Dat zijn toch mensen die stammen en zo onderzoeken?quote:
Komt door hollywoodquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:18 schreef FL_Freak het volgende:
Een of andere manier is het fijner om de beelden en alles te volgen via CNN met amerikaanse stemmen....
Je hebt gelijk hoor. Zij bedoelt denk ik pathologen of forensisch onderzoekers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat zijn toch mensen die stammen en zo onderzoeken?
* Faux. duimt dat-ie niet iets compleet belachelijks zegt
Klopt zo ongeveer welquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef yvonne het volgende:
Kunnen de lui die het allemaal belachelijk vinden even een ander topic zoeken?!
Ja, maar ze kijken ook naar beschavingen en samenlevingen in het algemeen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja graag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef yvonne het volgende:
Kunnen de lui die het allemaal belachelijk vinden even een ander topic zoeken?!
Ik dacht steeds: welke broertjes?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Net ff die broertjes teruggeluisterd na alle ophef, maar het is zwaar overtrokken. Gewoon een cynische opmerking. Niet slim natuurlijk als burgemeester, maar goed.
Vanaf minuut 11 ongeveer:
www.radio1.nl/item/207597(...)tegen%20Rusland.html
Leuk, we gaan nog maanden welles-nietes spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:19 schreef Midnight_snack het volgende:
twitter:NOS twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:14:04Oekraïne heeft bewijs dat de Russische minister van Defensie betrokken was bij wapenleveranties aan separatisten: http://t.co/xcpDZebqGL reageer retweet
Ja, daarom vind ik het zo raar dat die erbij zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |