nou dan klopte het toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De officiële minuut was om 16:00u idd.
Alsof heel Nederland die vent met die trompet in de gaten houdt.
Ik snap wel hoe het werkt, maar er was wel verwarring over (ook bij de commentator). Maar als jij graag anderen voor kneus uit wil maken daarom (en ik ben gewoon beide keren stil geweest), dan is dat jouw feestjequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als je niet snapt hoe dat werkt ben je echt een ontzettende kneus.
Echt, sommige mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat het geen vee is wat afgevoerd wordt, knuppel.
Hoezo? Ze worden eerst allemaal geidentificeerdquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naast dat het respectloos is, moet je dan met die vrachtwagens overal heen rijden, van Groningen tot Limburg, dan is die chauffeur ook nog wel even bezig.
Zoveel lijkwagens zien er wel indrukwekkend uit.
Daar heb ik geen moeite mee. Voor dit soort dingen betaal ik graag belasting.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef CookieSlikker het volgende:
En de belastingbetaler betaalt dit allemaal?
Kansloze tokkie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef CookieSlikker het volgende:
En de belastingbetaler betaalt dit allemaal?
Omdat je dan je eigen VN-resolutie niet naleeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:11 schreef Woods het volgende:
En waarom niet gewoon 40 kisten in 1 of 2 vrachtwagens ipv 40 lijkwagens
Na zoveel dagen wachten zullen de nabestaanden die paar minuten extra niet héél erg vinden denk ik... die zullen wellicht steun vinden in het respect dat hun geliefden op deze manier krijgen. Nou ja, respect van velen dan. Niet echt allemaal, zo te merken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:10 schreef Polyfemos het volgende:
Beter houden ze op met toneel te spelen. Haal die kisten eruit en zorg dat de lijken geindentificiteerd worden.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:10 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wou het ook zeggen maar hou het maar voor me.
Dan ligt het dus niet aan mij.quote:
van FOK! af is beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
Kan iemand niet even alle 'de belastingbetaler betaalt dit??!!' en 'waarom niet in een vrachtwagen' idioten uit dit topic tiefen?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
Kan iemand niet even alle 'de belastingbetaler betaalt dit??!!' en 'waarom niet in een vrachtwagen' idioten uit dit topic tiefen?
Ah, ja, tuurlijk, dat moet ook nog gebeuren. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoezo? Ze worden eerst allemaal geidentificeerd
hou je bek dwaas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef Woods het volgende:
Gaan deze lijkwagens nog eens naar Hilversum of gaan ze gelijk de grond in?
Je hebt helemaal gelijk. Ik had ook beter moeten weten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Gewoon negeren die kerel, is zijn 4e of 5e post met proactieve inhoud. Hij zoekt gewoon aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |