Duitsland gebruikt bijna niets van dat gas.. er ligt praktisch geen gasnet daar...quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hadden ze maar geen plannen moeten maken om al die kerncentrales te sluiten. Dan hadden ze wat gehad om op terug te vallen.
ongewapende agenten lijkt mij niet zo'n goed idee..quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:10 schreef Snowballed het volgende:
Rutte wil agenten op rampplek
Nederland dringt bij andere landen aan op het sturen van een internationale politiemacht naar de rampplek in Oekraïne. Dat zegt de Oekraïense president Porosjenko. Die had gisteravond opnieuw een gesprek met Rutte.
Volgens Porosjenko heeft Rutte in dat gesprek gezegd dat hij de intentie heeft om te pleiten voor een VN-politiemissie naar het rampgebied. Agenten zouden de rampplek moeten beveiligen en een onafhankelijk onderzoek mogelijk moeten maken.
Rutte zou zijn plannen nu bespreken met de Australische premier Abbott en regeringsleiders van andere landen die bij de ramp met vlucht MH17 burgers hebben verloren. Abbott zei gisteren al dat de rampplek wat hem betreft wordt afgezet en bewaakt door een multinationale politiemacht,
"Diverse opties"
De Rijksvoorlichtingsdienst wil specifieke berichten over een politiemissie niet bevestigen. Wel zegt een woordvoerder dat Nederland met tal van landen overleg voert, "onder meer over de spoedige en veilige implementatie van VN-Veiligheidsraad-resolutie 2166". Daarin staat dat er een onafhankelijk onderzoek moet komen naar het neerhalen van het vliegtuig. "Hierbij wordt gewerkt aan diverse opties om die doelstellingen te verwezenlijken", aldus de RVD.
Binnen de EU wordt al maanden gesproken over een politiemissie naar Oekraïne. Ongewapende agenten zouden daar moeten bijdragen aan het verbeteren van de veiligheidssituatie. De ministers van Buitenlandse Zaken hebben gisteren ingestemd met zo'n missie, maar een inzet bij de rampplek is toen niet aan de orde geweest.
http://nos.nl/artikel/678281-rutte-wil-agenten-op-rampplek.html
Edit spuit 11 geloof ik...![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja, langs de onderkant van de stadsring(En de andere kant vd ring ook maar daar kom ik zelden). Maar dit is offtopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen 74 kisten. Dan hebben we er 114, nog teveel er na
Nee dat worden gewapende....quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef Automatisch het volgende:
[..]
ongewapende agenten lijkt mij niet zo'n goed idee..
Kan me voorstellen dat je dan anders tegen je werk aankijkt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef Skaai het volgende:
Vanmorgen deed ik een vlucht welke vertrok vanaf G5. Na mijn vlucht was de MH0017 op die gate gepland. Het geeft toch een bizar gevoel. Niet zo zeer emotioneel, want ik sta er ver vanaf. Toch zie je dan dezelfde soort mensen zitten die vorige week aan hun einde zijn gekomen. Families, zakenreizigers, gelukszoekers, vakantiegangers en familiebezoekers.
Bij de bloemenzee buiten kreeg ik wel een brok in mijn keel. Er liggen daar persoonlijke brieven, kaarsjes, foto's van fijne momenten in het leven van de overledenen. Vanmiddag keek ik ook naar de beelden van de aankomst van de lijkkisten, het laat me niet ongeroerd. Het is een bizarre, lugubere en bewogen week geweest. De sfeer op Schiphol is momenteel anders, ik kan het niet echt plaatsen. Ergens best logisch, want we hebben het er continu over.
[ afbeelding ]
Al blijft dat staan, en gaan ze er volgens iedereen 'ongewapend' naar toe; geloof mij, er zal daar geen 1 agent zijn zonder wapen. Of het zijn agenten zonder wapens die geen wapens nodig zijn maar met blikken kunnen doden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef Automatisch het volgende:
[..]
ongewapende agenten lijkt mij niet zo'n goed idee..
21.7% van de energiebehoefte komt van gas. En:quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Duitsland gebruikt bijna niets van dat gas.. er ligt praktisch geen gasnet daar...
quote:Germany has no liquefied natural gas (LNG) terminals, so the country must import natural gas exclusively through several major cross-border pipeline networks. Almost all natural gas imports come from Russia via the Nord Stream system (completed in 2011), Norway via Norpipe and Europipe systems, and the Netherlands via four main pipelines. Natural gas consumption in Germany has declined from its peak of nearly 3.6 trillion cubic feet (Tcf) in 2003 to 3.1 Tcf in 2012, largely because of energy efficiency improvements.
http://www.eia.gov/countries/country-data.cfm?fips=gm
RTL4quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef PG18 het volgende:
Nu is alles afgelopen op tv tot aan Nieuwsuur?
Nl 2quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef PG18 het volgende:
Nu is alles afgelopen op tv tot aan Nieuwsuur?
Gaat over Iris Kroes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
RTL4
Ze waren trouwens gefrustreerd dat CNN door de live uitzending heen praatte
Oh nu daar wel weer wat.quote:
Ja dat zal.. maar dat gas is niet voor de huishoudens....quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
21.7% van de energiebehoefte komt van gas. En:
[..]
Juist ja, CNN deed het 10x beter dan de NOS met hun 'we mogen geen emotie tonen' commentaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
RTL4
Ze waren trouwens gefrustreerd dat CNN door de live uitzending heen praatte
En de industrie/handel heeft al aangegeven niets tegen sancties te hebben... als dat nodig was konden ze daar wel mee leven...quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:17 schreef RetepV het volgende:
Het grootste deel van het gas wordt gebruikt in de industrie, als grondstof voor plastics, etc.
quote:'Doema donderdag in spoedzitting bijeen'
MOSKOU -
Het Russische parlement, de Doema, komt donderdag voor een spoedzitting bijeen. Althans, dat meldt de Oekraïense nieuwssite Ukrinform die zich baseert op een anonieme bron bij de Doema.
,,Er staat iets te gebeuren, want veel volksvertegenwoordigers komen, misschien voor een quorum", aldus de bron die niet kan vertellen waarover precies gestemd gaat worden. Hij vermoedt dat de spoedzitting te maken heeft met de situatie in het oosten van Oekraïne.
Op de website van de Doema staat vooralsnog geen aankondiging van de spoedvergadering.
NOS deed het prima. Geen fratsen, geen nodeloos commentaar, gewoon de beelden voor zich laten spreken. Beelden die CNN vervolgens ook kon gebruiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Juist ja, CNN deed het 10x beter dan de NOS met hun 'we mogen geen emotie tonen' commentaar
Nee, 9/11. Maar dit zal ongetwijfeld groter gaan worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
Is dit de langst lopende reeks over een ramp/ongeluk/etc? Serieus benieuwd
De sfeer is echt heel anders inderdaad. Intens verdrietig maar toch saamhorig. Merk het terwijl ik, verder weg, bij de vracht zit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef Skaai het volgende:
Vanmorgen deed ik een vlucht welke vertrok vanaf G5. Na mijn vlucht was de MH0017 op die gate gepland. Het geeft toch een bizar gevoel. Niet zo zeer emotioneel, want ik sta er ver vanaf. Toch zie je dan dezelfde soort mensen zitten die vorige week aan hun einde zijn gekomen. Families, zakenreizigers, gelukszoekers, vakantiegangers en familiebezoekers.
Bij de bloemenzee buiten kreeg ik wel een brok in mijn keel. Er liggen daar persoonlijke brieven, kaarsjes, foto's van fijne momenten in het leven van de overledenen. Vanmiddag keek ik ook naar de beelden van de aankomst van de lijkkisten, het laat me niet ongeroerd. Het is een bizarre, lugubere en bewogen week geweest. De sfeer op Schiphol is momenteel anders, ik kan het niet echt plaatsen. Ergens best logisch, want we hebben het er continu over.
[ afbeelding ]
Die over de Titanic liep ook best langquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
Syrie staat ook op 136.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |