Nee joh, waarom zou ik een ban krijgen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Eyoo, je bent terug. Dacht even dat je een ban had.
\quote:
Ik geloof alleen Valverde nog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef marcodej het volgende:
Echt, die De Marchi klopt ook niet helemaal.
Haten op Majkaquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb zin om Maijka een blauw oog te slaan.
Ook niet Leopold?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof echt helemaal niemand meer
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:17 schreef poiuytr het volgende:
Geniet toch gewoon van de koers ipv elke renner aan doping te linken
Mollema lost Rodriguez, nog zoietsquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:16 schreef FredWielergek het volgende:
de marchi kan wel mee, en mollema niet?
Die kwam echt uit het niks. En het zegt allemaal niks. We hebben alle soorten renners al betrapt zien worden, tot de meest constante op hoog niveau toe.quote:
Ik geloof hier echt geen reet van inderdaad.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die knipogen moet ie niet doen trouwens, 1x is leuk, 2x is stom. En het is sowieso discutabel vanwege dat gebeuren met die motor
omdat jouw favorieten achteraan rijden?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof hier echt geen reet van inderdaad.
Echt geen reet
toen Contador viel mocht hij zijn medicijnkastje lenen, dat maakt veel goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:18 schreef Eyoo het volgende:
Majka was toch zo boos dat hij de tour moest rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |