is weer eens wat anders dan een moskeequote:
Ze liggen he en er wordt niet gestapeldquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte hebben die kisten wel niet nodig.
Kan jij niet gewoon een keertje optieven?quote:
hoor jij de klokken ook in bulgarije dvenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een keertje optieven?
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een keertje optieven?
Nee dat is de TV denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoor jij de klokken ook in bulgarije dven
quote:
Jawel, de prins.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maar is er serieus niemand van de Belgjes, of niemand van enige statuur?
Prins Laur(an/ens hoe is het?)quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
ja.. die koning of prins ofzo was er..quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
Prins Laurentquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
Den Haag is een minuutje te laat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Daarom zeggen ze ook in heel Nederland.
Jawel prins Louraint (als ik het zo goed schrijf)quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
want wij zouden ook massaal naar Belgie gaan als het andersom zou zijn....quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:56 schreef Collide het volgende:
Belgen vinden Tour de France belangrijker.
Maar goed dat de NS niet betrokken is bij de organisatiequote:
Je bent een negatieve pessimistische kuthoervent, kan alleen maar klagen en zeiken. Het enige waar je om geeft is die FOK!stok van je. Blijf dan gewoon lekker daar en verveel andere mensen niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:56 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting.
Ik leef gewoon met ze mee hoor.
Nee zo bedoel ik dat niet. Meer van: er zijn zo ontzettend veel mensen bij dit gebeuren betrokken. Op zoveel verschillende manieren. Met zoveel gevoelens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
verkapt kijk mij eens dichtbij komen post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |