quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha groot gelijk![]()
En voor popcorn kom je even op FOK!
Niet? Misschien moet ik dan langzaam in paniek raken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
U hier?
Dit is geen Utopia hoor. Alhoewel we dat aardig benaderen
Nee hoor. Hoeft niet. Er wordt hier niet gebetenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet? Misschien moet ik dan langzaam in paniek raken.
Ergens een emmer water op gezet ofzo.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoeft niet. Er wordt hier niet gebeten![]()
Maar vertel eens, wat is de laatste leuke grap van Huub Ruud ?
Niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ergens een emmer water op gezet ofzo.
Maar het boeit me niet zo, dus als je 't niet erg vindt.
Ik kom bijna nooit ergens anders, ergens anders is eng.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet?
Dacht dat je daar 24/7 zat .
Oh wacht, alleen op de SC zeker?
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit ergens anders, ergens anders is eng.
weet je nog wel welk soort muziek het was?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelfs dat weet ik niet meer helaas
Is dat de geuzennaam van deze toko?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope.
Maar desalniettemin: welkom hier in Reptillibi
We zijn natuurlijk wel een dependance van BNW dus dan kom je al snel bij de Illuminati en de Reptillians terechtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is dat de geuzennaam van deze toko?
Oh reptilian overlords, altijd gezellig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk wel een dependance van BNW dus dan kom je al snel bij de Illuminati en de Reptillians terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh reptilian overlords, altijd gezellig.Ja, die is BNW-waardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |