Lowlands 2009:quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch gaat dit een guilty pleasure worden
Ik neem het niet serieus, daarom ga ik ook niet meer naar 'm kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Je moet daar doorheen kijken en niet al te serieus nemen heel dat Snoop geval.
Wat wil je zien van de huidige line-up?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik neem het niet serieus, daarom ga ik ook niet meer naar 'm kijken
QOTSA staat vooralsnog als enige op m'n echte must-see lijstje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat wil je zien van de huidige line-up?
Als voorzitten van The National fanclub (samen met BillDauterive) gaan we uiteraard voor The Nationalquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
QOTSA staat vooralsnog als enige op m'n echte must-see lijstje.
Verder staat Royal Blood heel hoog bovenaan, voor de rest weet ik het nog niet.
Wellicht nog Stromae, Disclosure, Die Antwoord, Blood Red Shoes, Volbeat, Milky Chance.
Heb me nog niet heel erg verdiept in de line-up. Nog aanraders qua bands met een mooi rafelig randje?
The National gaat het niet worden denk ik, paar keer naar proberen te luisteren maar heeft me nooit weten te pakken. Of zijn er nummers die wat harder zijn waar ik kan beginnen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als voorzitten van The National fanclub (samen met BillDauterive) gaan we uiteraard voor The National. Portishead lijkt me ook ook tof, maar geen rafelig randje.
Cage The Elpehant al eens gezien? aanrader:
Hamilton Leithauser kun je gaan kijken. Ik moet me nog wel diepen in zijn solo werk en weet niet hij materiaal van The Walkmen speelt. Maar is de zanger hiervan dus:
Jonathan Wilson:
Wat vind je van Mando Diao? Heeft ook aardig arsenaal aan hitjes met als bekendste Dance With somebody, Gloria, Sheepdog. Ook het nieuwe album kan ik best pruimen:
Real Estate ook een pracht bandje:
Harde nummers hebben ze niet zo heel veel. Maar wel wat meer uptempo nummers:quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
The National gaat het niet worden denk ik, paar keer naar proberen te luisteren maar heeft me nooit weten te pakken. Of zijn er nummers die wat harder zijn waar ik kan beginnen?
The Walkmen weleens gezien, zeer tof, Leithauser zal het dan ook wel worden.
Cage the Elephant, Jonathan Wilson en Real Estate zal ik thuis eens beluisteren. Mando Diao gaat het niet worden denk ik.
Hoe komt het eigenlijk dat dat overzicht er niet meer is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:02 schreef AMDB het volgende:
Is er trouwens geen FOK!kers die gaan overzicht meer?
Mr. November, Abel, Available.quote:The National gaat het niet worden denk ik, paar keer naar proberen te luisteren maar heeft me nooit weten te pakken. Of zijn er nummers die wat harder zijn waar ik kan beginnen?
µ stuurde iedereen een PM'na de VVK van de kaarten (van de gene die het jaar ervoor wel waren geweest). Maar is ivm drukte mee gestopt geloof ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat dat overzicht er niet meer is?
[..]
Mr. November, Abel, Available.
The National is zo'n band die je waarschijnlijk wel leuker vindt als je ze gezien hebt, ze stellen live nooit teleur
Ah! Ik heb ook geen idee hoe die lijst gemaakt werd, iets met Fok Wiki?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
µ stuurde iedereen een PM'na de VVK van de kaarten (van de gene die het jaar ervoor wel waren geweest). Maar is ivm drukte mee gestopt geloof ik.
Ja met een input van een van zijn eigen servers die die gegeven automatisch ophaalde. Vandaar dat we nog handmatig de OP moeten aanpassen. Mja niets anders aan te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah! Ik heb ook geen idee hoe die lijst gemaakt werd, iets met Fok Wiki?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:53 schreef Junkie het volgende:
De Elende van Lowlands volgens GirlScene: De grootste, herkenbare festival ergernissen
![]()
![]()
OH NEEE een vies shirt!quote:Eén van de grootste ergernissen is als er drank over je outfit heen komt. Het droogt misschien wel snel op, maar je houdt er wel een vies en plakkerig gevoel aan over en je loopt de rest van de dag nog met een vies shirt. Bah..
Een kwartier maar liefst!quote:Dat een festival vaak op een ietwat onbekende plek ligt, is bij vrijwel iedereen bekend. Vaak moet je als festivalganger nog een stuk lopen vanaf de metro, trein of bus, om bij het desbetreffende festivalterrein aan te komen. Bij het Indian Summer Festival, moest je bijvoorbeeld nog een kwartier lang lopen vanaf de dropping met de pendelbus.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:53 schreef Junkie het volgende:
De Elende van Lowlands volgens GirlScene: De grootste, herkenbare festival ergernissen
![]()
![]()
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:38 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik zie Klaxons bij onbekend staan. Kan iemand mij daar wat meer over vertellen? Zou voor mij een leuke verrassing zijn.
Deze mensen, die moeten toch een kutleven hebben?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:53 schreef Junkie het volgende:
![]()
![]()
Wat de reden is waarom ze bij onbekend zijn. Is er een vermoeden dat Klaxons komt?quote:
Die komen, maar nog niet zeker op welke dag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:55 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Wat de reden is waarom ze bij onbekend zijn. Is er een vermoeden dat Klaxons komt?
Top, dankje. Dat zal dan in het volgende (laatste) lijstje met namen komen van LL.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die komen, maar nog niet zeker op welke dag.
Waarschijnlijk de vrijdag al,quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:09 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Top, dankje. Dat zal dan in het volgende (laatste) lijstje met namen komen van LL.
Ah, ik zie het. Mooi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de vrijdag al,
http://windishagency.com/tours en dan even zoeken naar Lowlands. dan staan er allemaal al bevestigde namen + Klaxons.
Rekenen ze niet ermee dat je je bekers niet meer in kan leveren nu?quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Deze mensen, die moeten toch een kutleven hebben?
Sowieso is de schrijfster volgens mij nog nooit op een festival geweest. De drankprijzen stijgen 20% per jaar?![]()
Stel dat een biertje 5 jaar geleden ¤ 2,- had gekost (was al meer), dan had het bier nu bijna ¤ 5,- gekost bij een stijging van 20% per jaar.
Nou, met een hele backpack en tent op je rug is dat idd geen pretje nee. DAAR kan ik dan nog wel inkomen. Maar een vies hirt op een buitenfestival? Mens die normaalquote:
Dat soort huppelkutjes moeten gewoon lekker naar Sensation blijven gaan en verder geen mening ergens over willen hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:53 schreef Junkie het volgende:
![]()
![]()
Ik ben helemaal voor een vrij internet enzo, maar er zijn grenzen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat soort huppelkutjes moeten gewoon lekker naar Sensation blijven gaan en verder geen mening ergens over willen hebben.
Op ieder zelf respecterend festival kun je toch oordoppen kopen? Of ben ik nou gek.quote:Dat de muziek fijn is om naar te luisteren, is een zekere must tijdens een festival. Je gaat tenslotte naar een festival voor de muziek, maar soms staat de muziek simpelweg té hard en krijg je pijn aan je oren. Het zou goed zijn als festivals oordoppen zouden verkopen, maar wat je op dat moment alleen kunt bedenken is dat je beter naar je moeder had kunnen luisteren toen ze zei dat je oordoppen mee moest nemen...
Ik zie echt van die "So I was like, whateverquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op ieder zelf respecterend festival kun je toch oordoppen kopen? Of ben ik nou gek.
en dat stukje over "onbekende mensen in je personal space komen"![]()
Er is een foto opgedoken van de vermoedelijke schrijfster....quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op ieder zelf respecterend festival kun je toch oordoppen kopen? Of ben ik nou gek.
Personal spacequote:Op donderdag 24 juli 2014 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En die blokken maar verplaatsen, arme jij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgende week zit ik hier denk ik als een gek te puzzelen met het blokkenschema
Er zullen wel weer lastige keuzes bijkomen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
En die blokken maar verplaatsen, arme jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |