sloeberquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:10 schreef Fylax het volgende:
En als iemand ook aan mij wil denken? Ik spaar ze namelijk ook. Heb je er twee die je weg wilt geven? Kan je dan in plaats van 2 naar PL ook eentje aan mij geven?![]()
![]()
samen delen enzo
volgens mij zijn actie-packs 4 1,5L. flessen, bietje veel cola in een keer niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:01 schreef Zeetakje het volgende:
Koop gewoon 5 actie-packs dan, zal toch de wereld niet kosten, of wel?
quote:
Valt wel mee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef boik het volgende:
[..]
volgens mij zijn actie-packs 4 1,5L. flessen, bietje veel cola in een keer niet?
o oke ja da wist ik niet, kom nooit bij de AHquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Valt wel mee.
voor drie pakken heb je al de grootste persoonlijke box. Spul is een paar maand houdbaar.
Je krijgt hem ook bij sixpack blikjes en die zijn nu ook nog eens in de bonus (hier althans, zie het niet op de site staan)quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef boik het volgende:
volgens mij zijn actie-packs 4 1,5L. flessen, bietje veel cola in een keer niet?
ik was al op de hoogte, kijk maar 1 post boven jequote:Op donderdag 24 juli 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor ook sixpack blikjes en die zijn nu ook nog eens in de bonus
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:10 schreef Fylax het volgende:
En als iemand ook aan mij wil denken? Ik spaar ze namelijk ook. Heb je er twee die je weg wilt geven? Kan je dan in plaats van 2 naar PL ook eentje aan mij geven?![]()
![]()
samen delen enzo
Ik deel wel met hemquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:54 schreef Paardlants het volgende:
Ik heb al 4 codes zelf gespaard ondertussen.
Is er iemand die 1 of 2 codes aan mij zou willen schenken
topic kaperquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:10 schreef Fylax het volgende:
![]()
samen delen enzo
Maar toch niet helemaal netjesquote:
In de rij aansluiten is iets anders dan specifiek vragen om i.p.v. van ze naar TS te sturen een deel daarvan ook naar hem te sturen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet iedereen die die dingen wil dan maar een eigen topic maken?
ook lekker handig
dat is ook wel weer waar. maar er waren in het verleden toch wel meer verzameltopics om dit soort dingen?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
In de rij aansluiten is iets anders dan specifiek vragen om i.p.v. van ze naar TS te sturen een deel daarvan ook naar hem te sturen.
Het maakt mij ook helemaal niet uit dat meerderen er hier om vragen, sterker nog dat is wel zo handig en zeker iets om aan te moedigen of zelfs als regel in te stellen, maar dit was wel de eerste keer dat ik iemand zag vragen om i.p.v. ze naar de TS te sturen ze naar hem te sturen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar. maar er waren in het verleden toch wel meer verzameltopics om dit soort dingen?
DMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |