MH17quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Bedoeld hij nu MH17 of dat andere vliegtuig
Dit vind ik zo onbegrijpelijk...quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:23 schreef DeJori het volgende:
twitter:obk twitterde op woensdag 23-07-2014 om 14:20:23Bizar. Terug op de plaats waar het vliegtuig ligt. Er is niemand. Alleen pers. Geen reddingswerkers, geen rebellen. reageer retweet
Die jets zijn daar gewoon neergeschoten hoor. Die dingen vallen niet vanzelf uit de lucht boven oorlogsgebied.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jets neerhalen gaat net ff iets anders dan een passagiersvliegtuig neerhalen, maar goed, laat maar zitten ook.
mh17 lijkt me logisch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha dat weet niemand, maar ik ga er van uit dat hij de MH17 bedoelt. Anders is 'ie wel erg snel ter plekke.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Plus hij heeft het over 'terug op'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha dat weet niemand, maar ik ga er van uit dat hij de MH17 bedoelt. Anders is 'ie wel erg snel ter plekke.
Ga je nu beweren dat het makkelijk is om iets op 100 meter hoogte te raken dan op 10 km hoogte. Jij gestoorde samenzweerder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jets neerhalen gaat net ff iets anders dan een passagiersvliegtuig neerhalen, maar goed, laat maar zitten ook.
Gewoon doorrijden. Als je in de auto zit kun je toch ook stil zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef DustPuppy het volgende:
Wat moet ik trouwens doen als ik op de snelweg zit met die minuut stilte?
Op de vluchtstrook zetten?
Het is oorlog daar, denk dat ze met andere dingen bezig zijn...quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit vind ik zo onbegrijpelijk...
Dat er nou nog steeds niets is geregeld om mensen die er niets te zoeken hebben bij die rampplek vandaan te houden na zoveel dagen
Dat zullen de officiële onderzoekers moeten doen en die hebben geen toestemming...quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit vind ik zo onbegrijpelijk...
Dat er nou nog steeds niets is geregeld om mensen die er niets te zoeken hebben bij die rampplek vandaan te houden na zoveel dagen
Konden de onderzoekers niet weten, hun werd de toegang ontzegd of het onderzoek onmogelijk gemaakt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Automatisch het volgende:
Separatisten laten aan persbureau Itar-Tass weten dat er nog eens zestien stoffelijke resten van slachtoffers zijn aangetroffen onder een gedeelte van de romp van het ramptoestel.
Waarom zijn die separatisten daar nog steeds op de crash site?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Automatisch het volgende:
Separatisten laten aan persbureau Itar-Tass weten dat er nog eens zestien stoffelijke resten van slachtoffers zijn aangetroffen onder een gedeelte van de romp van het ramptoestel.
Ik vrees dat die mongolen er wel zijn.. Met als resultaat meerdere ongevallen op de snelweg rond die tijdquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden. Als je in de auto zit kun je toch ook stil zijn.
Er liggen vast nog een paar eurobiljetten...quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waarom zijn die separatisten daar nog steeds op de crash site?
Bewijs wegwerken, onderzoek frustreren...quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Tenzij die piloten hun schietstoel gebruikt hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die jets zijn daar gewoon neergeschoten hoor. Die dingen vallen niet vanzelf uit de lucht boven oorlogsgebied.
Die zullen ze niet voor de lol gebruiken. Dan moet er iets aan de hand zijn, en het meest waarschijnlijke is dan dat ze beschoten zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tenzij die piloten hun schietstoel gebruikt hebben.
voor "bescherming"quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:29 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
voor "bescherming"
lees: peuken roken, zuipen, schreeuwen naar journalisten en af en toe je wapen in de lucht knallen
Je bedoeld om het te faken? Niet voor niets die driehoek in je UIquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tenzij die piloten hun schietstoel gebruikt hebben.
Deep Throat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:28 schreef n00b13 het volgende:
Verkouden broer van Van Gaal op Radio 1 nu.
Dat is idg goed nieuws voor de nabestaanden...quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Automatisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |