huhquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
Beetje bewolkt af en toe.
Letterlijk en figuurlijk.
Hey Scrum! Lekker aan het genieten van je eerste vakantiedag? Nou ja, het voelt natuurlijk nog als een gewone zaterdag maar toch?quote:
Zeker, je staat toch al anders opquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum! Lekker aan het genieten van je eerste vakantiedag? Nou ja, het voelt natuurlijk nog als een gewone zaterdag maar toch?
Zo is het. Niets moet, alles magquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, je staat toch al anders op. Heerlijk uitgeslapen (nadat ik gister avond al snel in slaap was haha). En verder zie ik wel wat de dag brengt, of niet
Niemand die de man even corrigeert ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Aan het eind snapte hij het nog niet..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand die de man even corrigeert ook. Sneu voor die man!
Clawson is een verse congress lid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Aan het eind snapte hij het nog niet..
Hier heb ik altijd een dubbel gevoel bij.. Mooi dat ze het doen, maar als ze het maar bij 1 iemand laten puur om het te filmen vind ik het best wel sneu.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:02 schreef Scrummie het volgende:
De mensheid, vaak verschrikkelijk, maar bij dit soort beelden denk ik toch weer echt dat het wel anders kan:
Ook al zouden ze het bij 1 doen, die zwerver heeft een goeie dag, die 3 studentjes voelen zich goed omdat ze het gedaan hebben, ik vind het primaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier heb ik altijd een dubbel gevoel bij.. Mooi dat ze het doen, maar als ze het maar bij 1 iemand laten puur om het te filmen vind ik het best wel sneu.
De kop van die kerel is wel priceless
Laatst ook zo'n filmpje gezien van een man die een stuk of 8 zwervers schoenen/slippers of zelfs z'n eigen shirt gaf. Deed me toch meer
Het is zeker een mooi gebaar, helemaal niks mis meequote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook al zouden ze het bij 1 doen, die zwerver heeft een goeie dag, die 3 studentjes voelen zich goed omdat ze het gedaan hebben, ik vind het prima.
Ja, je ziet dit soort acties steeds vaker, vind het wel mooi te zien. Ongeacht afkomst, geloof, of wat dan ook, gewoon een goeie daad voor iemand.
Haha groot gelijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:41 schreef Scrummie het volgende:
En nu ga ik Non Stop kijken. Weer een film. Ik doop bij deze de vakantie tot "film vakantie".
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha groot gelijk![]()
En voor popcorn kom je even op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |