De kermisklanten.quote:
Die heeft ook nog steeds niet door dat hij haar tot op het bot haat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Urb het volgende:
Isa weet dus niet wat een troep Ruud er van maakt? Of doet alsof?![]()
Isa "HIj is zooo leuk met ze"![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Isa over Ruud: "Hij is zau leûk met die beesten"
Dan kan ik ook zingenquote:
Hij is vanmiddag op zijn vingers getikt, lijkt met sterk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Urb het volgende:
Ik druk de stopwatch nu inquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:27 schreef Dutchmannew het volgende:
kist gaat open wedden 1 min en marjet en lot staan er ook bij
Die air waarmee ze nu ook weer met Lau2 praat. Of, praten "met" is niet goed uitgedrukt eigenlijk, want ze luistert niet tot nauwelijks. Zij moet haar uitgebreide verhaal kwijt, en alle Grote Gevoelens die daar bij komen kijken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die heeft ook nog steeds niet door dat hij haar tot op het bot haat.
Gaar wijf
30 seconden vanaf nuquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:27 schreef Dutchmannew het volgende:
kist gaat open wedden 1 min en marjet en lot staan er ook bij
Klaver vertelde hem dat ie de koeien vast moest zetten in de stal ... Dat ie er nu een zootje van maakte door voer op de grond te gooien en die beesten gewoon los te melken ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is vanmiddag op zijn vingers getikt, lijkt met sterk.
Count downquote:
Je had dus helemaal gelijk toen je vanmorgen zei dat er vanavond alweer een nieuwe in zou komenquote:
Hij is ook leuk met ze. Dat is ook nooit de issue geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Urb het volgende:
Wilde het niet zeggen omdat ik niet iedere keer negatief wil posten over Isa, maar ze laat me weinig keuze...quote:
ging om de hygiene tochquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Klaver vertelde hem dat ie de koeien vast moest zetten in de stal ... Dat ie er nu een zootje van maakte door voer op de grond te gooien en die beesten gewoon los te melken ...
Ze moeten dat spelletje echt allemaal meespelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:26 schreef Urb het volgende:
Lau2 "Je kan serieus zingen en Charlot ook joh!!"![]()
zij zij zijquote:
dat en geen stemmen verzamelenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten dat spelletje echt allemaal meespelen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:33 schreef Soury het volgende:
Marrije: Ik wilde het donkerder, en de kapper zei" iets donkerder" Dus ik dacht ach iets donkerder kan wel.
Vandaar iets donkerder.
Marrije: Ik wilde het donkerder, en de kapper zei" iets donkerder" Dus ik dacht ach iets donkerder kan wel.
Vandaar iets donkerder.
Vandaar iets donkerder.
ik weet nie of ik nu moet juichen of jankenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:32 schreef Urb het volgende:
Lau2 heeft muziekteksten mee en kan Isa ook ondersteunen lijkt het.
Vandaar iets donkerder.
Op het Leidseplein niet idd.. maar voor dáár is het TeeVee babyquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
Niks mis mee... (tot nu toe dan)
[ afbeelding ]
Ik heb het samengevatquote:
Ja, hoop ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef doodmoe het volgende:
Ik hoop dat dit een vriendinnetje wordt van Isa en Nico
Niks mis mee, zo'n hoofdsteun.quote:
Als De Geus en die andere dikke vette Proever het er mee eens zijn, is het business as usualquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
Ik vind die nieuwe keuken niet echt een keuken. Ziet er toch niet uit?
hij is nog steeds niet af hehquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:35 schreef PrinsesVampi het volgende:
Ik vind die nieuwe keuken niet echt een keuken. Ziet er toch niet uit?
Ze lijkt mij een 'allemansvriendje'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef doodmoe het volgende:
Ik hoop dat dit een vriendinnetje wordt van Isa en Nico
ja kenners die is pot hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:36 schreef Paco55 het volgende:
Isa: Heb je iets spaans in je?
Laura: Nee wel gehad maar dat zat aan een spaanse ober vast
watvoor allemans,vriendjes heb je nog meer?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze lijkt mij een 'allemansvriendje'.
In die zin dat ze met iedereen wil kunnen opschieten en daar haar best ook voor zal doen.
Maar goed, eens komen de nominaties en dan moet er toch een beetje kleur bekend worden.
Die kan echt niet meer springenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Lot's schuld, kerols duven daar niet meer in anders worden ze door die hippo besprongen.
Hahaha ik ook niet,quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:39 schreef Lady-night het volgende:
Hopelijk gaat ze een beetje nep aanpappen met Ruud en hem dan 3 stemmen geven..kannie wachten
ze gaat janken, en dan zeggen sorry en hude medelijden kwekenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:39 schreef Urb het volgende:
Oh god morgen-avond die standhouders-bijeenkomst. Benieuwd hoe Isa dat er van af brengt zonder Aike.
bij Dreetje liep ze de hele avond te jankenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:39 schreef Urb het volgende:
Oh god morgen-avond die standhouders-bijeenkomst. Benieuwd hoe Isa dat er van af brengt zonder Aike.
Ja Lotte in een lift, een spektakelquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zal zoiets over een drempel moeten takelen
super productief ookquote:
Zij zal het denk ik vanuit haar filosofie doen, en niet zozeer uit berekening. Ze is daarin meer een Nico dan een echte oprechte "top, helemaal top" Marjet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
watvoor allemans,vriendjes heb je nog meer?
Bedoel meer gewoon gesprek gaande houden enzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
bij Dreetje liep ze de hele avond te janken
en daarna was het snel vergeten
Lot eet haar best,quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:42 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ja Lotte in een lift, een spektakel
Ik denk de magnetron programmeren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:42 schreef Flow3r het volgende:
Wat zit Bil te mutsen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kun je wel vanuit gaan jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Regie heeft dat stuk onbenul/ hippie-achtig typje gestuurd zonder enig overleg.. ze zal wel een lullig agendaatje meegekregen hebben van Febo maar dat zal wel naar voren komen als haar debiele lieve smile en kleuterhouding vervagen met de tijd
ik lees het nu oepsquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Bedoel meer gewoon gesprek gaande houden enzo.
Die denkt vast dat het 'n pinautomaat is en hoopt dat er geld uit komtquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:42 schreef Flow3r het volgende:
Wat zit Bil te mutsen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |