quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Netjes! Allah kabul etsin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker he!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
Crip, die Buffalo Chicken Wings gemaakt vanavond. Goede tip![]()
Ga weg man. Altijd flashen jullie mij met die foto's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:40 schreef Crip het volgende:
Borte ik had die nectarine-caramel pakketjes gemaakt. Waren zo lekker, niets is overgebleven hiero. Was wel vergeten foto te maken.
HEY!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga weg man. Altijd flashen jullie mij met die foto's.
welkequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar is de gucci tas foto he he
En ik hoef hem al niet meer. Ik heb al een ander op het oog.
Aardig van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit man, frustraties. Wilde ik net foto's sturen van mijn waanzinnige net aangeschafte heels.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
W8 ik plaats foto.
HAHAHA. Not.
Ga maar terug naar die Gucci tas van je.
kewlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ik ook teveel gegeten. En daarna kruimelvlaai en nu watermeloen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
Lekkere pasta op.
Wel 1 fout gemaakt. Te veel van gegeten. Ik ontplof bijna.
Ik heb net ook watermeloen op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ook teveel gegeten. En daarna kruimelvlaai en nu watermeloen.
Ik ben op
ik zit helemaal proppa maar blijf het etenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb net ook watermeloen op.
Godsgruwelijk lekker met dit weer.
Aardbeien met slagroom vind ik echt niet lekker. Slagroom voegt ook niet zoveel toe vind ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:24 schreef Crip het volgende:
Dit is de eerste keer deze ramadan dat ik mezelf misselijk heb gevreten. Oeffffffffffffffffffffffffff
Eerst kaassoufflé drna kefta toen die nectarine caramel pakketjes en nu aardbeien met slagroom op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |