quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben weg, calling Dr. Greenthumbs, requested in room 420.
Ben op dit moment ook mijn bloedsuikerspiegel aan het uppen door de kaap maar ben al rustiger geworden door de OPquote:
Ga toch weg met die poppenkastquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie je profielfoto op alle social media al aangepast???!!???
Niet je telefoon vandaag op vliegtuigstand hebben staanquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie je profielfoto op alle social media al aangepast???!!???
Gvd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet je telefoon vandaag op vliegtuigstand hebben staan.
Voederbietel zei zoiets nog...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik had vanochtend zin in pannenkoeken dus ik heb pannenkoeken gegeten en nu hoef ik de rest van het jaar geen pannenkoeken meer.
Klopt, mooi he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Chloroform het volgende:
Dit lied op RTL4 nu wordt ook in Intouchables gebruikt.
Heb echt gejankt bij die film. Krijg echt kippenvel als ik de muziek weer hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, mooi he.
Ik wil in januari concert pakken van hem.
Was jij dat niet die bij zo'n scene als met dat blowen al spontaan in huilen uitbarst?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt gejankt bij die film. Krijg echt kippenvel als ik de muziek weer hoor.
Waar is dat? Concertgebouw?
aldus miss blackablackaflessoe met haar twingoquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die 4x opnieuw moeten file parkeren met hun koekblik
Zouden er nou serieus mensen zijn die niet meer met het vliegtuig willen ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet je telefoon vandaag op vliegtuigstand hebben staan.
Je bent zelf zwartquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
aldus miss blackablackaflessoe met haar twingo
Een kennis van me met vliegangst. Was er na 25 jaar vanaf en was klaar om te gaan vliegen deze zomer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden er nou serieus mensen zijn die niet meer met het vliegtuig willen ?
Haha wat? Nee, ben wel een slappe vaatdoek bij zulke films, maar heb niet bij die scène gehuild.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was jij dat niet die bij zo'n scene als met dat blowen al spontaan in huilen uitbarst?
Hahahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf zwartmeneer Pool.
Dan was het denk ik iemand anders.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha wat? Nee, ben wel een slappe vaatdoek bij zulke films, maar heb niet bij die scène gehuild.
quote:
Ja, dat zou je dan haast denken eh.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan was het denk ik iemand anders.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een kennis van me met vliegangst. Was er na 25 jaar vanaf en was klaar om te gaan vliegen deze zomer.
Nu: "IK GA NOOIT VLIEGEN!!"
Jij werd toch ook uitgemaakt voor diverse nationaliteiten ?quote:
Ja, hahaha.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat zou je dan haast denken eh.
Ja, kloptquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij werd toch ook uitgemaakt voor diverse nationaliteiten ?
Waarom lees ik die lach op sarcastische wijze?quote:
Wat antwoord je dan? Nee klopt ik ben een Surinamer ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt
"Jij bent niet helemaal Nederlands of wel?"
Zo vaak gehoord
quote:
Omdat je sarcasme kan detecteren?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom lees ik die lach op sarcastische wijze?
Komt door je taal(mis)bruik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt
"Jij bent niet helemaal Nederlands of wel?"
Zo vaak gehoord
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat antwoord je dan? Nee klopt ik ben een Surinamer ?
Nice, volgens mij ben ik dan niet autistischquote:
Ik weer niet wat erger is hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zeg ik " nee, klopt.. Volbloed Gronings hahaha"
wat kom jij doen noh a zibiquote:
Hahaha.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zeg ik " nee, klopt.. Volbloed Gronings hahaha"
Limburgs hahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weer niet wat erger is hoor![]()
Ja maar die zijn weer zwakzinnig, dus daar mag je niet mee spottenquote:
Wil je wel laten huilen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha wat? Nee, ben wel een slappe vaatdoek bij zulke films, maar heb niet bij die scène gehuild.
Ib4 gianni metquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar die zijn weer zwakzinnig, dus daar mag je niet mee spotten
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ib4 gianni met
nee alleen Maastrichtenaren.
Oid
Hoort dat nog bij NL? :squote:
Nee, hebben we in 1327 cadeau gedaan aan Belgiëquote:
wel goeie beslissing.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hebben we in 1327 cadeau gedaan aan België
De meeste Zeeuwen zeggen geeren hot ipv heren godquote:
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meeste Zeeuwen zeggen geeren hot ipv heren god![]()
Ik zei de meeste, niet iedereen
Ze wilde Zeeland niet hebbenquote:
Ik heb familie die daar woondequote:
Ohquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze wilde Zeeland niet hebben
Begrijpelijk
hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb familie die daar woonde
Ja, maar nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meeste Zeeuwen zeggen geeren hot ipv heren god![]()
Ik zei de meeste, niet iedereen
Woarst vleisch?quote:
Ik distantieer me volledig van die takquote:
Hehehequote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik had vanochtend zin in pannenkoeken dus ik heb pannenkoeken gegeten en nu hoef ik de rest van het jaar geen pannenkoeken meer.
Best eng, een tablet met androids, bijten ze ook?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb de androids van mijn tablet upgedate en nu zijn allemaal icoontjes anders
alleen in appelsquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best eng, een tablet met androids, bijten ze ook?
Ja geloof het wel concertgebouw ja, en geloof ook in Utrecht een x.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt gejankt bij die film. Krijg echt kippenvel als ik de muziek weer hoor.
Waar is dat? Concertgebouw?
Watquote:
Oke wisequote:
Navelstrengoplader.quote:
Wtfquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Navelstrengoplader.Ik vind het meer op een soort wurm lijken.
Euhm...quote:
Een facehuggerquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Navelstrengoplader.Ik vind het meer op een soort wurm lijken.
Die een telefoon te pakken heeft en erop zit te zuigen.quote:
Helemaal correctquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die een telefoon te pakken heeft en erop zit te zuigen.
sow hè wat verknipt, niveau miep en kees, echt een evil mastermind jij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:24 schreef Rozevla het volgende:
Iedereen verwerkt het op z'n eigen verknipte manier
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Rozevla het volgende:
Zo un grote vuurbal jonguh!!!
Vliegtuig, BAM !!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb last van die shit bebe kom je kroelen en vertellen dat het ok is?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |