SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. GRAAG VERWIJDEREN![]()
Godver ik moest nog wat kopieren:'(quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zelfs jij bent niet sneller, dat mag ook wel in de krantquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver ik moest nog wat kopieren:'(
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik kocht de getransferde Fabregas voor 22k.. en nog voordat ik hem erop zette voor 42k werd ik alweer geundercut. Echt niet leuk.![]()
Door het WK en de vliegtuigramp zijn Wimbledon en de Tour de France nog nooit zo anoniem voorbij gegaan als dit jaar.![]()
Is ook gewoon een kut jaar imo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Toefjes het volgende:
Door het WK en de vliegtuigramp zijn Wimbledon en de Tour de France nog nooit zo anoniem voorbij gegaan als dit jaar.
Nu ga ik wel even kijken![]()
Ik kijk het dit jaar even veel als alle andere jaren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Toefjes het volgende:
Door het WK en de vliegtuigramp zijn Wimbledon en de Tour de France nog nooit zo anoniem voorbij gegaan als dit jaar.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kijk het dit jaar even veel als alle andere jaren.
Ik kijk het nooit.![]()
Ik kijk het ook nooit.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Naja, vorige jaren in deze komkommertijd was de winnaar van de tour etappe toch wel het nieuws van de dag. Nu gaan er dagen voorbij dat het niet ergens boven in staat op de nieuwssites. Eigenlijk dacht ik dat ze nog een weekje door moesten, maar ze komen zondag alweer aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kijk het dit jaar even veel als alle andere jaren.![]()
![]()
Maar als je fan bent kijk je toch gewoon? Veranderd dat vliegtuig gebeuren weinig aan. Dat je er minder van ziet op nieuws sites enzo klopt wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, vorige jaren in deze komkommertijd was de winnaar van de tour etappe toch wel het nieuws van de dag. Nu gaan er dagen voorbij dat het niet ergens boven in staat op de nieuwssites. Eigenlijk dacht ik dat ze nog een weekje door moesten, maar ze komen zondag alweer aanDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
What the fuck. Ruim 50 doden bij een gecrasht vliegtuig in Taiwan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Las het ook al ja, gaat lekker!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
What the fuck. Ruim 50 doden bij een gecrasht vliegtuig in Taiwan.🍆![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat ze deze ook gewoon mee terugsturen.![]()
Daarom staat hij daar ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat ze deze ook gewoon mee terugsturen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat zegt mij niks met dat tokkievolk daar.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nu gaat die vliegramp in Taiwan totaal onder gesneeuwd worden in de media want dat is niet zo interessant want zijn geen Nederlanders bij betrokken. best krom eigenlijk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat we rouwen en er bij stil staan is niet meer dan logisch, maar is het niet gek dat we nu live naar de landing van een vliegtuig zitten te staren?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat bedoel ik dus. Vind het best wel een beetje onzin. Sowieso snap ik niet waarom het nu een dag van rouw is. terwijl bij de Bijlmer ramp en weet ik veel wat nog meer wat voor rampen met veel Nederlandse slachtoffers niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Dat we rouwen en er bij stil staan is niet meer dan logisch, maar is het niet gek dat we nu live naar de landing van een vliegtuig zitten te staren?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bijlmerramp was wel een nationale dag van rouwquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Vind het best wel een beetje onzin. Sowieso snap ik niet waarom het nu een dag van rouw is. terwijl bij de Bijlmer ramp en weet ik veel wat nog meer wat voor rampen met veel Nederlandse slachtoffers niet.![]()
Dag van nationale rouw - minuut stilte na landing eerste ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bijlmerramp was wel een nationale dag van rouw
nrc.nl - 7 uur geleden
Een dag van nationale rouw heeft Nederland voor het laatst gehad op 8 december 1962, de dag van de begrafenis van prinses Wilhelmina.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bijlmerramp was wel een nationale dag van rouw
Dit waren de laatste .Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er is een dag van nationale rouw omdat daar animo voor is. Kun je het mee eens zijn of niet, je hebt het er maar mee te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Vind het best wel een beetje onzin. Sowieso snap ik niet waarom het nu een dag van rouw is. terwijl bij de Bijlmer ramp en weet ik veel wat nog meer wat voor rampen met veel Nederlandse slachtoffers niet.![]()
Oh Wiki verkeerd gelezen. Bijlmerramp waren er natuurlijk wel een stuk minder slachtoffers, 43 om 298(193 Nederlanders)![]()
Dit detailquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor.
[ afbeelding ]
Dit waren de laatste .
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh vind het ook niet erg hoor. Heb er geen last van. Maar van mij hoeft het niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is een dag van nationale rouw omdat daar animo voor is. Kun je het mee eens zijn of niet, je hebt het er maar mee te doen.
Dat ik nu net ga doen dat ik rauw hebben de na bestaande weinig aan. Ik respecteer het, en als ze er wat aan hebben vind ik het fijn voor ze. Maar doe er zelf niet aan mee.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
mickey.gifquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh vind het ook niet erg hoor. Heb er geen last van. Maar van mij hoeft het niet.
Dat ik nu net ga doen dat ik rauw hebben de na bestaande weinig aan. Ik respecteer het, en als ze er wat aan hebben vind ik het fijn voor ze. Maar doe er zelf niet aan mee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo tering dat was wel een faal jaquote:2 zinnen willen typen en dat in 1 zin doen gaat niet zo goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ze zijn het vergeten bij EA.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fabregas toch verkocht voor 42k.
Even het TOTW opzoeken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Leonardoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is je goed recht. Net als het wel of niet meedoen aan een nationale feestdag. Maar ze hebben voor deze koers gekozen omdat een meerderheid van de volksvertegenwoordiging in de tweede kamer dit wilde. En zoals het in een goede democratie hoort gebeurt het dan ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh vind het ook niet erg hoor. Heb er geen last van. Maar van mij hoeft het niet.
Dat ik nu net ga doen dat ik rauw hebben de na bestaande weinig aan. Ik respecteer het, en als ze er wat aan hebben vind ik het fijn voor ze. Maar doe er zelf niet aan mee.
En omdat het zoveel mensen direct of indirect raakt (vreselijk veel mensen kennen iemand die iemand gekend hebben op de rampvlucht, ik schrok ook even omdat ik de naam van een ex op de lijst zag staan. Bleek gelukkig niet dezelfde te zijn btw) heb ik in elk geval meegedaan aan de minuut stilte. Veel meer ligt ook niet binnen mijn macht.![]()
Wat een respectloos volk leeft er in Nederland zeg. Als het een familielid van hun betreft niet de hele wereld het weten.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een respectloos volk leeft er in Nederland zeg. Als het een familielid van hun betreft niet de hele wereld het weten.
Hala Madrid !
O, faal in het hertypen van mijn zin.quote:![]()
Niet = moet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet eerlijk zeggen dat het mij ook niet zo raakt & bezighoud. Ben wel een minuutje stil geweest, maar verder doet het mij vrij weinig.![]()
Respectloos dat een groepje van Maver's vrienden hier toeterend en schreeuwend door de straten gaan rennen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:16 schreef Kiid het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat het mij ook niet zo raakt & bezighoud. Ben wel een minuutje stil geweest, maar verder doet het mij vrij weinig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er zijn helaas altijd wel mafkezen tijdens dit soort evenementen. Ook bij evenementen is er altijd wel minimaal 1 die denkt grappig te zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Respectloos dat een groepje van Maver's vrienden hier toeterend en schreeuwend door de straten gaan rennen.![]()
Meeste mensen hebben geeneens een flauw idee waarom daar uberhaupt een conflict is
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jup en als je er wat van zegt ben je een racist.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn helaas altijd wel mafkezen tijdens dit soort evenementen. Ook bij evenementen is er altijd wel minimaal 1 die denkt grappig te zijn.Zal toch wel meevallen? Toch? Hoop ik...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Meeste mensen hebben geeneens een flauw idee waarom daar uberhaupt een conflict isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TR gemacht. Wat heb ik hier mee te maken. Mongoolquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Respectloos dat een groepje van Maver's vrienden hier toeterend en schreeuwend door de straten gaan rennen.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TR gemacht. Wat heb ik hier mee te maken. Mongool
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
TR gemacht voor wat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TR gemacht. Wat heb ik hier mee te maken. Mongool
TR gemacht op jouw post voor schelden met het Syndroom van Down. Droppie
Ga lekker werken ipv foto's maken van ganzen en poesjes.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TR gemaakt voor jouw ninja edit
*The_Yakuza heeft serieus geen idee hoe je een 'TR maakt' en het zal me ook echt aan mn achterste roestenGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef The_Yakuza het volgende:
TR gemaakt voor jouw ninja edit
*The_Yakuza heeft serieus geen idee hoe je een 'TR maakt' en het zal me ook echt aan mn achterste roesten
Probeer maar bij die post van Maver.
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah, dat is dat driehoekje rechtsbovenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer maar bij die post van Maver.
gr gr
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TR gemacht. Wat heb ik hier mee te maken. Mongool![]()
![]()
Trapzie is weer lekker bezig![]()
daarnaast Futdbgeupdate prijzen
:D toe maar allemaal nog even flink 100K packs kopen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Trapz is altijd bezig tochquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
Trapzie is weer lekker bezig![]()
daarnaast Futdbgeupdate prijzen
:D toe maar allemaal nog even flink 100K packs kopen
![]()
quote:heb m nog nooit in discussie gezien met kiid, 2 opties
Trapz = kiid
Trapz zoekt zijn slachtoffers uit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.easports.com/u(...)fId=itXSVj1Fby4l:360 voor de liefhebber.
boh![]()
Gisteren hadden kiid en ik nog een discussie over wie er het eerst moest ophangen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]heb m nog nooit in discussie gezien met kiid, 2 opties
Trapz = kiid
Trapz zoekt zijn slachtoffers uit.
Koopje, Oreo ijs (in die bakjes) voor maar 85 cent per stuk.![]()
Lang leve de domme miepjes bij de lokale buurtsuper die niet doorhebben dat de helft van de prijs al verrekend is.![]()
(Jaja boeiend verhaal, maak niet zoveel mee)![]()
Bohhhquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:36 schreef Lastpost het volgende:
Koopje, Oreo ijs (in die bakjes) voor maar 85 cent per stuk.![]()
Lang leve de domme miepjes bij de lokale buurtsuper die niet doorhebben dat de helft van de prijs al verrekend is.![]()
(Jaja boeiend verhaal, maak niet zoveel mee)Welke supermarkt in Roffa?
Bohhh het minder criminele Hoogvlietquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
In het altijd rustieke Poortugaal (Plus), woon niet meer in Roffa.
how cutequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gisteren hadden kiid en ik nog een discussie over wie er het eerst moest ophangen.
p.s. iemand rijst nog gezien of is het de eerste volhouder.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat Rissa gewoon op vakantie gaat en dat dit zijn afscheid was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
how cute
p.s. iemand rijst nog gezien of is het de eerste volhouder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nouja minder, hier laten ze zich niet zo makkelijk oppakken dat verklaard de cijferverschillen denk ik het meest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh het minder criminele Hoogvliet![]()
![]()
Ik heb wel wat meer hoor maar jij bent achter niet meer zo strak jammer genoeg.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nouja minder, hier laten ze zich niet zo makkelijk oppakken dat verklaard de cijferverschillen denk ik het meest.![]()
Je merkt het wel hoor als je vanuit Spijkenisse naar Rhoon gaat. Je laat het criminele achter je
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer hoor maar jij bent achter niet meer zo strak jammer genoeg.gewoon
![]()
heb hem laatst nog laten verkleinen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een kringspierlift?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]gewoon
![]()
heb hem laatst nog laten verkleinen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kringspier ingekort en aangeschroefd, wilde ook wel weer eens wat voelen.quote:
die vorige vriend van maver heeft hem toen flink opgerekt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hehe dat wel. Albrandswaard zit wat ander soort 'tuig', meer in de handel van drugs, wat wapens en her en volop inbraken door de vele nieuwbouw hier.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Je merkt het wel hoor als je vanuit Spijkenisse naar Rhoon gaat. Je laat het criminele achter je![]()
![]()
Woon je zuid ?quote:Hala Madrid !
hahaha er volgde geen TR gemachtquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kringspier ingekort en aangeschroefd, wilde ook wel weer eens wat voelen.
die vorige vriend van maver heeft hem toen flink opgerekt.
#FreeTrapz![]()
Franske is een eindbaas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:51 schreef WezepAFCA het volgende:
Nog steeds jaloers op Timmermans' perfecte Engels.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Majka![]()
![]()
![]()
gr gr DSLAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Top alle dure kaarten die vannacht te koop stonden staan vast op de TP
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
T'is wat he meid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
10 minuten totdat het TOTT uit packs is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sjonniedorpquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh het minder criminele Hoogvliet
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Alleen in H2Hquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Bohh ik las hier dat Dempsey 5 star skills kreeg.![]()
Vanaf wanneer?
Dat heeft hij nu in H2H.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Bohh ik las hier dat Dempsey 5 star skills kreeg.![]()
Vanaf wanneer?
Yedlin +3 overall.![]()
quote:quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heeft hij nu in H2H.
Yedlin +3 overall.Dus in 15 ook in fut?
![]()
En eindelijk m'n nieuwe TV besteld. De input lag van m'n huidige 6 jaar oude Samsung was echt niet meer te harden en voor de rest begon ie ook wat kuren te krijgen.
Van de week maar even plaats maken voor de nieuwe, alleen nog ergens boxen/soundbar etc. zien te regelen.![]()
![]()
nicequote:Op woensdag 23 juli 2014 18:12 schreef Lastpost het volgende:
En eindelijk m'n nieuwe TV besteld. De input lag van m'n huidige 6 jaar oude Samsung was echt niet meer te harden en voor de rest begon ie ook wat kuren te krijgen.
Van de week maar even plaats maken voor de nieuwe, alleen nog ergens boxen/soundbar etc. zien te regelen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Walter Samuel naar FC Basel
En Dauda niet door de keuring bij Vitesse.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand ervaring met 4222 dit jaar?
Ga nu even alles verkopen, en dan toch maar eens een team om Ibra bouwen. Misschien dat het door scripting komt, maar liep mezelf gruwelijk te ergeren aan een TOTS Martinez die overal liep behlave in de spits![]()
![]()
Klose die al 2.3 miljoen waard isZe worden onder de 2.3 miljoen al voor de 50e minuut weggekocht. Of het gratis is
![]()
![]()
Net ging er eentje weg voor 2,5 miljoenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:34 schreef Toefjes het volgende:
Klose die al 2.3 miljoen waard isZe worden onder de 2.3 miljoen al voor de 50e minuut weggekocht. Of het gratis is
![]()
![]()
Kan ik alvast bedenken wie ik op zijn plek ga zetten. TOTS Lewa lijkt me logisch. Of iMotm Shaqiri op CAM en dan iMotm Robben en iTott Muller in de spitsquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Net ging er eentje weg voor 2,5 miljoen![]()
![]()
Ben blij dat ik een paar dagen geleden al had besloten om hem definitief niet te halen. Dan had ik nu wel lopen balen van die prijzenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Net ging er eentje weg voor 2,5 miljoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb m gekocht voor 1.495.000quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik een paar dagen geleden al had besloten om hem definitief niet te halen. Dan had ik nu wel lopen balen van die prijzen![]()
![]()
windows media player visualizationsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga dit maken als klose weg isquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan ik alvast bedenken wie ik op zijn plek ga zetten. TOTS Lewa lijkt me logisch. Of iMotm Shaqiri op CAM en dan iMotm Robben en iTott Muller in de spits
Weet alleen nog niet wie ik op de lege plekken zet. Robben spits en shaqiri cam of muller spits en robben cam, twijfels twijfels![]()
![]()
waarom doe ik nu weer raarquote:![]()
wel nog even een 89 rodriguez op de kop weten te tikken 5 min terug voor 220K
#FreeTrapz![]()
GINKELTJE!twitter:chelseafc twitterde op woensdag 23-07-2014 om 18:53:17.@chelseafc team to play RZ Pellets: Cech, Ivanovic, Zouma, JT, Filipe Luis, Van Ginkel, Matic, Salah, Baker, Brown, Bamford. #CFC reageer retweet
![]()
Lukaku, De Bruyne en Ginkeltje waren de helden van de voorbereiding vorig jaar toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef ThadCastle het volgende:
GINKELTJE!twitter:chelseafc twitterde op woensdag 23-07-2014 om 18:53:17.@chelseafc team to play RZ Pellets: Cech, Ivanovic, Zouma, JT, Filipe Luis, Van Ginkel, Matic, Salah, Baker, Brown, Bamford. #CFC reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Dit lijkt mij wel een mooi teampje om te kopen vanavond, maar wie ga ik op de twee lege plaatsen invullen. Keepers twijfel ik this SIF Diego Alves en Sirigu en dan houdt dan ook gelijk de andere plaats open.
![]()
Helden wat betreft prestatie of hoe ik over ze dacht?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lukaku, De Bruyne en Ginkeltje waren de helden van de voorbereiding vorig jaar toch?Bruyne bakte er niet veel speciaals van. Ginkel was wel aardig ja. Traore was toen goed.
![]()
Miranda, filipe luis en siriguquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:37 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij wel een mooi teampje om te kopen vanavond, maar wie ga ik op de twee lege plaatsen invullen. Keepers twijfel ik this SIF Diego Alves en Sirigu en dan houdt dan ook gelijk de andere plaats open.
en if melo ipv oscar
![]()
![]()
Qua prestaties gewoon. En qua speeltijd die ze kregen..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Helden wat betreft prestatie of hoe ik over ze dacht?Bruyne bakte er niet veel speciaals van. Ginkel was wel aardig ja. Traore was toen goed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Keihard in je anus geneukt worden met dat middenveldquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:37 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dwergen zonder strength
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je posts zijn gewoon vreemd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom doe ik nu weer raar![]()
wel nog even een 89 rodriguez op de kop weten te tikken 5 min terug voor 220K
Ben benieuwd wat de consumable prijzen nu gaan doen.![]()
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keihard in je anus geneukt worden met dat middenveld
Dwergen zonder strength. Wil sowieso de voorhoede incl. Neymar laten staan, jij misschien tips voor de CM's? Evt Matuidi oid?
![]()
Matuidi Cabaye is nu wel een mooie triple linkquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Wil sowieso de voorhoede incl. Neymar laten staan, jij misschien tips voor de CM's? Evt Matuidi oid?
bied mogelijkheden
#FreeTrapz![]()
Nah, Ibra en Neymar wil ik sowieso nog uitproberen dus die het liefst houden in dat teamquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Matuidi Cabaye is nu wel een mooie triple linkbied mogelijkheden
.
![]()
Mascherano - neymar - meloquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Wil sowieso de voorhoede incl. Neymar laten staan, jij misschien tips voor de CM's? Evt Matuidi oid?
Luis - miranda - luiz - maicon
Cech
beetje standaard alleen misschien
![]()
![]()
Ben absoluut geen fan van Melo, die heb ik een keer gehad en vond ik niet fijn spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mascherano - neymar - melo
Luis - miranda - luiz - maicon
Cech
beetje standaard alleen misschien
![]()
hoe er zit je vast aan de formatie ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nah, Ibra en Neymar wil ik sowieso nog uitproberen dus die het liefst houden in dat team.
#FreeTrapz![]()
Dan doe je een andere braziliaan op cmquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ben absoluut geen fan van Melo, die heb ik een keer gehad en vond ik niet fijn spelen.![]()
![]()
433 (4) laatste tijd erg veel gebruikt en bevalt mij eigenlijk het beste van alles wat ik geprobeerd heb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe er zit je vast aan de formatie ?![]()
Bohhh wat een elftal. Besiktas maakt geen schijn van kanstwitter:Feyenoord twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:10:15Opstelling: Mulder; Van Beek, Steenvoorden, Mathijsen, Nelom; Vormer, Immers, Vilhena; Verhoek, Te Vrede en Boëtius. reageer retweet
![]()
Matuidi kan ook op de plaats van Oscar en dan gewoon andere RB, maar in hoeverre kan Matuidi de lengte van Mascherano en Neymar opvangen?
Edit: Ohnee, dat gaat weer niet ivm Neymar![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Alovenac het volgende:
Matuidi kan ook op de plaats van Oscar en dan gewoon andere RB, maar in hoeverre kan Matuidi de lengte van Mascherano en Neymar opvangen?
Edit: Ohnee, dat gaat weer niet ivm Neymar
Zoiets?
En anders if gustavo - pisvlek - hummels en neuer?
Of
Nu hou ik ermee op![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Alovenac het volgende:
Thanks Reus, dan ga ik denk ik voor deze variant
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zijn er hier nog mensen van playstation 3/4 die destiny beta willen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Feyenoord live op Fox btw. Sociedad scoort net.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:08 schreef over_hedge het volgende:
Zijn er hier nog mensen van playstation 3/4 die destiny beta willen?![]()
Prachtig verwoord door James Worthy trouwens: "We verwelkomen hen die al zijn vertrokken."hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mooi gezegd door die Lakers legendquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
Prachtig verwoord door James Worthy trouwens: "We verwelkomen hen die al zijn vertrokken."![]()
Ga naar de psn store. "pre order" destiny.quote:
Je kan dan op later betalen (o.i.d wat er op lijkt) klikken
Download de beta
annuleer je pre order
En je kan de beta spelen.
Aight zal het straks proberen thxxquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ga naar de psn store. "pre order" destiny.
Download de beta
annuleer je pre order
En je kan de beta spelen.![]()
Zou het nu maar doen als je vandaag nog wilt spelen. Installeren/downloaden duurt wel ff.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Aight zal het straks proberen thxxDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hello,
We are experiencing issues with FIFA Ultimate Team trade piles and player items getting stuck in the Transfer Markets screen. EASPORTS developers and engineers are working as best they can to quickly resolve this issue - and regretfully our EA Help Game Advisors are unable to address this on phone, chat, or email if this happens to you.
Please stay tuned on Twitter for further information, and thanks for your understanding as we work to improve your experience with EASPORTS FIFA
EA
#FreeTrapz![]()
![]()
hmmm weet het niet.
wil iets leuks met Rodriguez, maar is zo lastig te linken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon Lacinaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:33 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hmmm weet het niet.
wil iets leuks met Rodriguez, maar is zo lastig te linken.![]()
![]()
zal er eens naar kijkenquote:![]()
inkopen gedaan van het TOTT
89 Rodriguez 220K
90 Silva 195K
87 Kroos 100KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
4-3-2-1 maar eens proberen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het werkt nog ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ga naar de psn store. "pre order" destiny.
Download de beta
annuleer je pre order
En je kan de beta spelen.Zit nu te spelen
Johquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het werkt nog ookZit nu te spelen
ik dacht dat iedereen dat wist.
Ik zit al vanaf vorige week te spelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
de beta is nog geen week live.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Johik dacht dat iedereen dat wist.
Ik zit al vanaf vorige week te spelen.
Dat zijn 6 dagen. Geen week.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zegt hij toch ook niet.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Ik zeg dat ik al vanaf vorige week zit te spelen.
best een leuk missie
reus maar eens proberen
#FreeTrapz![]()
Reus nooit hebben geprobeerdquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef FCsuarez het volgende:
best een leuk missie
[ afbeelding ]
reus maar eens proberen
:)![]()
denk dat ik Bundesliga moe was omdat ik vorig jaar te veel mee gespeeld heb.quote:
mandzukic ook nog niet mee gespeeld.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een van de beste LWs waar ik mee gespeeld heb. Jammer dat Lewandowski zo kut was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind Reus helemaal niet bijzonder.. ik heb hem al 4x verkocht en weer teruggekocht.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lewa is het vaak net niet bij mij terwijl hij het qua stats wel heel goed zou moeten doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een van de beste LWs waar ik mee gespeeld heb. Jammer dat Lewandowski zo kut was.![]()
Samequote:Op woensdag 23 juli 2014 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lewa is het vaak net niet bij mij terwijl hij het qua stats wel heel goed zou moeten doen.Scoorde ongelofelijk weinig.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bij mij elke wedstrijd iets beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:31 schreef Toefjes het volgende:
Klose gaat elke wedstrijd steeds slechter spelenzolang je hem alleen in de 16 aanspeelt en schiet gaat het goed. Dribbelen is alleen een ramp en hij voelt ook totaal niet sterk aan
![]()
![]()
En dat met die absurde stats..veel beter dan Kluivert op papier..op nagenoeg ieder punt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tots lewa bakte er ook weinig vanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat ik op de plek van Klose IF Ramos neer ga zetten. TOTS Lewa heb ik ook ooit gehad, maar deed het ook niet echt super.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tots lewa bakte er ook weinig van![]()
Klopt. Aubameyang speelt toch net iets beter, komt waarschijnlijk door zijn pace.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lewa is het vaak net niet bij mij terwijl hij het qua stats wel heel goed zou moeten doen.
---
Ik heb een nieuwe leuke hybrid gebouwd
Kan iemand het even beoordelen, hoe het ongeveer zou doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
Hij is voor mij net iets te klein denk ik, kopduels win je amper met hem?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat met die absurde stats..veel beter dan Kluivert op papier..op nagenoeg ieder punt.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:37 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Klopt. Aubameyang speelt toch net iets beter, komt waarschijnlijk door zijn pace.
---
[ afbeelding ]
Kan iemand het even beoordelen, hoe het ongeveer zou doen?hangt van je speelstijl af, het is te hopen dat je voor de pot hangt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je net als mij met de verdediging verder naar voren speelwant vidic
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:37 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Klopt. Aubameyang speelt toch net iets beter, komt waarschijnlijk door zijn pace.
---
[ afbeelding ]
Kan iemand het even beoordelen, hoe het ongeveer zou doen?Vidic en bender, niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quintero vind ik ook maar mwa
![]()
Vidic en Bender niet snel genoeg? Ik wilde Vidic erin doen zodat ik ook Handanovic kon gebruiken. Ik kan ook Gundogan neerzetten ipv Bender, dat lijkt me wel beter. Quintero is er voor chem voor Martínez.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vidic en bender, niet doenquintero vind ik ook maar mwa
Heb je robben en muller niet in de spits staan? Lijkt me een geweldig duo met motm de bruyne erachterquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op de plek van Klose IF Ramos neer ga zetten. TOTS Lewa heb ik ook ooit gehad, maar deed het ook niet echt super.![]()
![]()
Tja legends zijn totaal anders.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat met die absurde stats..veel beter dan Kluivert op papier..op nagenoeg ieder punt.![]()
Standaard High Pressure en Aanvallen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hangt van je speelstijl af, het is te hopen dat je voor de pot hangt.
als je net als mij met de verdediging verder naar voren speelwant vidic
Zat er ook net aan te denken inderdaad, om Muller dan 1 plekje op te schuiven naar voren, en een andere Bundesliga CAM te doen. Alleen ongeveer 350K voor de Bruyne... Best duurquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je robben en muller niet in de spits staan? Lijkt me een geweldig duo met motm de bruyne erachter![]()
![]()
Zeker niet snel genoeg, als dat is wat je wilt horenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:41 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Vidic en Bender niet snel genoeg? Ik wilde Vidic erin doen zodat ik ook Handanovic kon gebruiken. Ik kan ook Gundogan neerzetten ipv Bender, dat lijkt me wel beter. Quintero is er voor chem voor Martínez.verder heeft bender high/high en dat is kut voor een lone cdm
![]()
![]()
Gewoon doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zat er ook net aan te denken inderdaad, om Muller dan 1 plekje op te schuiven naar voren, en een andere Bundesliga CAM te doen. Alleen ongeveer 350K voor de Bruyne... Best duurklose stijgt nog wel wat dus kan er makkelijk vanaf
hoe zijn muller en robben trouwens?
![]()
Enige wat het echt op kan lossen is Gundogan als CDM maar dat is nog kutter met H/M.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zeker niet snel genoeg, als dat is wat je wilt horenverder heeft bender high/high en dat is kut voor een lone cdm
Vond de TOTS vorig jaar wel tegenvallen. Heb dit jaar alleen de NIF gehad en die won ook te weinig duels ja. Maar 1.84 icm 91 jumping, 85 strength en 90 heading acc moet toch genoeg zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij is voor mij net iets te klein denk ik, kopduels win je amper met hem?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Muller is erg veelzijdig. Kopsterk, en een meesterlijk schotquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gewoon doenklose stijgt nog wel wat dus kan er makkelijk vanaf
hoe zijn muller en robben trouwens?
Robben... Tja. Ik moet er nog aan wennen denk ik. Gaat nog niet zo best in elk geval. Maar hij is het wel waard om de tijd te geven. Kan de Klose miljoenen trouwens ook nog voor een klein deeltje gebruiken om 92 Robben te halen.
IF Boateng is ook wel een goede optie voor de CAM positie trouwens.![]()
Leek mij ook jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond de TOTS vorig jaar wel tegenvallen. Heb dit jaar alleen de NIF gehad en die won ook te weinig duels ja. Maar 1.84 icm 91 jumping, 85 strength en 90 heading acc moet toch genoeg zijnwel gek want met jackson win in alles in de lucht, en die is maar 1 cm groter
![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Muller is erg veelzijdig. Kopsterk, en een meesterlijk schotRobben... Tja. Ik moet er nog aan wennen denk ik. Gaat nog niet zo best in elk geval. Maar hij is het wel waard om de tijd te geven. Kan de Klose miljoenen trouwens ook nog voor een klein deeltje gebruiken om 92 Robben te halen.
IF Boateng is ook wel een goede optie voor de CAM positie trouwens.ga robben ook halen denk ik, denk je dat hij beter is op wide cam dan in de spits?
![]()
BOhhh IF hart was wel goed hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:49 schreef rolls-reus het volgende:
Courtois in nu zo handig om te linken met kompanyhart is voor mij echt kut namelijk
![]()
iemand al met Gesus Navas gespeeld vond hem in WC namelijk maar mwoahPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Denk het wel. Maar ja, dan speel je alsnog met hem als veredelde rechtsbuiten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thanksga robben ook halen denk ik, denk je dat hij beter is op wide cam dan in de spits?
Trouwens, die upgrades van de Bruyne vind ik echt te karig voor 350K...![]()
![]()
Toch is courtois zoveel beter imoquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
BOhhh IF hart was wel goed hoor![]()
iemand al met Gesus Navas gespeeld vond hem in WC namelijk maar mwoah
En ja, rennen en voorzetten kan hij goed, maar schieten moet je echt niet doen. Sif schurrle is beter![]()
Te karig?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ja, dan speel je alsnog met hem als veredelde rechtsbuiten.
Trouwens, die upgrades van de Bruyne vind ik echt te karig voor 350K...
[ afbeelding ]op de belangrijkste punten heeft hij toch +4 tot +6 gekregen
![]()
Ben maar eens van iedere league een team aan het maken met spelerts uit de clubquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Toch is courtois zoveel beter imo
En ja, rennen en voorzetten kan hij goed, maar schieten moet je echt niet doen. Sif schurrle is beter
voor BPL rw is t navas, nani, mirallas (al heb ik de laatste teveel gebruikt)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een TOTS Mandzukic, die in dezelfde prijsklasse valt heeft een veel grotere upgrade gekregen. Bij de Bruyne betaal je vooral voor het feit dat hij maar 1 dag in packs heeft gezeten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Te karig?op de belangrijkste punten heeft hij toch +4 tot +6 gekregen
![]()
Moet wel even wennen aan de workrates van Zlatan zeg. Maar prima te combineren met Neymar op CAM. Zlatan aanspelen en Neymar doorlopen. Heb Hummels NIF gekocht en die is ook prima, Filipe Luis TOTS speelt echt als een baas net als pisvlek IF.
![]()
Jovetic is ook een koning. Wint ook echt veel in de lucht, maar bij hem is dat meer een bonus. Echt een fijne spits.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Leek mij ook jawel gek want met jackson win in alles in de lucht, en die is maar 1 cm groter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
EA's compensatie omdat mijn spelerts vast zitten op de TP![]()
#thanks so much happiness very wowPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Courtois blijft wisselvallig hier..ook de TOTS. Heb nu een team met Hart voor het eerst dit jaar, maar switch anders naar TRAN Courtois idd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:49 schreef rolls-reus het volgende:
Courtois in nu zo handig om te linken met kompanyhart is voor mij echt kut namelijk
Waarom zou dat verrassend zijn? Had EA meteen al laten weten. Was ook verbaasd toen ik die posts terugzag van Suarez hier (geloof ik) dat je de TOTT zou moeten kopen omdat de TRAN nog niet in packs zou komen ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:58 schreef Reemi het volgende:
Sanchez dus wel een Arsenal versieGewoon op RW. (repost?)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij stond niet op WeFut dan ga ik er blindelings van uit dat hij niet tussen de transfers zat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Courtois blijft wisselvallig hier..ook de TOTS. Heb nu een team met Hart voor het eerst dit jaar, maar switch anders naar TRAN Courtois idd.
[..]
Waarom zou dat verrassend zijn? Had EA meteen al laten weten. Was ook verbaasd toen ik die posts terugzag van Suarez hier (geloof ik) dat je de TOTT zou moeten kopen omdat de TRAN nog niet in packs zou komen ofzo.
maar goed nog steeds handig om de TOTT te kopen want RW en geen ST.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij is 300k ofzo duurder dan wanneer EA gewoon normaal had gedaan en een Team of the matchday 3 had uitgebrachtquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Te karig?op de belangrijkste punten heeft hij toch +4 tot +6 gekregen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTT was nog niet overquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Courtois blijft wisselvallig hier..ook de TOTS. Heb nu een team met Hart voor het eerst dit jaar, maar switch anders naar TRAN Courtois idd.
[..]
Waarom zou dat verrassend zijn? Had EA meteen al laten weten. Was ook verbaasd toen ik die posts terugzag van Suarez hier (geloof ik) dat je de TOTT zou moeten kopen omdat de TRAN nog niet in packs zou komen ofzo.No shit dat hij nog geen NIF bij Arsenal had
![]()
Hij stond er niet bij omdat de TOTT nog in packs zat, maar er werd meteen bekend gemaakt dat hierna de TRAN (NIF) in packs zou komenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij stond niet op WeFut dan ga ik er blindelings van uit dat hij niet tussen de transfers zat.
maar goed nog steeds handig om de TOTT te kopen want RW en geen ST.Dat is mijn punt dus ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
TOTT was nog niet overNo shit dat hij nog geen NIF bij Arsenal had
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jovetic is echtquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jovetic is ook een koning. Wint ook echt veel in de lucht, maar bij hem is dat meer een bonus. Echt een fijne spits.ja. Scoort bij mij lang niet elke wedstrijd maar hij heeft ook heel veel assist en een hele goede dribbel
![]()
Omdat hij niet in de sheet stond.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou dat verrassend zijn? Had EA meteen al laten weten. Was ook verbaasd toen ik die posts terugzag van Suarez hier (geloof ik) dat je de TOTT zou moeten kopen omdat de TRAN nog niet in packs zou komen ofzo.Verder reageerde ik ook op Suarez idd
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb hem op CAM achter Sturridge en Remy, wat een baasquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jovetic is echtja. Scoort bij mij lang niet elke wedstrijd maar hij heeft ook heel veel assist en een hele goede dribbel
Hij is viiiieeeeees Patrickquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb hem op CAM achter Sturridge en Remy, wat een baasPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met Jovetic door de verdediging wandelen en dan als je voor de keeper staat een 3 dubbele cutbackquote:#DS2sNatteDroom
Genoeg tijd om dat allemaal zelf uit te zoeken toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:21 schreef Maver24 het volgende:
in die transfer lijst staan heel veel posities niet goed aangegeven, lekker handig EA![]()
![]()
Atsu CAM is wel nice, Menez LW is ook wel leuk. David Villa ST eindelijk. Verder nog meer veranderingen ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Genoeg tijd om dat allemaal zelf uit te zoeken toch?![]()
Weet ik datquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Atsu CAM is wel nice, Menez LW is ook wel leuk. David Villa ST eindelijk. Verder nog meer veranderingen ?ga niet alles voor de lolz opzoeken
![]()
Wat moet je nou met Atsu dan..teringslechte stats. Alleen pace.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Atsu CAM is wel nice, Menez LW is ook wel leuk. David Villa ST eindelijk. Verder nog meer veranderingen ?
Menez LW zie ik nu pas. Dacht dat hij CAM was. Idd wel tof.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee hoor. Verder zijn er geen veranderingen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Atsu CAM is wel nice, Menez LW is ook wel leuk. David Villa ST eindelijk. Verder nog meer veranderingen ?![]()
Menez kan je mooi met Pogba linken in 433 en Pogba links zettenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met Atsu dan..teringslechte stats. Alleen pace.
Menez LW zie ik nu pas. Dacht dat hij CAM was. Idd wel tof.![]()
Menez Benzebaasquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met Atsu dan..teringslechte stats. Alleen pace.
Menez LW zie ik nu pas. Dacht dat hij CAM was. Idd wel tof.
Pogba
mooi driehoekje
#FreeTrapz![]()
RW was nog mooier geweest. LW's zijn er al veelquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Menez Benzebaas
Pogba
mooi driehoekje
Zoiets volgend jaar bouwen als Menez dan LW is #opdezakenvooruitlopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nog goede herinneringen aan Ibarbo op CDM, maar toen had hij veel betere defending en passingquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef Revontulet het volgende:
Iedereen acuut gestorven door de pure aids van dat team
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik vind het wel een tof teamquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef Revontulet het volgende:
Iedereen acuut gestorven door de pure aids van dat team![]()
Denk dat Trapz, Toef en DS2 dat team ook wel kunnen waarderenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
En mindere shooting.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nog goede herinneringen aan Ibarbo op CDM, maar toen had hij veel betere defending en passing![]()
Ik zag Auba en ik vond het al een kut team. Toen zag ik Ibarbo CDM en ik moest snel naar de WC.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:25 schreef Revontulet het volgende:
Denk dat Trapz, Toef en DS2 dat team ook wel kunnen waarderen![]()
Even erbij zittenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag Auba en ik vond het al een kut team. Toen zag ik Ibarbo CDM en ik moest snel naar de WC.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Oké, wie is de missing link? Of Muller toch maar naar de CAM? Anders heb ik een team met allemaal verdedigers en middenvelders.![]()
Toch de bruyne motmquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, wie is de missing link? Of Muller toch maar naar de CAM? Anders heb ik een team met allemaal verdedigers en middenvelders.![]()
![]()
Nou, zeurpietquote:
Shaqiri imotm misschien. Of Gotze. Of IF Boateng. Of gewone de Bruyne. Ik beslis morgen wel. Klose staat voor 2.495.000 op de TP. Dat geld kan ik in elk geval in het reserve team steken![]()
![]()
NOMNOMNOMNOMquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb blikjes Engels bier voor je meegesmokkeld yakoesGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb ze gisteren bij een andere website gekocht, binnen het halfuur geleverd. Kan straks de website wel even opzoeken op de laptop eventueel?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef wieisboos het volgende:
Coins gekocht bij vipcoinsfifa maar de coins blijken out of stock te zijn, ik kan GODVERDOMME niet eens spelen![]()
2,5 miljoen manquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, zeurpiet
Shaqiri imotm misschien. Of Gotze. Of IF Boateng. Of gewone de Bruyne. Ik beslis morgen wel. Klose staat voor 2.495.000 op de TP. Dat geld kan ik in elk geval in het reserve team stekenalsof daar geen 350k vanaf kan voor een hele goede cam
![]()
![]()
NIF De Bruyne dan gewoon. Je kan ook Götze of IF Mikh proberen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, wie is de missing link? Of Muller toch maar naar de CAM? Anders heb ik een team met allemaal verdedigers en middenvelders.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft KdB ook.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ohja, maar dat is wel een gingerquote:Geen flauw idee wie dat nou weer is, zeker weer zo'n onbekende bronzen speler?quote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Maxim vind ik redelijk, choupo is gewoon een baasquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
(vind ik dan hé) maar goed, ik vind Choupo ook beter dan Lewa.![]()
De beste silver CAM imo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ohja, maar dat is wel een ginger
[..]
Geen flauw idee wie dat nou weer is, zeker weer zo'n onbekende bronzen speler?![]()
Dan maar Choupo op CAM.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maxim vind ik redelijk, choupo is gewoon een baas![]()
Ah, okay. Dit jaar amper met silvers gespeeld. Speel eigenlijk alleen maar met legends en high rated spelersquote:
In het begin heb ik Draxler nog wel gehad en vond hem wel echt goed
EDT: Dit jaar amper met silvers gespeeld omdat die silver cup bij mij is geglitched
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat laatste heb ik ook, daarom single matches.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah, okay. Dit jaar amper met silvers gespeeld. Speel eigenlijk alleen maar met legends en high rated spelers
In het begin heb ik Draxler nog wel gehad en vond hem wel echt goed
EDT: Dit jaar amper met silvers gespeeld omdat die silver cup bij mij is geglitched![]()
Maar je hebt toch ook wel 1 'superteam'? Wat is je allersterkste en beste team dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook, daarom single matches.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee, mijn Bundesligateam is het duurst en het best maar die is helemaal niet duur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook wel 1 'superteam'? Wat is je allersterkste en beste team dan?![]()
Ik lees dat Brazil nu Rodrigo als nieuwe spits wil. Juist, die Spanjaard. Lekker spitsen ruilen
Rodrigo heeft zelf al wel de dubbele nationaliteit blijkbaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij gaat naar Valencia trouwens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik lees dat Brazil nu Rodrigo als nieuwe spits wil. Juist, die Spanjaard. Lekker spitsen ruilen
Rodrigo heeft zelf al wel de dubbele nationaliteit blijkbaar.Ik heb vooral veel teams.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Best hoeft natuurlijk niet duur te zijn![]()
Post eens je 'uberste team' danquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij gaat naar Valencia trouwens.
[..]
Ik heb vooral veel teams.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nice man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Engeland is behoorlijk duur maar was een behoorlijk toffe vakantiePics.
Dat is dus mijn Bundesligateam. Met op dit moment als beste 11 (maar dat kan weer veranderen)quote:
Neuer
iMotM Rodriguez-IF Diagne-Kirchhoff-Chandler
Gundogan-Maxim-Leitner
Reus-Choupo-iMotM Perisic
Bank + res: Ben-Hatira, Alaba, Boateng, Gebre Selassie, Luis Gustavo, Feulner, Lewa, Felipe, Mak, Draxler, De Bruyne
Mijn andere teams: een BPL silver, BPL silver/gold, Liga MX silver, Chili/Colombia hybrid, Hellas Liga/Serie A hybrid, non-rare gold, 3-4-1-2 Bundesliga, Braziliaans/Argentijns random team, BSG Russische competitie team en nog een paar bronze teams.![]()
Geen Schweiniquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is dus mijn Bundesligateam. Met op dit moment als beste 11 (maar dat kan weer veranderen)
Neuer
Gundogan-Maxim-Leitner
Bank + res: Ben-Hatira, Alaba, Boateng, Gebre Selassie, Luis Gustavo, Feulner, Lewa, Felipe, Mak, Draxler, De Bruyne
Mijn andere teams: een BPL silver, BPL silver/gold, Liga MX silver, Chili/Colombia hybrid, Hellas Liga/Serie A hybrid, non-rare gold, 3-4-1-2 Bundesliga, Braziliaans/Argentijns random team, BSG Russische competitie team en nog een paar bronze teams.
Geen IF Prince
Geen TOTS Toprak![]()
![]()
Op deze manier staat Chandler linksback, Rodriguez rechtsback, Persisic linksbuiten en Reus rechtsbuiten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is dus mijn Bundesligateam. Met op dit moment als beste 11 (maar dat kan weer veranderen)
Neuer
Gundogan-Maxim-Leitner
Mijn andere teams: een BPL silver, BPL silver/gold, Liga MX silver, Chili/Colombia hybrid, Hellas Liga/Serie A hybrid, non-rare gold, 3-4-1-2 Bundesliga, Braziliaans/Argentijns random team, BSG Russische competitie team en nog een paar bronze teams.
Ja, maar ik ben gewend om het andersom te posten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op deze manier staat Chandler linksback, Rodriguez rechtsback, Persisic linksbuiten en Reus rechtsbuiten.Schweini stond nog wel op mijn lijst. Toprak een tijdje geleden ook maar ik heb hem toch maar niet gehaald.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen Schweini
Geen IF Prince
Geen TOTS Toprak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, niet alleen Chilenen en Colombianen in dit team. Maar ik wilde eigenlijk Rojas weer op LCB zetten (en dan Mosquera RCB) alleen die was niet op de markt. Perea zou eigenlijk heel goed moeten zijn maar ik vind hem echt niet best. Hij kopt ook nooit een corner erin.![]()
echt een mooi teamquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[spoiler: kut team[/spoiler][ afbeelding ]
Ok, niet alleen Chilenen en Colombianen in dit team. Maar ik wilde eigenlijk Rojas weer op LCB zetten (en dan Mosquera RCB) alleen die was niet op de markt. Perea zou eigenlijk heel goed moeten zijn maar ik vind hem echt niet best. Hij kopt ook nooit een corner erin.![]()
Nog twee weken thuis nav operatie, dus kan mooi mijn ritme nog verder verneuken voordat ik weer kan gaan werken![]()
![]()
Lekker man !!quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:42 schreef Maver24 het volgende:
2k betaald voor transfer Sanchez, ging even zoeken naar hem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: