Mjah heeft niet echt met gezondheid te makenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
Morgen een gezondheidskeuring, geeft een goed beeld, daar verschijnen met een snee in je kop.
Gezondheidskeuring voor wat precies?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
Morgen een gezondheidskeuring, geeft een goed beeld, daar verschijnen met een snee in je kop.
mooie vorm van kunst ookquote:
Dat weet jij goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Uitgevonden door ene monsieur Pierre Bondage in 1834.
Is verplicht in België, gezondheidscheck voor werknemers. Gaan ze je bloed testen en kijken of je entingen en zo up to date zijnquote:
Dat kreeg ik niet bij geschiedenis hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Goed opgelet bij geschiedenis les enzo
Was een ruimdenkende school kennelijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kreeg ik niet bij geschiedenis hoor.
En die is dan geldig voor een paar jaar ofzo? Of moet je dat elke keer bij een nieuwe werkgever jezelf laten checken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is verplicht in België, gezondheidscheck voor werknemers. Gaan ze je bloed testen en kijken of je entingen en zo up to date zijn. Ik wens ze veel plezier, mijn gegevens zijn in Nederland
.
Ieder jaar op controle, zelfsquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:31 schreef STING het volgende:
[..]
En die is dan geldig voor een paar jaar ofzo? Of moet je dat elke keer bij een nieuwe werkgever jezelf laten checken?
Nee, is voor iedereen die werkzaam is in België verplicht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Damn. Heeft zeker met de branche te maken dan?
Op zich toch niet zo slecht toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is voor iedereen die werkzaam is in België verplicht.
Is ook niet slecht, maar de info die je krijgt bij voorhand is zo summier... Ik had geen idee wat het allemaal inhield, moest dat zelf op gaan zoeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op zich toch niet zo slecht toch?
Ze zullen maar wat vinden.
Vraag me af waar ze dat allemaal van betalen dan. Of is het zelf dokken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is voor iedereen die werkzaam is in België verplicht.
Geen idee, maar ik gok de werkgever of via de zorgverzekering of zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me af waar ze dat allemaal van betalen dan. Of is het zelf dokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |