teksten zullen je verbazen. Diepgaand.
Ik denk rijstepap met was ananas.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Niets. Net vissoep op. Misschien nog ff een shake maken.
EN JIJ?
DDat is toch dat ene deeg met veel laages met turkse kaas en spinazi?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga wat börek opwarmen die we nog in de vriezer hadden zitten.En wat fruit, denk ik.
Je hebt vele soorten en vormen. Die ik ga eten is met kaas, ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk rijstepap met was ananas.
Heb geen honger. ;[
[..]
DDat is toch dat ene deeg met veel laages met turkse kaas en spinazi?
okquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:11 schreef AMAR420 het volgende:
ik ga zo aan de naturelchips, kopje thee erbij..
haha sharinganquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:15 schreef Crip het volgende:
Ik wil van die kleurlenzen bestellen die je ogen huge laten lijken. Worden veel gebruikt in Azië. Lijkt me fun om te hebben.
laat me weten wanneer je ze hebt gevondenquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:15 schreef Crip het volgende:
Ik wil van die kleurlenzen bestellen die je ogen huge laten lijken. Worden veel gebruikt in Azië. Lijkt me fun om te hebben.
Ik gebruik alleen een bril voor tijdens het rijden. Lenzen heb ik geprobeerd te gebruiken. Kreeg ze er een week lang niet in lolquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:15 schreef Crip het volgende:
Review gelezen van een beautyblogger die ik volg. Betrouwbare site dus! En uit Nederland.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
laat me weten wanneer je ze hebt gevonden
Die ik wil halen hebben geen sterkte. Alleen voor de illusie van groter lijkende ogen. ( Niet dat mijn ogen niet al huge zijn maar goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen een bril voor tijdens het rijden. Lenzen heb ik geprobeerd te gebruiken. Kreeg ze er een week lang niet in lol
Hippie dingen. Hipster jij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Die ik wil halen hebben geen sterkte. Alleen voor de illusie van groter lijkende ogen. ( Niet dat mijn ogen niet al huge zijn maar goed)
Is er ook met sterkte. Ik draag lenzen/bril.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Review gelezen van een beautyblogger die ik volg. Betrouwbare site dus! En uit Nederland.
Dit zijn de lenzen waar ik het over had
http://www.geocandy.nl/c-1309024/magic-circle/
[..]
Die ik wil halen hebben geen sterkte. Alleen voor de illusie van groter lijkende ogen. ( Niet dat mijn ogen niet al huge zijn maar goed)
Tis weird dude.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is echt geen hipster stuff hoor.
Wrm doet die man zo raarquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:12 schreef Bortecinem het volgende:
Jawel maar niet hipster.
Btw zag net een filmpje van playboy Adnan Oktar waar hij Israel verheerlijkt en de Palestijnen op de vingers tikt.
Gulen is de man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:32 schreef Bortecinem het volgende:
Wel typisch. Is hij geen vriendje van gülen btw?
Succes!quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
Over 4 weken zit ik in Turkey. Yeeeey. Gonna find me a husband with my pasaport.
Je bent gewoon veeleisend.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erg he
En dan werk ik ook nog eens bij een Mannenbedrijf.
De vrouwen die ik hier zie zijn gedrochten. Gelukkig voor de mannen dat ik er ben. Eye candy tochquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent gewoon veeleisend.
Het bedrijfsonderdeel waarvoor ik werk (300FTE) bestaat voor 95% uit mannen. Ik zie bijna geen vrouwen op het werk.![]()
![]()
Wat heb je uitgespookt dat je geen man kan vinden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De vrouwen die ik hier zie zijn gedrochten. Gelukkig voor de mannen dat ik er ben. Eye candy toch
Van de 8000 mannen die hier werken zit ik net de Henkies van 50 jaar
Laf olsun, ik ben niet op zoekquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dat je geen man kan vinden?Of staat je bitch mode continu aan op het werk?
Ik wil me laten overplaatsen naar het Sales/Marketing-bedrijfsonderdeel (90% vrouw, meerendeel 25-30j), maar het lukt me niet. Ik word continu door het MT tegengewerkt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:31 schreef Bortecinem het volgende:
De mannen op mijn werk zeggen dat ze medelijden hebben met mijn toekomstige man.
Twee dan.
Wat zijn je wensenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voldoe jij aan mijn wensen?
Borte, ook herkenbaar
Het ligt gewoon aan hun.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voldoe jij aan mijn wensen?
Borte, ook herkenbaar
Lief.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lang? Check
Donker haar? Check
Baard? Check
What else
Ik vin helemal moooi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lief.
Niet te streng.
Moet me wat los laten.
Energie hebben.
Enigszins sociaal zijn.
Thats all.
Vnv. Dm me je adres maar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vin helemal moooi.
Prik maar een datum
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:31 schreef Bortecinem het volgende:
De mannen op mijn werk zeggen dat ze medelijden hebben met mijn toekomstige man.
Twee dan.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:41 schreef Bortecinem het volgende:
Maar het slaat echt nergens op. Voor jezelf opkomen en niet ja amen zeggen tegen alles en iedereen maakt je al een bitch blijkbaar.
Ik heb trouwens ook gehoord dat ik 'te lief' ben. Weer door twee andere collega's. Dusssssd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:28 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.cnnturk.com/ha(...)icerek-protesto-etti
Gouverneur van de provincie Tekirdag protesteert tegen Coca-Cola door in plaats daarvan Fanta te drinken...
Ik denk dat iemand hem daar onderhand wel van op de hoogte heeft gesteld, gezien hij zijn Twitteraccount inmiddels heeft gesloten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Kun je hem even bellen en melden dat het 1 bedrijf is.
Ik zie het al...quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Passagiersvliegtuig? Heb nog niks gezien op nieuwssites.
Fernandes ook, maar dat vind ik niet zo lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Kun je hem even bellen en melden dat het 1 bedrijf is.
Waarom boycotten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fernandes ook, maar dat vind ik niet zo lekker.
Wel jammer van Sprite en Minute-Maid. Maar ja, genoeg andere dranken om te drinken. Boycotten die dingen
http://vpm.org.my/bds/34-why-boycott-coca-colaquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw reden niet. Enlighten me
Ik durf morgen niet meer terug te vliegen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zie het al...
NWS / Contact verloren met passagiersvliegtuig Air Algeria
Ah. Van hetzelfde genre als boycot Aldi, die steunen Israel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://vpm.org.my/bds/34-why-boycott-coca-cola
Veel leesplezier
Heb je gelezen of wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. Van hetzelfde genre als boycot Aldi, die steunen Israel.
Steunen ze Israël openlijk? Zoals de firma Lauder?
Mensen roepen heel snel dingen... ik geloof niet dat Coca Cola iets openlijk steunt. Zo dom zijn ze niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je gelezen of wat?
En sowieso, verwacht je dat iedereen dat openlijk zal toegeven?
Jij vindt het beter om elke initiatief af te kraken. Is veel makkelijker toch.
Wat zeg jijquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen roepen heel snel dingen... ik geloof niet dat Coca Cola iets openlijk steunt. Zo dom zijn ze niet.
Van hoelaat tot hoelaat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Komt iemand zondag naar de demonstraties in Rotterdam?
Heb ik al gedaan. Zie geen reden tot boycot. Doe lief anders moeten we die kennismakingsdate van vnv cancellen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat zeg jij. Ga die links eens lezen ofzo.
"Mensen roepen heel snel dingen"
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Zie geen reden tot boycot. Doe lief anders moeten we die kennismakingsdate van vnv cancellen.
Uuuuufff......quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:12 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
. Wacht jij maar op de dag dat ze het openlijk steunen, want ja dan is het zo en tot die tijd niet, toch?
Zeg dan gewoon dat je het te lekker vindt of teveel moeite in plaats van deze onzin.
Je hebt gelijk tamamquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar was je het mee oneens wat in die link stond?
Iets zoetsquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:20 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand nog requests voor een volgende blogpost?
Ehhh....quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik spinaziecake ga maken.
Hehe, dit kan écht niet, hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iets waarvoor ik mijn moeder niet nodig heb?
Er zijn nog veel dingen die ik moet leren. Baklava, Icli kofte etc. Maar daar moet ik echt tijd voor vrijmaken. Is time consuminkkk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hehe, dit kan écht niet, hoor.
Ben sende o isigi görüyorum. Je kunt het.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn nog veel dingen die ik moet leren. Baklava, Icli kofte etc. Maar daar moet ik echt tijd voor vrijmaken. Is time consuminkkk.
Ehm sagol..quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben sende o isigi görüyorum. Je kunt het.
Ik vind hem dan ook redelijk serieus. Dat wordt het later iig wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:00 schreef TheMagnificent het volgende:
BB is trouwens ietsjes anders dan ik verwacht had. Soms is het een beetje comedy-achtig. Ik had me niet echt ingelezen, maar dacht dat de hele serie een serieuze toon zou hebben. Maar het is niet slecht.
Ben jij al klaar met de serie?
Smooth player...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
mum sonduquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de eerste (pilot)aflevering gezien, dus misschien vandaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind hem dan ook redelijk serieus. Dat wordt het later iig wel.
Nee, ik ben nog niet klaar. Sowieso staat het laatste seizoen niet op Netflix.
Oh, oyle mi? NOOO DAN IS HET BIJNA AFGELOPEN.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de eerste (pilot)aflevering gezien, dus misschien vandaar.
Laatste seizoen niet? Volgens Wiki is het 5 seizoenen en staat er zo te zien gewoon op, hoor.
Ga ik ook doen. Heb ook niet gezegd dat ik het niet goed vind. Moet toch wat tot het nieuwe seizoen van GoT...quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, oyle mi? NOOO DAN IS HET BIJNA AFGELOPEN.![]()
Je moet echt verder kijken voordat je een oordeel kan vellen imo.
Orange is the new black... allemaal lesbiennesquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Heb ook niet gezegd dat ik het niet goed vind. Moet toch wat tot het nieuwe seizoen van GoT...
Nee, even geen lesbo's, homo's of bi's meer voor mij; heb net 4 seizoenen GoT achter de rug.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Orange is the new black... allemaal lesbiennes
Blijkbaar zaten daar allemaal Fransen in.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Vliegtuig van Air Algérie is inderdaad neergestort (in Niger) met 116 mensen aan boord.
Ik heb de spullen niet in huis blijkbaar. En verder is mijn gezicht nog veel te lelijk om naar buiten te gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, Borte, je zou verjaardagstaart voor mij maken, dus zet dat maar op je blog.
Damn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Vliegtuig van Air Algérie is inderdaad neergestort (in Niger) met 116 mensen aan boord.
Overdrijver gespot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb de spullen niet in huis blijkbaar. En verder is mijn gezicht nog veel te lelijk om naar buiten te gaan.
Dat is niet normaal. Wat zei arts?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn gezicht ziet er letterlijk vervormd uit en iedereen in mijn omgeving zegt hetzelfde.
Is het ook niet. Daarom heb ik ook een afspraak staan voor morgen. Hoogstwaarschijnlijk is het een abces of ontsteking als dat niet dezelfde dingen zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is niet normaal. Wat zei arts?
Oké, oké, maar volgend jaar wil ik geen smoesjes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb de spullen niet in huis blijkbaar. En verder is mijn gezicht nog veel te lelijk om naar buiten te gaan.
Aleikum salaam.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is het ook niet. Daarom heb ik ook een afspraak staan voor morgen. Hoogstwaarschijnlijk is het een abces of ontsteking als dat niet dezelfde dingen zijn.
Jaa, ben nog steeds aan de ibo.quote:
Hoe kom je daarbij? Ik was de eerste paar dagen juist ziek van de koorts. Maar na 2-3 dagen was dat wel over.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Gek dat je eigenlijk niet echt koorts hebt gekregen. Alleen eerste dag een klein beetje, zei je.
Najah ik weet niet wat lichte koorts is maar ik kon amper op mijn benen staan van zondag tot en met dinsdag ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Dan herinner ik me het verkeerd. Ik dacht dat je maar een lichte koorts had.
Dat klinkt niet als licht, nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Najah ik weet niet wat lichte koorts is maar ik kon amper op mijn benen staan van zondag tot en met dinsdag ofzo.
Let GoT begin. ''Winter is coming.''quote:
quote:
duurt nog wel ffquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Let GoT begin. ''Winter is coming.''
geniet maar kijk met matequote:
Tot seizoen 4 ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Spoiler GoTyou aint seen nothin yet, cersei/jaimieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Geen Nederlands als optie? Achja, het is niet heel ingewikkeld Engels; ik heb ook met Engelse subs gekeken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef Bortecinem het volgende:
De mijne heeft ook Engelse ondertiteling for some strange reason...
Vind het gewoon triest om een serie voor iemand te gaan spoilen terwijl daar net nog over gesproken is.quote:
Lighten up.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vind het gewoon triest om een serie voor iemand te gaan spoilen terwijl daar net nog over gesproken is.
Waarom ga je express spoileren wanneer er twee posts boven je wordt geschreven dat iemand net aan de serie begint? Seriously, wat is daar het nut van? Ik snap de 'munzurluk' van sommige mensen gewoon echt niet.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga zo pisi maken. Heb het deeg gemaakt met speltbloem. Kijken of het wat wordt.
Ik denk dat sommige mensen ervan genieten je op te fokken. Zodoende die lighten up..quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ga je express spoileren wanneer er twee posts boven je wordt geschreven dat iemand net aan de serie begint. Seriously, wat is daar het nut van? Ik snap de 'munzurluk' van sommige mensen gewoon echt niet.
Tyrant lijkt me net zo slecht in elkaar gezet als The Devil's Doublequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef Blocko het volgende:
Jullie moeten allemaal Homeland en/of het nieuwe "Tyrant" kijken.
Gewoon midden oosten shit, Moslims die de baas zijn en het westerlingen moeilijk maken.
wat nou slecht :S.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tyrant lijkt me net zo slecht in elkaar gezet als The Devil's Double
The Devil's Double (2011) - IMDb
Blijkbaar ben ik heel anders opgevoed of zo. Ik vind het het raar en onbeschoft dat iemand waarmee je bijna elke dag 'praat' - al is het online - en je verder geen problemen mee hebt, er blijkbaar van geniet om jou uren kijkplezier te verpesten. Dat is het nou met spoileren. Het is niet even irritant doen, maar je verpest gelijk de hele serie. En dan ook nog gewoon negeren en doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen ervan genieten je op te fokken. Zodoende die lighten up..
Tja, daar hebben ze andere gedachtes over emancipatie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
NWS / ISIS wil 4.000.000 vrouwen in IRAK laten besnijden..
.
. Mocht het waar zijn...
Ik kon altijd genieten van jou en Xmini's ruzie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik heel anders opgevoed of zo. Ik vind het het raar en onbeschoft dat iemand waarmee je bijna elke dag 'praat' - al is het online - en je verder geen problemen mee hebt, er blijkbaar van geniet om jou uren kijkplezier te verpesten. Dat is het nou met spoileren. Het is niet even irritant doen, maar je verpest gelijk de hele serie. En dan ook nog gewoon negeren en doen alsof er niks aan de hand is.![]()
Maar goed, de toon is daarmee wel gezet IMO. Ik kan dat soort sneaky en smiechterige mensen gewoon echt niet uitstaan.
Zaten buraya kadar. Daha ne diyecem? Maar zoals ik het al zei, de toon is daarmee wel gezet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kon altijd genieten van jou en Xmini's ruzie.![]()
Bosver bence.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen ervan genieten je op te fokken.
En Julis?!?!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:41 schreef zarGon het volgende:
Jaoh, waar is xmini?! En Bilge? En Burakius? En Turquaz, en, en...
Ik heb laatst een film gekeken op Netflix. Ging over twee geadopteerde kinderen uit Libanon en de strijd tussen de christenen en moslims daar. Ik kom totaal niet op de naam, maar die film is echt absoluut een aanrader. Enig idee welke ik bedoel?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef Blocko het volgende:
Gewoon midden oosten shit, Moslims die de baas zijn en het westerlingen moeilijk maken.
quote:
Niet Incendies, toch? Een tweeling die op zoek gaat naar hun familiegeschiedenis in het Midden-Oosten? Zo niet, die staat ook op Netflix. Echt een aanrader.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb laatst een film gekeken op Netflix. Ging over twee geadopteerde kinderen uit Libanon en de strijd tussen de christenen en moslims daar. Ik kom totaal niet op de naam, maar die film is echt absoluut een aanrader. Enig idee welke ik bedoel?
Lul niet zo slap, man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er wordt toevallig over een serie gepraat en ik post daar een gif van. Ik ga me niet bezighouden met elke post, toevallig een spoiler. Tja.
Lijkt me sterk dit, geen geldige bron.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
NWS / ISIS wil 4.000.000 vrouwen in IRAK laten besnijden..
.
. Mocht het waar zijn...
Jaaaa, die bedoel ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet Incendies, toch? Een tweeling die op zoek gaat naar hun familiegeschiedenis in het Midden-Oosten? Zo niet, die staat ook op Netflix. Echt een aanrader.
weet niet, komt mij niet bekend voor. Staat als het goed is toch in je netflix? misschien kan je daar opzoeken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb laatst een film gekeken op Netflix. Ging over twee geadopteerde kinderen uit Libanon en de strijd tussen de christenen en moslims daar. Ik kom totaal niet op de naam, maar die film is echt absoluut een aanrader. Enig idee welke ik bedoel?
Nooit meegewerkt eigk... meer omdat het mij een hype lijktquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je weleens werkt met speltbloem? Ik ga zo beginnen met bakken.
Hype ja? Daar heb ik weer niks van meegekregen. Mijn moeder zei dat ze het vroeger in koy gebruikten en het echt lekker was, maar blijkbaar viel er weinig mee te verdienen dus werd het op een gegeven moment niet meer verbouwd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit meegewerkt eigk... meer omdat het mij een hype lijkt
Smaakt het anders?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hype ja? Daar heb ik weer niks van meegekregen. Mijn moeder zei dat ze het vroeger in koy gebruikten en het echt lekker was, maar blijkbaar viel er weinig mee te verdienen dus werd het op een gegeven moment niet meer verbouwd.
Het is Incendies en het staat op netflix ja. Het is een film dus na 90 min. ben je klaar waarschijnlijk. Kun je daarna Shouf Shouf kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:47 schreef Blocko het volgende:
[..]
weet niet, komt mij niet bekend voor. Staat als het goed is toch in je netflix? misschien kan je daar opzoeken.
Om een of andere rede heb ik nu zin gekregen om naar Shouf shouf de serie te kijken. Die seizoenen waren echt grappig. Heb die in een weekend allemaal gekeken. Jammer dat er niet iets vergelijkbaars is.
Je kan ook niet zeggen dat je een bepaalde serie gaat kijken. Erg makkelijk weer om de schuld bij een ander te leggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ga je express spoileren wanneer er twee posts boven je wordt geschreven dat iemand net aan de serie begint? Seriously, wat is daar het nut van? Ik snap de 'munzurluk' van sommige mensen gewoon echt niet.
Menemen makenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:58 schreef Peunage het volgende:
Ik moet echt weer een keer een omelet maken. Of iets anders met veel eiwitten.
Recept! Ik wil ook frozen yoghurt maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
Ik ga denk ik ontbijtje maken. Beetje sucuk, kaas, eieren, brood, thee
Oh en volgens mijn broertje van de frozen yogurt geslaagd, zelf nog niet geproeft omdat ik ging slapen
Doe eens meer je best man. Ik moet altijd gapen bij je posts.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan ook niet zeggen dat je een bepaalde serie gaat kijken. Erg makkelijk weer om de schuld bij een ander te leggen.
Ik ben pisi aan het maken je mag komen eten als je wil.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, heb honger
Zin in pasteitjes, aardappelkoekjes, champignon in sojasaus met knoflook en sesamzaadjes.Oh my..
zou wel mn best willen doen but you aint worth itquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe eens meer je best man. Ik moet altijd gapen bij je posts.
500ml Yoghurtquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Recept! Ik wil ook frozen yoghurt maken.
Dit klinkt zo lekkerrrrrrrrrrrrr. Met Snickers of Oreo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
500ml Yoghurt
60gram suiker
250ml slagroom
2 zakjes vanille suiker
Yoghurt, suiker en vanille suiker in 1 bak doen, goed roeren tot het suiker opgelost is. Daarna de slagroom opkloppen en bij de rest doen.
Daarna alles in bakjes doen en in de vriezer dumpen.
Je kan eventueel nog M&Ms er in doen of Oreo kruimels maken en over je frozen yogurt doen nadat het bevroren is.
Het klaarmaken is echt 15 minuten werk
Je kan het ook gezond doen en er fruit overheen doen maar oreo's zijn lekkerderquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit klinkt zo lekkerrrrrrrrrrrrr. Met Snickers of Oreo.![]()
Thanks!
Doe jezelf dan een plezier en reageer helemaal niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
zou wel mn best willen doen but you aint worth it
Een uur of 4 is al genoeg. Ik had het gemaakt nadat ik klaar was met werk en m'n broertje kon het die avond nog etenquote:
Pics van jouw creatie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
500ml Yoghurt
60gram suiker
250ml slagroom
2 zakjes vanille suiker
Yoghurt, suiker en vanille suiker in 1 bak doen, goed roeren tot het suiker opgelost is. Daarna de slagroom opkloppen en bij de rest doen.
Daarna alles in bakjes doen en in de vriezer dumpen.
Je kan eventueel nog M&Ms er in doen of Oreo kruimels maken en over je frozen yogurt doen nadat het bevroren is.
Het klaarmaken is echt 15 minuten werk
Ok. Thanks, zal dit ook proberen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een uur of 4 is al genoeg. Ik had het gemaakt nadat ik klaar was met werk en m'n broertje kon het die avond nog eten
Beste is om niet te diepe schotel te nemen
Jawel ik kan niet zonder Turken en moslimasquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe jezelf dan een plezier en reageer helemaal niet.
Oke daarna.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben nog werken
Nog 40 minuutjes
Okeequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jawel ik kan niet zonder Turken en moslimas
Yoghurt vervangen met nectarinesquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik wil een makkelijk gerecht of een makkelijk dessert. Iemand een recept? Ik wil niet naar buiten![]()
Ik heb nu geen yoghurt anders had ik frozen yoghurt gemaakt. :/
Ik heb wel een shitload aan nectarines.
MICROWAVE COOKIE.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik wil een makkelijk gerecht of een makkelijk dessert. Iemand een recept? Ik wil niet naar buiten![]()
Ook geen vla ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
Ohh. Dan een chocosouflee. Is ook zo gefixt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hmm, ja kan ook.
[..]
Wij hebben geen magnetron, daar is mam op tegen.
Fruit en donkere chocolade whyyyquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:14 schreef Blocko het volgende:
http://bamskitchen.com/desserts/nectarine-chocolate-tart/
Zou wel die nectarines minder groot maken.
Wat nou? Dat ziet er lekker uit toch.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fruit en donkere chocolade whyyy
Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wat nou? Dat ziet er lekker uit toch.
Hmmm, ik heb niet de juiste chocolade in huis.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
En Crip wat ga je maken? Choco soufle of niet?
OMG fotooooooo don't forgetquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb niet de juiste chocolade in huis.
Ik denk dat ik wat ga improviseren. Nectarine's blancheren, pellen en dan stoven in zelfgemaakte caramal/toffee saus, goed laten indikken en dan bladerdeeg pakketjes ermee maken. Poedersuiker erover en dan wat slagroom erbij.
hmmmm waarom is kiezen zo moeilijkkkk
I know that feeling sis. First world problems.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh! Als ik het vandaag ga maken yes..
ik twijfel nog.
william wordsworth beloofte vrouw maar trouwt met anderequote:
Oké, lekker random.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
william wordsworth beloofte vrouw maar trouwt met andere
http://www.tooshytostop.c(...)-an-overlooked-muse/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me echt af hoe normaal, slank of zelfs dun er dan uitziet in hun hoofd.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had dit plaatje al eens eerder gezien maar voel toch de drang om hem hier te plaatsen.
-spoiler voor de vasters-Lekker wijf zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me echt af hoe normaal, slank of zelfs dun er dan uitziet in hun hoofd.
Ik weet niet hoe jouw figuur eruitziet maar als je meer vlees op je botten heb dan haar dan ben je in hun ogen waarschijnlijk obesitas.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
Als dat plussize is dan weet ik niet wat ik ben.
Huh wat? Voor mij wilde ze het niet maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, Borte, je zou verjaardagstaart voor mij maken, dus zet dat maar op je blog.
Tyrant en Homeland zijn goede series.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef Blocko het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had dit plaatje al eens eerder gezien maar voel toch de drang om hem hier te plaatsen.
-spoiler voor de vasters-Dayumn, zou haar echt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me echt af hoe normaal, slank of zelfs dun er dan uitziet in hun hoofd.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ben trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netjes! Allah kabul etsin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker he!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
Crip, die Buffalo Chicken Wings gemaakt vanavond. Goede tip![]()
Ga weg man. Altijd flashen jullie mij met die foto's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:40 schreef Crip het volgende:
Borte ik had die nectarine-caramel pakketjes gemaakt. Waren zo lekker, niets is overgebleven hiero. Was wel vergeten foto te maken.
HEY!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga weg man. Altijd flashen jullie mij met die foto's.
welkequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar is de gucci tas foto he he
En ik hoef hem al niet meer. Ik heb al een ander op het oog.
Aardig van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit man, frustraties. Wilde ik net foto's sturen van mijn waanzinnige net aangeschafte heels.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
W8 ik plaats foto.
HAHAHA. Not.
Ga maar terug naar die Gucci tas van je.
kewlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ik ook teveel gegeten. En daarna kruimelvlaai en nu watermeloen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
Lekkere pasta op.
Wel 1 fout gemaakt. Te veel van gegeten. Ik ontplof bijna.
Ik heb net ook watermeloen op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ook teveel gegeten. En daarna kruimelvlaai en nu watermeloen.
Ik ben op
ik zit helemaal proppa maar blijf het etenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb net ook watermeloen op.
Godsgruwelijk lekker met dit weer.
Aardbeien met slagroom vind ik echt niet lekker. Slagroom voegt ook niet zoveel toe vind ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:24 schreef Crip het volgende:
Dit is de eerste keer deze ramadan dat ik mezelf misselijk heb gevreten. Oeffffffffffffffffffffffffff
Eerst kaassoufflé drna kefta toen die nectarine caramel pakketjes en nu aardbeien met slagroom op.
Juist wel, chocoslagroom.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aardbeien met slagroom vind ik echt niet lekker. Slagroom voegt ook niet zoveel toe vind ik.
In Utrecht heb je nu een tijdelijke winkel die alleen maar aardbeien verkoopt met chocola.
Truequote:
Ik eet bijna nooit slagroom. Ik haal het zelf van de taart af.quote:
De slagroom op de meeste taarten smaakt dan ook nergens naar. Ik haal die er ook altijd vanaf al houd ik super veel van slagroom.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit slagroom. Ik haal het zelf van de taart af.
Dunyayi ye doymaz.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
Cake met slagroom en chocomel met slagroom <3
Heb nu echt zin gekregen in tri leches cake met slagroom en kaneel.
Ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit slagroom. Ik haal het zelf van de taart af.
Kan dat echt niet eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:51 schreef Che_ het volgende:
Kaymag xosha. En dan met warme brood en echte thee in de ochtend
Wat heb je gegeten dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Patliyom...Heb teveel gegeten. Spijt.
Bedoel echte kaymag die ze vers van yoghurt halen. Niet dat chemische spul dat turken uit een blikje eten.quote:
Weet ik. Mijn vader maakt altijd zelf yoghurt hier. Maar ik lus het gewoon niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bedoel echte kaymag die ze vers van yoghurt halen. Niet dat chemische spul dat turken uit een blikje eten.
Zonde. Maar ja, is een en al vet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ik. Mijn vader maakt altijd zelf yoghurt hier. Maar ik lus het gewoon niet.
Zelfgemaakte yoghurt van mamaquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ik. Mijn vader maakt altijd zelf yoghurt hier. Maar ik lus het gewoon niet.
Echt zoveel lekkerder dan wat je in de supermarkten kan halen.quote:
Wat voor taart.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kip. Was gruwelijk lekker.
Plus aardappelpuree.
Incl wat spinazie.
Taart ook nog btw.
Kijk em dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe maken jullie Turken dat? Homemade yohurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |