SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
In Spanje zit het nu in een dipje ja. Maar in de Vuelta komen er vast weer een paar cowboys Spanje reddenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En het wielrennen in Spanje zelf is ook helemaal ingezakt dus ook weinig nieuwe renners.
Tsja, die hebben allemaal niks voor het klassement gedaan. In principe zouden die toch wel ergens tussen 6-15 kunnen eindigenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja Intxausti en Izagirre enigszins, en Nieve maar die loopt nu te knechten voor een paar Britten
Voor Syntix geldt hetzelfde.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:56 schreef THEFXR het volgende:
sky was vorige jaar erg aanwezig, dit jaar nergens
Gelukkig geldt dat ook voor Syntixquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:56 schreef THEFXR het volgende:
True.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tsja, die hebben allemaal niks voor het klassement gedaan. In principe zouden die toch wel ergens tussen 6-15 kunnen eindigen
Ik heb Nieve opgeschreven voor morgenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:56 schreef THEFXR het volgende:
Ik plaats Arroyo al vast op de lijst van de hoop.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
True.
Hopelijk kan een Fernandez Andujar iets geks laten zien als die de Vuelta rijdt. Zou genot zijn.
Al kan Caja Rural nooit het nieuwe Euskaltel worden. Nooit.
Jij hoort De Jongh graag praten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
waarom geen interview met steven de jongh?
Da's ook een ouwe lul. Het moet van jonkies komenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik plaats Arroyo al vast op de lijst van de hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |