SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. GRAAG VERWIJDEREN![]()
Godver ik moest nog wat kopieren:'(quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zelfs jij bent niet sneller, dat mag ook wel in de krantquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver ik moest nog wat kopieren:'(
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik kocht de getransferde Fabregas voor 22k.. en nog voordat ik hem erop zette voor 42k werd ik alweer geundercut. Echt niet leuk.![]()
Door het WK en de vliegtuigramp zijn Wimbledon en de Tour de France nog nooit zo anoniem voorbij gegaan als dit jaar.![]()
Is ook gewoon een kut jaar imo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Toefjes het volgende:
Door het WK en de vliegtuigramp zijn Wimbledon en de Tour de France nog nooit zo anoniem voorbij gegaan als dit jaar.
Nu ga ik wel even kijken![]()
Ik kijk het dit jaar even veel als alle andere jaren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Toefjes het volgende:
Door het WK en de vliegtuigramp zijn Wimbledon en de Tour de France nog nooit zo anoniem voorbij gegaan als dit jaar.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kijk het dit jaar even veel als alle andere jaren.
Ik kijk het nooit.![]()
Ik kijk het ook nooit.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Naja, vorige jaren in deze komkommertijd was de winnaar van de tour etappe toch wel het nieuws van de dag. Nu gaan er dagen voorbij dat het niet ergens boven in staat op de nieuwssites. Eigenlijk dacht ik dat ze nog een weekje door moesten, maar ze komen zondag alweer aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kijk het dit jaar even veel als alle andere jaren.![]()
![]()
Maar als je fan bent kijk je toch gewoon? Veranderd dat vliegtuig gebeuren weinig aan. Dat je er minder van ziet op nieuws sites enzo klopt wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, vorige jaren in deze komkommertijd was de winnaar van de tour etappe toch wel het nieuws van de dag. Nu gaan er dagen voorbij dat het niet ergens boven in staat op de nieuwssites. Eigenlijk dacht ik dat ze nog een weekje door moesten, maar ze komen zondag alweer aanDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
What the fuck. Ruim 50 doden bij een gecrasht vliegtuig in Taiwan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Las het ook al ja, gaat lekker!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
What the fuck. Ruim 50 doden bij een gecrasht vliegtuig in Taiwan.🍆![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat ze deze ook gewoon mee terugsturen.![]()
Daarom staat hij daar ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat ze deze ook gewoon mee terugsturen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat zegt mij niks met dat tokkievolk daar.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nu gaat die vliegramp in Taiwan totaal onder gesneeuwd worden in de media want dat is niet zo interessant want zijn geen Nederlanders bij betrokken. best krom eigenlijk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat we rouwen en er bij stil staan is niet meer dan logisch, maar is het niet gek dat we nu live naar de landing van een vliegtuig zitten te staren?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat bedoel ik dus. Vind het best wel een beetje onzin. Sowieso snap ik niet waarom het nu een dag van rouw is. terwijl bij de Bijlmer ramp en weet ik veel wat nog meer wat voor rampen met veel Nederlandse slachtoffers niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Dat we rouwen en er bij stil staan is niet meer dan logisch, maar is het niet gek dat we nu live naar de landing van een vliegtuig zitten te staren?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bijlmerramp was wel een nationale dag van rouwquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Vind het best wel een beetje onzin. Sowieso snap ik niet waarom het nu een dag van rouw is. terwijl bij de Bijlmer ramp en weet ik veel wat nog meer wat voor rampen met veel Nederlandse slachtoffers niet.![]()
Dag van nationale rouw - minuut stilte na landing eerste ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bijlmerramp was wel een nationale dag van rouw
nrc.nl - 7 uur geleden
Een dag van nationale rouw heeft Nederland voor het laatst gehad op 8 december 1962, de dag van de begrafenis van prinses Wilhelmina.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bijlmerramp was wel een nationale dag van rouw
Dit waren de laatste .Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er is een dag van nationale rouw omdat daar animo voor is. Kun je het mee eens zijn of niet, je hebt het er maar mee te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Vind het best wel een beetje onzin. Sowieso snap ik niet waarom het nu een dag van rouw is. terwijl bij de Bijlmer ramp en weet ik veel wat nog meer wat voor rampen met veel Nederlandse slachtoffers niet.![]()
Oh Wiki verkeerd gelezen. Bijlmerramp waren er natuurlijk wel een stuk minder slachtoffers, 43 om 298(193 Nederlanders)![]()
Dit detailquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor.
[ afbeelding ]
Dit waren de laatste .
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh vind het ook niet erg hoor. Heb er geen last van. Maar van mij hoeft het niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is een dag van nationale rouw omdat daar animo voor is. Kun je het mee eens zijn of niet, je hebt het er maar mee te doen.
Dat ik nu net ga doen dat ik rauw hebben de na bestaande weinig aan. Ik respecteer het, en als ze er wat aan hebben vind ik het fijn voor ze. Maar doe er zelf niet aan mee.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
mickey.gifquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh vind het ook niet erg hoor. Heb er geen last van. Maar van mij hoeft het niet.
Dat ik nu net ga doen dat ik rauw hebben de na bestaande weinig aan. Ik respecteer het, en als ze er wat aan hebben vind ik het fijn voor ze. Maar doe er zelf niet aan mee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo tering dat was wel een faal jaquote:2 zinnen willen typen en dat in 1 zin doen gaat niet zo goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ze zijn het vergeten bij EA.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fabregas toch verkocht voor 42k.
Even het TOTW opzoeken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Leonardoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is je goed recht. Net als het wel of niet meedoen aan een nationale feestdag. Maar ze hebben voor deze koers gekozen omdat een meerderheid van de volksvertegenwoordiging in de tweede kamer dit wilde. En zoals het in een goede democratie hoort gebeurt het dan ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh vind het ook niet erg hoor. Heb er geen last van. Maar van mij hoeft het niet.
Dat ik nu net ga doen dat ik rauw hebben de na bestaande weinig aan. Ik respecteer het, en als ze er wat aan hebben vind ik het fijn voor ze. Maar doe er zelf niet aan mee.
En omdat het zoveel mensen direct of indirect raakt (vreselijk veel mensen kennen iemand die iemand gekend hebben op de rampvlucht, ik schrok ook even omdat ik de naam van een ex op de lijst zag staan. Bleek gelukkig niet dezelfde te zijn btw) heb ik in elk geval meegedaan aan de minuut stilte. Veel meer ligt ook niet binnen mijn macht.![]()
Wat een respectloos volk leeft er in Nederland zeg. Als het een familielid van hun betreft niet de hele wereld het weten.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een respectloos volk leeft er in Nederland zeg. Als het een familielid van hun betreft niet de hele wereld het weten.
Hala Madrid !
O, faal in het hertypen van mijn zin.quote:![]()
Niet = moet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet eerlijk zeggen dat het mij ook niet zo raakt & bezighoud. Ben wel een minuutje stil geweest, maar verder doet het mij vrij weinig.![]()
Respectloos dat een groepje van Maver's vrienden hier toeterend en schreeuwend door de straten gaan rennen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:16 schreef Kiid het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat het mij ook niet zo raakt & bezighoud. Ben wel een minuutje stil geweest, maar verder doet het mij vrij weinig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er zijn helaas altijd wel mafkezen tijdens dit soort evenementen. Ook bij evenementen is er altijd wel minimaal 1 die denkt grappig te zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Respectloos dat een groepje van Maver's vrienden hier toeterend en schreeuwend door de straten gaan rennen.![]()
Meeste mensen hebben geeneens een flauw idee waarom daar uberhaupt een conflict is
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jup en als je er wat van zegt ben je een racist.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn helaas altijd wel mafkezen tijdens dit soort evenementen. Ook bij evenementen is er altijd wel minimaal 1 die denkt grappig te zijn.Zal toch wel meevallen? Toch? Hoop ik...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Meeste mensen hebben geeneens een flauw idee waarom daar uberhaupt een conflict isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TR gemacht. Wat heb ik hier mee te maken. Mongoolquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Respectloos dat een groepje van Maver's vrienden hier toeterend en schreeuwend door de straten gaan rennen.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TR gemacht. Wat heb ik hier mee te maken. Mongool
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
TR gemacht voor wat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TR gemacht. Wat heb ik hier mee te maken. Mongool
TR gemacht op jouw post voor schelden met het Syndroom van Down. Droppie
Ga lekker werken ipv foto's maken van ganzen en poesjes.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TR gemaakt voor jouw ninja edit
*The_Yakuza heeft serieus geen idee hoe je een 'TR maakt' en het zal me ook echt aan mn achterste roestenGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef The_Yakuza het volgende:
TR gemaakt voor jouw ninja edit
*The_Yakuza heeft serieus geen idee hoe je een 'TR maakt' en het zal me ook echt aan mn achterste roesten
Probeer maar bij die post van Maver.
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah, dat is dat driehoekje rechtsbovenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer maar bij die post van Maver.
gr gr
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TR gemacht. Wat heb ik hier mee te maken. Mongool![]()
![]()
Trapzie is weer lekker bezig![]()
daarnaast Futdbgeupdate prijzen
:D toe maar allemaal nog even flink 100K packs kopen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Trapz is altijd bezig tochquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
Trapzie is weer lekker bezig![]()
daarnaast Futdbgeupdate prijzen
:D toe maar allemaal nog even flink 100K packs kopen
![]()
quote:heb m nog nooit in discussie gezien met kiid, 2 opties
Trapz = kiid
Trapz zoekt zijn slachtoffers uit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.easports.com/u(...)fId=itXSVj1Fby4l:360 voor de liefhebber.
boh![]()
Gisteren hadden kiid en ik nog een discussie over wie er het eerst moest ophangen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]heb m nog nooit in discussie gezien met kiid, 2 opties
Trapz = kiid
Trapz zoekt zijn slachtoffers uit.
Koopje, Oreo ijs (in die bakjes) voor maar 85 cent per stuk.![]()
Lang leve de domme miepjes bij de lokale buurtsuper die niet doorhebben dat de helft van de prijs al verrekend is.![]()
(Jaja boeiend verhaal, maak niet zoveel mee)![]()
Bohhhquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:36 schreef Lastpost het volgende:
Koopje, Oreo ijs (in die bakjes) voor maar 85 cent per stuk.![]()
Lang leve de domme miepjes bij de lokale buurtsuper die niet doorhebben dat de helft van de prijs al verrekend is.![]()
(Jaja boeiend verhaal, maak niet zoveel mee)Welke supermarkt in Roffa?
Bohhh het minder criminele Hoogvlietquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
In het altijd rustieke Poortugaal (Plus), woon niet meer in Roffa.
how cutequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gisteren hadden kiid en ik nog een discussie over wie er het eerst moest ophangen.
p.s. iemand rijst nog gezien of is het de eerste volhouder.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat Rissa gewoon op vakantie gaat en dat dit zijn afscheid was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
how cute
p.s. iemand rijst nog gezien of is het de eerste volhouder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nouja minder, hier laten ze zich niet zo makkelijk oppakken dat verklaard de cijferverschillen denk ik het meest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh het minder criminele Hoogvliet![]()
![]()
Ik heb wel wat meer hoor maar jij bent achter niet meer zo strak jammer genoeg.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nouja minder, hier laten ze zich niet zo makkelijk oppakken dat verklaard de cijferverschillen denk ik het meest.![]()
Je merkt het wel hoor als je vanuit Spijkenisse naar Rhoon gaat. Je laat het criminele achter je
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer hoor maar jij bent achter niet meer zo strak jammer genoeg.gewoon
![]()
heb hem laatst nog laten verkleinen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een kringspierlift?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]gewoon
![]()
heb hem laatst nog laten verkleinen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kringspier ingekort en aangeschroefd, wilde ook wel weer eens wat voelen.quote:
die vorige vriend van maver heeft hem toen flink opgerekt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hehe dat wel. Albrandswaard zit wat ander soort 'tuig', meer in de handel van drugs, wat wapens en her en volop inbraken door de vele nieuwbouw hier.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Je merkt het wel hoor als je vanuit Spijkenisse naar Rhoon gaat. Je laat het criminele achter je![]()
![]()
Woon je zuid ?quote:Hala Madrid !
hahaha er volgde geen TR gemachtquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kringspier ingekort en aangeschroefd, wilde ook wel weer eens wat voelen.
die vorige vriend van maver heeft hem toen flink opgerekt.
#FreeTrapz![]()
Franske is een eindbaas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:51 schreef WezepAFCA het volgende:
Nog steeds jaloers op Timmermans' perfecte Engels.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Majka![]()
![]()
![]()
gr gr DSLAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Top alle dure kaarten die vannacht te koop stonden staan vast op de TP
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
T'is wat he meid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
10 minuten totdat het TOTT uit packs is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sjonniedorpquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh het minder criminele Hoogvliet
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Alleen in H2Hquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Bohh ik las hier dat Dempsey 5 star skills kreeg.![]()
Vanaf wanneer?
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat heeft hij nu in H2H.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Bohh ik las hier dat Dempsey 5 star skills kreeg.![]()
Vanaf wanneer?
Yedlin +3 overall.![]()
quote:quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heeft hij nu in H2H.
Yedlin +3 overall.Dus in 15 ook in fut?
![]()
En eindelijk m'n nieuwe TV besteld. De input lag van m'n huidige 6 jaar oude Samsung was echt niet meer te harden en voor de rest begon ie ook wat kuren te krijgen.
Van de week maar even plaats maken voor de nieuwe, alleen nog ergens boxen/soundbar etc. zien te regelen.![]()
![]()
nicequote:Op woensdag 23 juli 2014 18:12 schreef Lastpost het volgende:
En eindelijk m'n nieuwe TV besteld. De input lag van m'n huidige 6 jaar oude Samsung was echt niet meer te harden en voor de rest begon ie ook wat kuren te krijgen.
Van de week maar even plaats maken voor de nieuwe, alleen nog ergens boxen/soundbar etc. zien te regelen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Walter Samuel naar FC Basel
En Dauda niet door de keuring bij Vitesse.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand ervaring met 4222 dit jaar?
Ga nu even alles verkopen, en dan toch maar eens een team om Ibra bouwen. Misschien dat het door scripting komt, maar liep mezelf gruwelijk te ergeren aan een TOTS Martinez die overal liep behlave in de spits![]()
![]()
Klose die al 2.3 miljoen waard isZe worden onder de 2.3 miljoen al voor de 50e minuut weggekocht. Of het gratis is
![]()
![]()
Net ging er eentje weg voor 2,5 miljoenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:34 schreef Toefjes het volgende:
Klose die al 2.3 miljoen waard isZe worden onder de 2.3 miljoen al voor de 50e minuut weggekocht. Of het gratis is
![]()
![]()
Kan ik alvast bedenken wie ik op zijn plek ga zetten. TOTS Lewa lijkt me logisch. Of iMotm Shaqiri op CAM en dan iMotm Robben en iTott Muller in de spitsquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Net ging er eentje weg voor 2,5 miljoen![]()
![]()
Ben blij dat ik een paar dagen geleden al had besloten om hem definitief niet te halen. Dan had ik nu wel lopen balen van die prijzenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Net ging er eentje weg voor 2,5 miljoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb m gekocht voor 1.495.000quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik een paar dagen geleden al had besloten om hem definitief niet te halen. Dan had ik nu wel lopen balen van die prijzen![]()
![]()
windows media player visualizationsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga dit maken als klose weg isquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan ik alvast bedenken wie ik op zijn plek ga zetten. TOTS Lewa lijkt me logisch. Of iMotm Shaqiri op CAM en dan iMotm Robben en iTott Muller in de spits
Weet alleen nog niet wie ik op de lege plekken zet. Robben spits en shaqiri cam of muller spits en robben cam, twijfels twijfels![]()
![]()
waarom doe ik nu weer raarquote:![]()
wel nog even een 89 rodriguez op de kop weten te tikken 5 min terug voor 220K
#FreeTrapz![]()
GINKELTJE!twitter:chelseafc twitterde op woensdag 23-07-2014 om 18:53:17.@chelseafc team to play RZ Pellets: Cech, Ivanovic, Zouma, JT, Filipe Luis, Van Ginkel, Matic, Salah, Baker, Brown, Bamford. #CFC reageer retweet
![]()
Lukaku, De Bruyne en Ginkeltje waren de helden van de voorbereiding vorig jaar toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef ThadCastle het volgende:
GINKELTJE!twitter:chelseafc twitterde op woensdag 23-07-2014 om 18:53:17.@chelseafc team to play RZ Pellets: Cech, Ivanovic, Zouma, JT, Filipe Luis, Van Ginkel, Matic, Salah, Baker, Brown, Bamford. #CFC reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Dit lijkt mij wel een mooi teampje om te kopen vanavond, maar wie ga ik op de twee lege plaatsen invullen. Keepers twijfel ik this SIF Diego Alves en Sirigu en dan houdt dan ook gelijk de andere plaats open.
![]()
Helden wat betreft prestatie of hoe ik over ze dacht?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lukaku, De Bruyne en Ginkeltje waren de helden van de voorbereiding vorig jaar toch?Bruyne bakte er niet veel speciaals van. Ginkel was wel aardig ja. Traore was toen goed.
![]()
Miranda, filipe luis en siriguquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:37 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij wel een mooi teampje om te kopen vanavond, maar wie ga ik op de twee lege plaatsen invullen. Keepers twijfel ik this SIF Diego Alves en Sirigu en dan houdt dan ook gelijk de andere plaats open.
en if melo ipv oscar
![]()
![]()
Qua prestaties gewoon. En qua speeltijd die ze kregen..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Helden wat betreft prestatie of hoe ik over ze dacht?Bruyne bakte er niet veel speciaals van. Ginkel was wel aardig ja. Traore was toen goed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Keihard in je anus geneukt worden met dat middenveldquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:37 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dwergen zonder strength
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je posts zijn gewoon vreemd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom doe ik nu weer raar![]()
wel nog even een 89 rodriguez op de kop weten te tikken 5 min terug voor 220K
Ben benieuwd wat de consumable prijzen nu gaan doen.![]()
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keihard in je anus geneukt worden met dat middenveld
Dwergen zonder strength. Wil sowieso de voorhoede incl. Neymar laten staan, jij misschien tips voor de CM's? Evt Matuidi oid?
![]()
Matuidi Cabaye is nu wel een mooie triple linkquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Wil sowieso de voorhoede incl. Neymar laten staan, jij misschien tips voor de CM's? Evt Matuidi oid?
bied mogelijkheden
#FreeTrapz![]()
Nah, Ibra en Neymar wil ik sowieso nog uitproberen dus die het liefst houden in dat teamquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Matuidi Cabaye is nu wel een mooie triple linkbied mogelijkheden
.
![]()
Mascherano - neymar - meloquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Wil sowieso de voorhoede incl. Neymar laten staan, jij misschien tips voor de CM's? Evt Matuidi oid?
Luis - miranda - luiz - maicon
Cech
beetje standaard alleen misschien
![]()
![]()
Ben absoluut geen fan van Melo, die heb ik een keer gehad en vond ik niet fijn spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mascherano - neymar - melo
Luis - miranda - luiz - maicon
Cech
beetje standaard alleen misschien
![]()
hoe er zit je vast aan de formatie ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nah, Ibra en Neymar wil ik sowieso nog uitproberen dus die het liefst houden in dat team.
#FreeTrapz![]()
Dan doe je een andere braziliaan op cmquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ben absoluut geen fan van Melo, die heb ik een keer gehad en vond ik niet fijn spelen.![]()
![]()
433 (4) laatste tijd erg veel gebruikt en bevalt mij eigenlijk het beste van alles wat ik geprobeerd heb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe er zit je vast aan de formatie ?![]()
Bohhh wat een elftal. Besiktas maakt geen schijn van kanstwitter:Feyenoord twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:10:15Opstelling: Mulder; Van Beek, Steenvoorden, Mathijsen, Nelom; Vormer, Immers, Vilhena; Verhoek, Te Vrede en Boëtius. reageer retweet
![]()
Matuidi kan ook op de plaats van Oscar en dan gewoon andere RB, maar in hoeverre kan Matuidi de lengte van Mascherano en Neymar opvangen?
Edit: Ohnee, dat gaat weer niet ivm Neymar![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Alovenac het volgende:
Matuidi kan ook op de plaats van Oscar en dan gewoon andere RB, maar in hoeverre kan Matuidi de lengte van Mascherano en Neymar opvangen?
Edit: Ohnee, dat gaat weer niet ivm Neymar
Zoiets?
En anders if gustavo - pisvlek - hummels en neuer?
Of
Nu hou ik ermee op![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Alovenac het volgende:
Thanks Reus, dan ga ik denk ik voor deze variant
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |