Ze zitten op zwart zaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
De rabobank zit al een hele dag op zwart, die zijn wel erg meelevend.
Als Merkel los gaat dan komt er wel vaart in.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:34 schreef DeJori het volgende:
twitter:charles_hawley twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:11:19Wow, sharp words from German Foreign Ministry spokesperson: "#Russia has promised a lot and delivered nothing. We've had enough." #MH17 reageer retweet
twitter:MaximEristavi twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:20:10Whoa. Germany's Merkel via her spox calls for speedy EU sanctions against Russia, @charles_hawley reports reageer retweet
Ja kutzooi alle ideal betalingen falen..quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Het is allemaal de schuld van de rabobank.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Rabobankquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja kutzooi alle ideal betalingen falen..
Dus, mogen de mensen achter de schermen van Fok! niet hun medeleven tonen op die manier.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Onzin.
Als ik post ben ik toch echt stil.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:35 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Als Merkel los gaat dan komt er wel vaart in.
Zeker wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus, mogen de mensen achter de schermen van Fok! niet hun medeleven tonen op die manier.
Maar waar woont jouw zusje?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef Dven het volgende:
M'n zusje is naar schiphol om een bloemetje te leggen
Ik ga zelf zometeen ook, bloemetje leggen voor kennissen van me die op de vlucht zatenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef Dven het volgende:
M'n zusje is naar schiphol om een bloemetje te leggen
Net zoals een buschauffeur even de bus stilzet en ik zo mijn werk neerleg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zeker wel.
Maar wat heeft dat te maken met een forum gewoon open laten?
Eigenaar vindt het een gepaste manier. Jij hebt het er maar mee te doen. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zeker wel.
Maar wat heeft dat te maken met een forum gewoon open laten?
Hou is maar een minuut...Zoveel respect kun je toch wel opbrengen voor de slachtoffers en nabestaanden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Onzin.
Als ik post ben ik toch echt stil.
Indirect wel. Als je betaling werd afgekeurt voor deze vlucht door de rabobank, ben je ze nu dankbaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
sorry hoor maar dit 'grapje' kan echt niet meer, zeker hier niet.
Gisteren leken de Duitsers nog niet erg warm te lopen voor hardere sancties.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:34 schreef DeJori het volgende:
twitter:charles_hawley twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:11:19Wow, sharp words from German Foreign Ministry spokesperson: "#Russia has promised a lot and delivered nothing. We've had enough." #MH17 reageer retweet
twitter:MaximEristavi twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:20:10Whoa. Germany's Merkel via her spox calls for speedy EU sanctions against Russia, @charles_hawley reports reageer retweet
Thnx!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef Poeke het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/NAF22/3e27566
En onze wandelvriend heeft de smaak te pakken en gaat voor nog meer aandacht:quote:Update 15:32
De politie houdt de omgeving van het huis van Maria Poetina in de gaten. Volgens Omroep West zouden Oekraïners op Twitter hebben opgeroepen tot protest bij haar huis. De gemeente Voorschoten weet niet of Maria Poetin thuis is.
http://www.powned.tv/nieu(...)r_poetin_nl_uit.html
quote:Vierdaagsedeelnemer Dick de Roode heeft bedreigingen ontvangen nadat hij aankondigde zijn medaille in te leveren. Hiermee wilde hij protesteren tegen de stille intocht van vrijdag.
Hij schakelde inmiddels de politie in omdat hij zich niet meer veilig voelt, beweert hij tegenover de Gelderlander. "De mensen begrijpen het niet", aldus een snikkende De Roode. "Ik vind de ramp met het vliegtuig net zo erg als iemand anders. Ik wil dan ook graag mijn excuses maken als mensen zich gekwetst voelen." De Roode: "Mijn computer is gehackt en er lopen mensen hier in de straat."
Er ontstond forse ophef toen De Roode aangaf zijn Vierdaagsekruisje te willen inleveren, omdat hij liever een ander soort herdenking had.
http://www.powned.tv/nieu(...)laar_bedreigd_o.html
Ik ben gewoon stil. (Net als nu ak een half uur)quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Hou is maar een minuut...Zoveel respect kun je toch wel opbrengen voor de slachtoffers en nabestaanden.
t'Is nen vent tochquote:
CIA is een luchthaven in Rome. Is een reguliere vlucht van Rome naar Eindhoven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zoek de vlucht FR9615 eens opik heb een CIA vlucht gevonden
Ja maar intussen gooit Putin onze achtertuin vol met militair materieel terwijl hij loopt te huilen uit zijn voortuin te blijven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Gisteren leken de Duitsers nog niet erg warm te lopen voor hardere sancties.
I knowquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CIA is een luchthaven in Rome. Is een reguliere vlucht van Rome naar Eindhoven.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stil. (Net als nu ak een half uur)
Sukkel, toon eens wat respect.quote:
Oh, dat had ik wel redelijk voorspeld danquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
En onze wandelvriend heeft de smaak te pakken en gaat voor nog meer aandacht:
[..]
Ik ook. Ik ken niemand van de slachtoffers maar toch doet het me wat. Ik steek dadelijk maar een kaarsje aan denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stil. (Net als nu ak een half uur)
Neem toch aan dat ze zo schakelen, van dit soort figuren met oeverloos gelul hebben we al genoeg gezien afgelopen week.quote:
Lullen is betere TV vullenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |