Ook Acer heeft high-end inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:59 schreef Superthomas het volgende:
Hij kostte wel meer dan 1300 euro volgens mij
jawel, vast wel... zit gewoon nog niet lekker in mijn hum, om leuke dingen te gaan doen enzoquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:58 schreef Spongeboss het volgende:
Hopelijk komt het goed met je Koelants.
Ja gewoon doen man, zolang je maar lol hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
jawel, vast wel... zit gewoon nog niet lekker in mijn hum, om leuke dingen te gaan doen enzo
Zit nu in een kk boerendorp, wil het liefst terug naar Utrecht die kant op joh... maar goed, zit er voorlopig allemaal niet meer inquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja gewoon doen man, zolang je maar lol hebt.
Ik ga altijd voorzichtig met mijn spullen om, maar er is eigenlijk weinig in een laptop dat kapot kan gaan door harde schokken (op de harde schijf na). Je hoeft hem niet helemaal in de watten te leggen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik weet het nooit met dat soort dingen, een ICT'er denkt natuurlijk dat ze snel stuk gaan als je er onvoorzichtig mee doet of door de hitte snel het begeven.
Deze Acer heeft al een glas bier doorstaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:03 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Ik ga altijd voorzichtig met mijn spullen om, maar er is eigenlijk weinig in een laptop dat kapot kan gaan door harde schokken (op de harde schijf na). Je hoeft hem niet helemaal in de watten te leggen.
Hitte is ook geen probleem. Als je het echt te bont maakt schakelen de meeste laptops uit. Intel heeft een temperatuurbeveiliging ingebouwd in al hun processors. Van AMD weet ik het niet zeker, maar het lijkt me wel dat deze ook een dergelijk mechanisme hebben.
Die fatal-error schermen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef Superthomas het volgende:
Ik kan me trouwens nog herinneren dat een consumer release versie van windows 8 een blauw scherm kreeg vanwege mijn draadloze netwerkadapter
toen ik die eruit haalde was er niks aan de hand
ja, die dingen waarbij je je altijd de tyfus schrikt als je ze zietquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:08 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die fatal-error schermen?
Laatste keer dat ik dat heb gezien was windows 98 geloof ik
die is inderdaad een stuk subtieler jaquote:
bij windows NT was het helemaal erg:quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:12 schreef Paardlants het volgende:
[..]
die is inderdaad een stuk subtieler ja
Maar wat veroorzaakt nu zo'n fatal error?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:15 schreef Superthomas het volgende:
[..]
bij windows NT was het helemaal erg: [ afbeelding ]
Kan van alles zijn. hardware die kapot is, Programma's die in werkgeheugen gaan lezen/schrijven dat niet van het programma zelf is, ontbrekende systeembestanden...quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Maar wat veroorzaakt nu zo'n fatal error?
Godverdommequote:Op woensdag 23 juli 2014 18:15 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Vage shit dus gewoonquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:22 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. hardware die kapot is, Programma's die in werkgeheugen gaan lezen/schrijven dat niet van het programma zelf is, ontbrekende systeembestanden...
Het is een noodstop van Windows, zeg maar. Windows is zodanig in een staat gekomen dat het onmogelijk is om verdere instructies uit te voeren.quote:
Zou eigenlijk niet moeten kunnen, maar goed, beter dat er dan nog een 'noodrem' opzitquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:26 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Het is een noodstop van Windows, zeg maar. Windows is zodanig in een staat gekomen dat het onmogelijk is om verdere instructies uit te voeren.
Het is wel degelijk nodig omdat hardware eens een keer kapot gaat en software niet zonder fouten worden gemaakt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet moeten kunnen, maar goed, beter dat er dan nog een 'noodrem' opzit
Je hebt gelijk hoor! Je hebt geen "extra" drivers nodig. Je hoeft niks extra's te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ga eens terug naar computerschool
je hebt drivers nodig voor ieder apparaat, alleen de meeste worden automatisch geïnstalleerd of ondersteuning voor apparaten zit al in de kernel gebakken.
wat windows betreft worden er bedroevend weinig drivers standaard meegeleverd. Vergeleken met de nieuwste Linux kernel kan Linux overweg met een groot deel van de netwerkkaarten (oude en nieuwe) zonder extra drivers te installeren. De nieuwste windows kernel heeft nog steeds een matige hoeveelheid drivers standaard beschikbaar.
Dat is toch gewoon het inlogscherm?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:15 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus te zeggen dat er netwerkkaarten zijn die niet standaard door windows ondersteund wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor! Je hebt geen "extra" drivers nodig. Je hoeft niks extra's te doen.
omdat jij de enige bent met een werkendequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:40 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar waarom vind je het een kutmerk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |