SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow ik pik net even een sanchez op voor 45k , gaat zeker voor het dubbele !!hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:51 schreef rolls-reus het volgende:
Nobody cares
Ook echt nog een foto posten als bewijs![]()
![]()
![]()
Er stonden er al een paar op voor 47k dus ik ben er even iets onder gaan zitten, was meteen verkochtquote:![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er stonden er al een paar op voor 47k dus ik ben er even iets onder gaan zitten, was meteen verkocht![]()
![]()
Goet manquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er stonden er al een paar op voor 47k dus ik ben er even iets onder gaan zitten, was meteen verkocht![]()
![]()
damn al die jaloesie![]()
laat ze maar lekker praten hoor maver mooi dealtje ,Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zeker niet slecht. Ik moest wel snel handelen want hij stond het uur en ik schrok best wel toen ik 2k zag staan, wist niet hoe snel ik op kopen moest drukkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:56 schreef Tim86 het volgende:
damn al die jaloesie![]()
laat ze maar lekker praten hoor maver mooi dealtje ,![]()
Toch fijn dat de autobuyers een ban hebben/nog niet zijn ingesteld op transfers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zeker niet slecht. Ik moest wel snel handelen want hij stond het uur en ik schrok best wel toen ik 2k zag staan, wist niet hoe snel ik op kopen moest drukkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit team![]()
Pas 5 gespeeld, maar wel allemaal gewonnen met gigantische overmacht. 4321 als formatie bevalt tot nu toe echt goed. Voorste 3 zijn echt overal te vinden en er is nog geen wedstrijd geweest waar ze niet allemaal minimaal 1x scoorden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft Conte een rolletje Mentos daar of is hij gewoon blij om met Nibali op de foto te mogen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Vincenzo Nibali links al klein manneke bij Bagio Conte![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niceequote:Op donderdag 24 juli 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:
Dit team![]()
[ afbeelding ]
Pas 5 gespeeld, maar wel allemaal gewonnen met gigantische overmacht. 4321 als formatie bevalt tot nu toe echt goed. Voorste 3 zijn echt overal te vinden en er is nog geen wedstrijd geweest waar ze niet allemaal minimaal 1x scoordenheb toen motm fella uitkwam een paar potjes met hem gespeeld en vond hem toen wel redelijk, maar is hij beter dan lerra?
En hoe bevalt hummels? Volgens mij is hij heeeul goed namelijk![]()
![]()
Tot nu toe niets te klagen over Hummels. Erg sterk, al blijft hij kwetsbaar tegen Ibarbo en co qua pace. Kan het vaak wel compenseren met zijn andere kwaliteiten though. Fellaini vind ik niet beter dan Fer, maar ook niet helemaal vergelijkbaar. Fellaini kopt echt veel corners binnen en is erg sterk, maar voetballend toch wel wat minder. Fer is veel completer voor mijn gevoel (terwijl de stats dat helemaal niet zijn).quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Niceeheb toen motm fella uitkwam een paar potjes met hem gespeeld en vond hem toen wel redelijk, maar is hij beter dan lerra?
En hoe bevalt hummels? Volgens mij is hij heeeul goed namelijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zit net naar die stats van iMOTM Vlaar te kijken, maar waarom heeft die gast maar 46 jumping joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo'n potje had ik ook. Was mijn eerste potje met 88 Neuerquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
6 schoten op doel en hij 5 maar wel 3-0 verliezen. Keeper mag oprotten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga ook niet meer tegen 442 pace teams spelen. Werkt echt niet met 433/4321quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n potje had ik ook. Was mijn eerste potje met 88 Neuer![]()
Holy fuck TIF DefoeDat is gewoon niet normaal meer. Hij is zo klein maar zijn schot is ZO goed en hij is heeeeel behendig.
![]()
Kom ze amper tegen eigenlijk. Allemaal 41212 of 352.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer tegen 442 pace teams spelen. Werkt echt niet met 433/4321Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hallon![]()
280k voor een team maar weinig ideeen. Sanchez ST leek me tof, maar de mogelijkheden qua team niet echt super.. Heb IF Henry en TIF Defoe maar de rest van MLS is redelijk kut en Engelsen mot ik eigenlijk ook niet![]()
![]()
Die mensen die je na een nederlaag een voice message gaan sturen waarin ze met hun kinderstemmetje beledigingen mompelen omdat ze bang zijn papa en mama wakker te maken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibrabaas..
Moest net tegen iemand, en de scheidsrechter had een roze met blauw geblokt tenue aan, wtf.
![]()
Jij maakt ook alleen maar geile teams hèquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:
Dit team![]()
[ afbeelding ]
Pas 5 gespeeld, maar wel allemaal gewonnen met gigantische overmacht. 4321 als formatie bevalt tot nu toe echt goed. Voorste 3 zijn echt overal te vinden en er is nog geen wedstrijd geweest waar ze niet allemaal minimaal 1x scoorden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij maakt ook alleen maar geile teams hè
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind jij Kompany btw ook af en toe zo'n downie? Lijkt wel of er iets mis is met zijn reactie vermogenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom ze amper tegen eigenlijk. Allemaal 41212 of 352.
Af en toe heeft hij gewoon zo'n potje bij mij![]()
Zou wel handig zijn als je 1 à 2 spelers noemdequote:Op donderdag 24 juli 2014 01:32 schreef Zhano het volgende:
Bouw mij eens een dikke hybrid danMet wat transfers ofzo
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En een formatiequote:Op donderdag 24 juli 2014 01:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als je 1 à 2 spelers noemde![]()
Ik heb zo gruwelijk veel pech met afwerken de laatste wedstrijden he. Maar dit is toch wel veruit het fijnste team waarmee ik heb gespeeld (compleetste team ook).
Moet soms nog wel even wennen aan de workrates van Ibra, maar het is zo gruwelijk fijn dat hij continue in de bal komt. Dan kaatsen met Neymar of de flanken en dan op de zestien staat er altijd iemand vrij die aangespeeld kan worden.
Mascherano MOTM is ook een beest in defensief opzicht samen met Luiz Gustavo, aanvallend wil je ze er echt niet bij hebben.
![]()
wtfquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:49 schreef wieisboos het volgende:
Net de 1-0 gemaakt, nu wisselt hij serieus Messi voor Ronaldo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En nog geen keeper?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:49 schreef wieisboos het volgende:
Net de 1-0 gemaakt, nu wisselt hij serieus Messi voor Ronaldo![]()
![]()
Hij is echt heel goed, maar idd heel soms heeft hij ineens spasmes ofzo..echt vaag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vind jij Kompany btw ook af en toe zo'n downie? Lijkt wel of er iets mis is met zijn reactie vermogen
Af en toe heeft hij gewoon zo'n potje bij mijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lui varken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:50 schreef Zhano het volgende:
Oh misschien iets met die CDM Masche... is die duur?
38kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil best met je meedenken over een team, maar echt een team bouwen voor jou is niet te doen joh. Jij hebt zo'n vage smaak qua spelers die je tof/goed vindtquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sanchez moest er toch in? En transfers. En nu heb je een team zonder transfers en Sanchezquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:03 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Zhano. Wss vind je het kut.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mascheranoquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sanchez moest er toch in? En transfers. En nu heb je een team zonder transfers en Sanchez
En transfers Otamendi Valencia en Di Maria ofzo![]()
Nee Sanch niet perse. Misschien Rakitic ipv Cesc..quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sanchez moest er toch in? En transfers. En nu heb je een team zonder transfers en Sanchez![]()
en manzoekiets Atletiquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee Sanch niet perse. Misschien Rakitic ipv Cesc..![]()
Oh dacht dat je die wel leuk zou vinden. Beetje alternatiefquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als die er wasAduriz vond ik wel echt aids, sorry :$
![]()
![]()
Heb m ook gehadquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh dacht dat je die wel leuk zou vinden. Beetje alternatiefMaar vond het niks.
![]()
Lijkt me wel echt een kut middenveldquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:11 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik nog even ergens coins vandaan kan toveren![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dante is kut joh. En je middenveld mist ook een beetje dynamiek zo met al die slome Harry'squote:Op donderdag 24 juli 2014 02:11 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik nog even ergens coins vandaan kan toveren![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wauw.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:06 schreef rolls-reus het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2898656.page
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het nog het mooiste dat die foto zo scheef is..gewoon nog te lui om rechtop te gaan zitten op de bank bij het maken van de fotoquote:![]()
#DareToMaver
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb persoonlijk niks tegen die jongen maar hij lijkt me niet helemaal 100%quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het nog het mooiste dat die foto zo scheef is..gewoon nog te lui om rechtop te gaan zitten op de bank bij het maken van de foto![]()
#DareToMaver![]()
![]()
bohh Lamela al 2 goals. Dit gaat zijn seizoen worden
Dingen staan zo snel op YT tegenwoordig he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mag echt hopen dat EA die fucking scripting eruit gaat halen in 15. Ook echt knettergek worden als je tegen Carroll moet, die gast kopt er alles in.
Even een paar wedstrijdjes de taktiek van Tim uitproberen, wel het gevoel dat het wat beter gaat. Want fysiek hebben Lavezzi en Lucas totaal niet.
![]()
Never gonna happen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 03:04 schreef Alovenac het volgende:
Mag echt hopen dat EA die fucking scripting eruit gaat halen in 15. Ook echt knettergek worden als je tegen Carroll moet, die gast kopt er alles in.
Even een paar wedstrijdjes de taktiek van Tim uitproberen, wel het gevoel dat het wat beter gaat. Want fysiek hebben Lavezzi en Lucas totaal niet.
![]()
Loop mezelf al een aantal wedstrijden kapot te ergeren iigquote:, hier lukt niks en de std. pace teams uit de BPL worden beloond.
![]()
Dudeweiser gespotquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
En de topper gevonden.. iemand die aan de kant is gaan staan in zijn computerspelletje....
Even een minuutje stilte ben met de truck aan de kant gaan staanSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
bohhh, 17 wins op rij. Heb al 2 uur geleden besloten om te kappen na een loss, maar hij komt maar niet
Eerstvolgende potje nu een gegarandeerde loss uiteraard.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zitten wel mooie bijquote:
Choupo Schalke LM
En er zitten upgrades bij?? BMG Thorgan Hazard is 76Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Holy shit, silver BPL Kouyate op CB
Aly Cissokho ook silver nu. En Guilavogui.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ben je mooi klaar mee ja. Zhano heeft ook een UP
En 74 Kalas CB (Koln). En Chelsea Zouma.
Veel geniale silver CB's in de BPL zo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boka LB
En City Rekik. EN 72 LM versie van Sinclair. Meteen de beste BPL leftwinger denk ik (silver).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
omg EAtwitter:ChuBoi twitterde op donderdag 24-07-2014 om 04:03:22Looks like some H2H ratings got on that doc. Will change soon. I'll enjoy the Emre Can tears for the time being. #FUT reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:03 schreef wieisboos het volgende:
omg EAtwitter:ChuBoi twitterde op donderdag 24-07-2014 om 04:03:22Looks like some H2H ratings got on that doc. Will change soon. I'll enjoy the Emre Can tears for the time being. #FUT reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Teringlijers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit was ook wel vaag geweest..na 2 IF's en een TOTSquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:03 schreef wieisboos het volgende:
![]()
Verbaasde me al, zomer UPs
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Blijkbaar is het wel zijn H2H ratingquote:Op donderdag 24 juli 2014 04:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit was ook wel vaag geweest..na 2 IF's en een TOTS![]()
Degene die de IF's bepalen staan wel compleet los van de H2H ratings he. Ik doe ook dat data reviewen maar daar boeit het ze geen fuck als ze 7 IF's hebben, stats worden komende Fifa bijna alleen maar bepaald door statistieken
Zo zitten er een aantal flinke veranderingen tussen, Tadic gigantische passing downgrade, wordt waarschijnlijk een 77/78![]()
Maar eens wat anders zoeken om Ibra heen. Want dit faalt structureel.
Iemand ervaring met 4222 in deze fut?![]()
Vorig jaar mijn favo formatie, dit jaar echt totaal niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:28 schreef Alovenac het volgende:
Maar eens wat anders zoeken om Ibra heen. Want dit faalt structureel.
Iemand ervaring met 4222 in deze fut?
Wel 1 silver team dat fijn is, maar dat is vooral door de spelers. Veel andere sterke teams faalden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En 4231 al geprobeerd? Met de normale speel je met buitenspelers (LM) en (RM) terwijl jee met de (1) juist CAM's gebruikt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar mijn favo formatie, dit jaar echt totaal niet.
Wel 1 silver team dat fijn is, maar dat is vooral door de spelers. Veel andere sterke teams faalden
Edit: Andersom natuurlijk.
![]()
Vind ik niet zo fijn. 433 varianten speel ik het liefste mee. 41212 is ook erg goed dit jaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:40 schreef Alovenac het volgende:
[..]
En 4231 al geprobeerd? Met de normale speel je met buitenspelers (LM) en (RM) terwijl jee met de (1) juist CAM's gebruikt.
Edit: Andersom natuurlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
433 idd, maar ik moet even puzzelen om Ibra goed tot zijn recht te laten komen. Toch een stuk betere wingers nodig dan Lavezzi en Lucas.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo fijn. 433 varianten speel ik het liefste mee. 41212 is ook erg goed dit jaar.
41212 de met CM's of met RM/LM fijner?![]()
met wingers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:51 schreef Alovenac het volgende:
[..]
433 idd, maar ik moet even puzzelen om Ibra goed tot zijn recht te laten komen. Toch een stuk betere wingers nodig dan Lavezzi en Lucas.
41212 de met CM's of met RM/LM fijner?
Lavezzi en Lucas zijn best prima toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwah, fysiek leg je het altijd af.. En brengen verder niks speciaals, misschien ook wel het probleem dat ik Neymar erachter heb staan. Maar die brengt juist weer creativiteit met zich mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
met wingers.
Lavezzi en Lucas zijn best prima toch?![]()
Gebruik je skill moves?quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:55 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Mwah, fysiek leg je het altijd af.. En brengen verder niks speciaals, misschien ook wel het probleem dat ik Neymar erachter heb staan. Maar die brengt juist weer creativiteit met zich mee.
Zoiets zou ik proberen:
Lavezzi - Ibra - TOTS Candreva
Song - Neymar - Hernanes
Bedimo - Nkoulou - Silva - Konko
Sirigu
E: kut ibra chem
ZzzzzzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee bijna nooit.. Ibra is op zich wel een baas, maar haalt weinig rendement uit voorzetten in mijn ogen. En met een PL team is het amper te combineren. 1.9m is hij in mijn ogen niet waard..quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gebruik je skill moves?
Zoiets zou ik proberen:
Lavezzi - Ibra - TOTS Candreva
Song - Neymar - Hernanes
Bedimo - Nkoulou - Silva - Konko
Sirigu
Misschien maar eens een BPL team maken, ten slotte nog niet veel mee gespeeld deze FIFA.![]()
Als je vooral crosses geeft kan je beter iets om IF Benteke bouwenquote:Op donderdag 24 juli 2014 05:13 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee bijna nooit.. Ibra is op zich wel een baas, maar haalt weinig rendement uit voorzetten in mijn ogen. En met een PL team is het amper te combineren. 1.9m is hij in mijn ogen niet waard..
Misschien maar eens een BPL team maken, ten slotte nog niet veel mee gespeeld deze FIFA.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, dat ook weer niet. Maar de crosses die ik geef doet hij helemaal niks mee. Team te koop gezet, misschien maar weer eens 41212 proberen. Of toch maar eens de 4231 (2) proberen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je vooral crosses geeft kan je beter iets om IF Benteke bouwen
James (real) gewoon 299k![]()
![]()
Zoiets moet het dan worden. En dan wil ik Ramsey als CAM gewoon ter afwisseling met Lallana (want Liverpool) en dan evt. Sanchez MOTM ST ter afwisseling met Sturridge. Mocht ik dan deze formatie beu zijn is het easy schakelen naar 41212.
![]()
![]()
Ik zou toch echt op zoek gaan naar een team met nog iets meer snelheidquote:Op donderdag 24 juli 2014 05:39 schreef Alovenac het volgende:
Zoiets moet het dan worden. En dan wil ik Ramsey als CAM gewoon ter afwisseling met Lallana (want Liverpool) en dan evt. Sanchez MOTM ST ter afwisseling met Sturridge. Mocht ik dan deze formatie beu zijn is het easy schakelen naar 41212.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2898656.pagequote:Op donderdag 24 juli 2014 08:44 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens, een deal die 24x meer oplevert dan het geinvesteerde mag best gepost worden hoor
Die eerste reactie in het EA forum is ook een pareltje
Ben alleen wel benieuwd welke FOK-er dit is![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja maar het is Maver. Iedereen moet die jongen altijd pesten echt zielig. Altijd reageren op zijn posts.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:44 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens, een deal die 24x meer oplevert dan het geinvesteerde mag best gepost worden hoor
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of gewoon een buitenlander die het niet al te serieus neemtquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2898656.page
![]()
Die nare Klose voor 2.195 miljoen op de TP. Straks iMotm Suarez aanschaffen voor het andere elftal. Of TOTS Lewa voor mijn Bundesliga team. Dilemma's.![]()
Dat is mooie en snelle winstquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Toen ik hem gister uit een pack kreeg was hij 103K
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Indigo is Paultjequote:Op donderdag 24 juli 2014 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2898656.page
![]()
![]()
Truckerboii.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan niet om half vijf zat ik op de vrachtwagen van mijn pa IRLRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als ik wel eens die truckers zag bij mijn oude werk. Magnetron, koelkastje en TV in de cabine.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kassie aan, broodje bal erbij, dat is het levenBij de kantine even een bal halen en weer verder gaan.
"Breaker, Breaker 1-1 any hot ladies in the hizze?"quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
"breaker breaker what's the 10-14 up ahead?"
Met mijn CB bakkie
"Breaker, breaker 1-9 who was that hot piece of ass in the glory hole toilet?"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Echte bazenberoepquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik wel eens die truckers zag bij mijn oude werk. Magnetron, koelkastje en TV in de cabine.Bij de kantine even een bal halen en weer verder gaan.
![]()
![]()
10-14 is het weerquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
"Breaker, Breaker 1-1 any hot ladies in the hizze?"
"Breaker, breaker 1-9 who was that hot piece of ass in the glory hole toilet?"![]()
![]()
Speel je 360?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jaen El Ghazi naar A selectie dus die gaat vast debuteren dit jaar
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Van de week eens een keer een potje ofzo? Heb al een maand niet meer gespeeld ofzo
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
is gucci maar ik waarschuw je, ik ben belachelijk goed in dit spelquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Van de week eens een keer een potje ofzo? Heb al een maand niet meer gespeeld ofzo![]()
![]()
Je weet dat het om een potje fifa ging he?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is gucci maar ik waarschuw je, ik ben belachelijk goed in dit spel![]()
oh fuck ik dacht dat het over ETS2 multiplayer gingquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat het om een potje fifa ging he?![]()
![]()
Ja ik wist dat er een miscommunicatie was. Had het meteen in de gaten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh fuck ik dacht dat het over ETS2 multiplayer ging![]()
Gisteren trouwens helaas 2de geworden op het toernooi. Blijkt dat die gast waar ik de finale tegen speelde ergens in de top 200 staat van fifa op de xbox.![]()
Moest je tegen DS2?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gisteren trouwens helaas 2de geworden op het toernooi. Blijkt dat die gast waar ik de finale tegen speelde ergens in de top 200 staat van fifa op de xbox.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Barendrecht representquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jaen El Ghazi naar A selectie dus die gaat vast debuteren dit jaar
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt hem voor me af?budget 200k
Of een andere LB
hoeveel moet die Defoe eigenlijk kosten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie? Zou dit een beetje aardig spelen?
En kan Henry er niet ergens bij![]()
![]()
17k. Henry is eigenlijk wel een goed idee. Even puzzelenquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel moet die Defoe eigenlijk kosten?
En kan Henry er niet ergens bij![]()
Dat heb je al snel he met de BPL, verder bijna allemaal spelers waar ik nog niet mee gespeeld heb. En dan speel ik liever met een TOTS Sturridge in de spits dan een Eto'o of Benteke.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou toch echt op zoek gaan naar een team met nog iets meer snelheid![]()
Toch een beetje winst gemaakt op Zlatan, maar die is weer gigantisch gestegen. Had hem voor 2.05m BIN erop gezet, zonder te kijken en hij was insta weg
.
![]()
Dat is hij al sinds hij uit packs is. Hij was zelfs 80k dus 23 valt wel meequote:Op donderdag 24 juli 2014 11:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Jermaine Jones kost gewoon 23kPricefixxxxxx
![]()
Die nieuwe Johnson en Chandler moet ik sowieso hebbenEn Choupo LM (LW in mijn team) Pasquato van Juve is LW trouwens. Er zullen wel meer spelers zijn met een andere positie dan is aangegeven door EA.
![]()
Serieus? Damn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is hij al sinds hij uit packs is. Hij was zelfs 80k dus 23 valt wel mee![]()
![]()
SYMMETRIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HUH
Ik heb een speler die niet op de lijst staat en niet op WeFut of Futhead
Heeft die een gouden ticket in hem verstopt?![]()
Wie is het?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:15 schreef ThadCastle het volgende:
HUH
Stuur een tweet naar ROB!quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:15 schreef ThadCastle het volgende:
HUH
Had het topic nog openstaan, daar las ik iets over silver Kouyate enzo maar dat feest gaat dus niet door?![]()
![]()
Volgend jaar welquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef Zhano het volgende:
Had het topic nog openstaan, daar las ik iets over silver Kouyate enzo maar dat feest gaat dus niet door?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://wefut.com/en/player/15604quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand de nieuwe Iturbe al gezien op de markt? Ik ben benieuwd of hij LW is of een andere positie.
LWSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wil niet vervelend doen, maar sommige posities zijn verkeerd aangegeven door EA dus dan waarschijnlijk ook in wefutquote:Zoals Hazard CAM ipv LM en Boka LB ipv CDM.
![]()
Maar Iturbe klopt welquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar sommige posities zijn verkeerd aangegeven door EA dus dan waarschijnlijk ook in wefutZoals Hazard CAM ipv LM en Boka LB ipv CDM.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ze hebben allemaal spelers aan de lijst toegevoegdStonden er vannacht nog niet in.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan moet ik weer gaan zoeken.. kun je me niet DM'en welke speler het is?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij staat wel te koop. Een RB met Long shot trait![]()
Billy Jean Jonesquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik weer gaan zoeken.. kun je me niet DM'en welke speler het is?![]()
Raphael Martinho is LW ipv LB.
Ik heb volgens mij nog geen transfer in een pack gehad.. sowieso nog niks fatsoenlijks.![]()
Als je er nog meer vindt, let me knowquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar sommige posities zijn verkeerd aangegeven door EA dus dan waarschijnlijk ook in wefutZoals Hazard CAM ipv LM en Boka LB ipv CDM.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zocht een paar spelers op waarvan ik dacht dat ze een andere positie zouden hebben en dat klopte. Voor de rest heb ik nog geen idee of er andere wijzigingen zijn maar ik zal erop letten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je er nog meer vindt, let me know![]()
Tantoelauw.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:44 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ben de enige met een fresh 92 RobbenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bak een taart en vier het. Of maak een topic aan in het EA forum.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:44 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ben de enige met een fresh 92 RobbenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
MUILKORVEN!quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit zijn geen mensen, dit zijn beesten.
En je weet wat je met valse beesten moet doen.![]()
Ik koop er net eentje voor 424, was de laagste die erop stondquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TOTS Baines volgens FUTDB al 413k
Die gaat zsm in de verkoop.
Stijgt hij zo hard de laatste dagen ja?![]()
Was aan het begin van de week nog 350 ofzo...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:51 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik koop er net eentje voor 424, was de laagste die erop stond.
Stijgt hij zo hard de laatste dagen ja?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoals daar zijn...?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:51 schreef Zhano het volgende:
Dikke overvloed aan LB's ineens in de Serie A
IF Armero doet het prima trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ikke snappe nie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals daar zijn...?
IF Armero doet het prima trouwens![]()
Die Armero is echt een baasquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals daar zijn...?
IF Armero doet het prima trouwensVanmorgen ook even gekocht.
![]()
Dadelijk #teamdempsey kopenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit zijn geen mensen, dit zijn beesten.
En je weet wat je met valse beesten moet doen.![]()
![]()
Laat hem nog maar even verder stijgen dan. Ook veruit de beste LB in de BPL natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was aan het begin van de week nog 350 ofzo...![]()
0:36quote:![]()
Typtering denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wattan? Supporting Striker ipv CF ofzo?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Evra en Cole.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus: welke LB's nog meer dan?
Dit lijkt me wel een leuk driehoekjeMaar wil zelf eens wat anders dan 433.
![]()
Jij was toch altijd van de 4231?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Evra en Cole.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een leuk driehoekjeMaar wil zelf eens wat anders dan 433.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit jaar amper gespeeldquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij was toch altijd van de 4231?Ja ik dacht al dat er meer waren, maar te lui om te checkenquote:![]()
![]()
Ok Trapzquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dank, ik zat te wachten op een volledigheidscheck.![]()
Bakkes. Ik gooi die spare-ribs weg hoor.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kutbelg enzo is nog tot daar aan toe... maar ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh was jij het
[ afbeelding ]
Reemi, weet je al welke de correcte is?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
soory sgatjenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bakkes. Ik gooi die spare-ribs weg hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De gouden, thanksquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh was jij het
[ afbeelding ]
Reemi, weet je al welke de correcte is?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Trapz, 400K reserveren om 92 Robben te halen is de moeite waardquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bakkes. Ik gooi die spare-ribs weg hoor.Een stuk feller en explosiever
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Trapz, 400K reserveren om 92 Robben te halen is de moeite waardEen stuk feller en explosiever
dan ga ik hem vanavond even omruilen.
Is hij echt zoveel beter?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb al 2 wedstrijden met hem gespeeld. Dus eigenlijk is het geen basis om hem aan te bevelen. Maar voelt wel al een stuk beter aan. Speel nog wel wat potjes voor een wat betrouwbaarder adviesquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]dan ga ik hem vanavond even omruilen.
Is hij echt zoveel beter?![]()
![]()
Mensen denken altijd dat 'schuld' erg is, maar zolang je aan de betalingsverplichtingen kunt voldoen is er niks aan de hand
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hoe duur is die G dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al 2 wedstrijden met hem gespeeld. Dus eigenlijk is het geen basis om hem aan te bevelen. Maar voelt wel al een stuk beter aan. Speel nog wel wat potjes voor een wat betrouwbaarder advies![]()
Hij heeft wel veel stats +2 (behalve pacequote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al 2 wedstrijden met hem gespeeld. Dus eigenlijk is het geen basis om hem aan te bevelen. Maar voelt wel al een stuk beter aan. Speel nog wel wat potjes voor een wat betrouwbaarder advies).
Eerste potje is veelbelovend met mijn nieuwe team, maar dan moet de eaids nog komen natuurlijk. Lang gelede dat ik zo gedomineerd heb en zo weinig weggegeven![]()
![]()
even forwarden naar El Sierdquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Mensen denken altijd dat 'schuld' erg is, maar zolang je aan de betalingsverplichtingen kunt voldoen is er niks aan de handAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nice, me neither.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)eeld-voor-elke-club/
wist ik helemaal niet joh
Chelsea
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armero 100k op PS?Edit: 120k zelfs. Dubbele van xbox
![]()
![]()
SIF Shirley vind ik echt helemaal niks he.
Tim, jij vond Hazard toch niks deze FIFA? De 88 versie speelt echt heerlijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:49 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]Bohh, die heb ik voor 60k verkocht een week terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armero 100k op PS?Edit: 120k zelfs. Dubbele van xbox
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:49 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]Zat net te kijken maar vond het iets te gortigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armero 100k op PS?Edit: 120k zelfs. Dubbele van xbox
![]()
![]()
Ik heb er nog 11. Beter gaat hij op de xbox ook naar 120kquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Bohh, die heb ik voor 60k verkocht een week terug![]()
![]()
Nee joh, is mijn favo winger juistquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef Alovenac het volgende:
SIF Shirley vind ik echt helemaal niks he.
Tim, jij vond Hazard toch niks deze FIFA? De 88 versie speelt echt heerlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toefjes eindbaas. Zit een random kuttopic te lezen, zie ik ineens ditquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad. Veel van die mensen hebben ondertussen een zware hypotheek op hun huis staan, wat in principe hetzelfde is (en relatief t.o.v. hun inkomen een veel grotere schuld is dan Real t.o.v. hun inkomen).quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Mensen denken altijd dat 'schuld' erg is, maar zolang je aan de betalingsverplichtingen kunt voldoen is er niks aan de hand
Ook het verhaal over het trainingscomplex dat je zo vaak hoort wordt altijd verkeerd/negatief uitgelegd, alsof de gemeente eventjes een waardeloos stukje grond voor honderden miljoenen heeft overgenomen om Real Madrid te helpen.
Het geld kwam ten eerste grotendeels van investeringsmaatschappijen en ten tweede was het zeer waardevolle grond aan de Paseo de la Castellana (hét zakendistrict van Madrid) waar ze nadien ook gewoon vier enorme wolkenkrabbers op hebben gebouwd, destijds de hoogste van west Europa op twee torens in Frankfurt na (inmiddels ook ingehaald door een toren in London en Wenen).
Real kon ondertussen ten noorden van de stad op goedkopere grond een hypermodern complex bouwen. Win-win situatie voor alle betrokken partijen![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Tim86 het volgende:
Toefjes eindbaas. Zit een random kuttopic te lezen, zie ik ineens dit
[..]![]()
![]()
![]()
Was een ander stukje grond dan die brakke PSV parkeerplaats ja.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vreet een tarrelquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:06 schreef Tim86 het volgende:
Was een ander stukje grond dan die brakke PSV parkeerplaats ja.![]()
bang voor Wieisboos?quote:
op ds2 reageren zonder te quotenquote:
Ja, eigenlijk slaat het ook nergens op. Zal wel placebo effect zijn misschien?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel veel stats +2 (behalve pace).
![]()
Misschien voelt hij gewoon net water beter aan met die stats. wie weetquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk slaat het ook nergens op. Zal wel placebo effect zijn misschien?ik ga hem ook gewoon proberen.
Oh, dan was het iemand andersquote:.
Ramsey TOTS is ook echt een baas net als Lallana. SIF Shirley maar weer verkopen.
![]()
shirley bevalt hier wel goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oh, dan was het iemand anders.
Ramsey TOTS is ook echt een baas net als Lallana. SIF Shirley maar weer verkopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Reemi: http://wefut.com/en/player/15796 RB ipv CDM.![]()
![]()
En dat te bedenken dat ik over anderhalve maand nog naar Turkije heen en weer moetquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
http://nu.nl/buitenland/3(...)wijnt-van-radar.html
Gaat lekker..![]()
![]()
Ik las het ook net jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
http://nu.nl/buitenland/3(...)wijnt-van-radar.html
Gaat lekker..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach vreet een pindaquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef Toefjes het volgende:
Dit jaar kun je duidelijk beter XTC gebruiken dan vliegen.![]()
Thanks manquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Reemi: http://wefut.com/en/player/15796 RB ipv CDM.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb die Ignjovski nog in een gold-silver hybrid gehad, speelde goed op het middenveld (scoorde zelfs regelmatig met die konko shooting stats).![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb die Ignjovski nog in een gold-silver hybrid gehad, speelde goed op het middenveld (scoorde zelfs regelmatig met die konko shooting stats).![]()
Niemand die iets zegt over dat foute grapje.
Welk fout grapje?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niemand die iets zegt over dat foute grapje.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
God. Ver. Domme.quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij mag raden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:01 schreef Kiid het volgende:
Is er al bekend waar Maver die 40k aan besteed heeft?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ligt er een beetje aan of hij nu al wakker is of niet denk ikquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik acht hem er toe in staat. Of had hij het druk vandaag?![]()
+ vandaag/morgen stroomt het gratis geld weer binnenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
40k tradewinst...hij bevindt zich vast midden in een hele mooie droom.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: