Wat een lieve reactie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen van de problemen in het genderdysforie topic behalve wat ik hier heb gelezen, maar heb respect voor de manier waarop jullie hier reageren. Ik heb niks met het onderwerp te maken en word al geïrriteerd van de posts van spongeboss (ervanuitgaande dat zij ook niks heeft meegekregen vanuit het genderdysforie topic) die even aan geeft hoe je hier nou mee om had moeten gaan zonder de voorgeschiedenis te weten, alsmede wat andere uitspraken doet waar mijn nekhaar van overeind gaat staan. No offence overigens spongeboss, jij hebt natuurlijk gewoon recht op een eigen mening en je intentie is waarschijnlijk heel anders dan hoe sommige stukken van je tekst op mij overkomen (en dat kan ook heel goed aan mij liggen).
Ik weet niet of u het weet, maar ik heb tientallen keren kenbaar gemaakt dat ik het beste met iedereen voor heb en dat ik geen dubbele agenda's heb. Ik ben straight, als mij iets niet bevalt dan ga ik niet op-de-man spelen of vals lopen doen zoals een aantal mensen die actief zijn (geweest) in het Genderdysforie-topic.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef robinpunt het volgende:
je kunt immers meestal wel zien dat iemand het goed bedoelt en dat het gewoon onwetendheid is en geen kwade opzet. Zo gaat het eigenlijk altijd, behalve bij Xenzo.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zat het net te lezen knalt ie eruitquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben een topic kwijt!
Ligt het aan mij en moet ik nodig gaan slapen of is er een logische verklaringSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk opgeschoond omdat topics over zelfmoord niet in R&P mogen volgens de regels/policy van Fok!.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik zat het net te lezen knalt ie eruit
http://forum.fok.nl/topic/2131588
Volgens mij gaan die normaal op slot en niet foetsie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opgeschoond omdat topics over zelfmoord niet in R&P mogen volgens de regels/policy van Fok!.
Ik denk het, ben niet verder gekomen als de eerste alinia. misschien moet ik toch dat auto update eens uitzettenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opgeschoond omdat topics over zelfmoord niet in R&P mogen volgens de regels/policy van Fok!.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die normaal op slot en niet foetsie?
En het ging niet over de zelfmoord maar over iets breeders (denk ik)
Nee hoor, volgens mij gaat/ging het vooral om de inhoud van de OP, zelfmoordneiging met datum en gevolgen etc. Dat is tegen de policy van R&P en fok!. Zulke topics worden direct verwijderd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk het, ben niet verder gekomen als de eerste alinia. misschien moet ik toch dat auto update eens uitzetten
Ja hoor, Kree. Maar dan heb je de hele OP niet goed gelezen en zou je beter nog de regels wat doornemen. Een topic waarin de TS verklaart zelfmoord te willen plegen of zelfmoordneigingen heeft en of had zijn verboden. Dat staat zeer duidelijk in de policy.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef kree het volgende:
Tot wat ik las was er al een zelfmoordpoging geweest onder andere aangezet? door fok gebruikers.
Daarna over een hoge dosering van een bepaald medicijn van een psych en toen was ie ploep, weg.
Was eigenlijk wel benieuwd hoe het af zou lopen.
Ok nu heb ik het alsnog gelezen, warrig verhaal waar TS dan blijkbaar eerder een topic opende als schreeuw naar de buitenwereld maar dat heeft niet geholpen om een poging te ondernemen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, Kree. Maar dan heb je de hele OP niet goed gelezen en zou je beter nog de regels wat doornemen. Een topic waarin de TS verklaart zelfmoord te willen plegen of zelfmoordneigingen heeft en of had zijn verboden. Dat staat zeer duidelijk in de policy.
Welnee, kutkloon van een gebande. Tsja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nu heb ik het alsnog gelezen, warrig verhaal waar TS dan blijkbaar eerder een topic opende als schreeuw naar de buitenwereld maar dat heeft niet geholpen om een poging te ondernemen.
Njah misschien maar beter dat ie weg is, had toch nergens naar geleid.
Best wel een rare manier van aandacht vragen dan, maargoed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, kutkloon van een gebande. Tsja.
Nee, een kloon, 'nieuw' account.quote:
je moest eens weten wat er allemaal voor idioots gebeurd hier, ja ook in R&Pquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Best wel een rare manier van aandacht vragen dan, maargoed.
Mensen in parken achterlaten enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
je moest eens weten wat er allemaal voor idioots gebeurd hier, ja ook in R&P
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop