Dus je wil leren omgaan met het onderdrukken van je verlangens en de negatieve gevoelens die daarmee gepaard gaan? Oké. Ik hoop heel erg dat het je lukt.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mijn beweegreden is dat ik begrijp dat ik in de huidige maatschappij geen seks mag hebben met iemand onder de 16 jaar. Dat ben ik ook niet van plan en ik verwacht ook zeker niet dat dat gaat gebeuren. Alleen zorgen deze gevoelens in combinatie met het standpunt van vele in de maatschappij voor een boel verwarring, frustratie en depressieve gevoelens. Om te voorkomen dat ik zelf wegkwijn, heb ik besloten dat het verstandiger was om te leren omgaan met mijn gevoelens voor jongens.
Nee, ik ben het bangst dat je je gevoelens niet onder controle zult kunnen houden. Niet omdat je dan de wet zou overtreden, maar om de schade die je aan kunt richten bij de onvolwassene.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, en omdat ik die mening heb ben ik ineens een gevaar, terwijl ik net toegeef een slaaf van de maatschappij te zijn. Iemand zou het eens een keer niet eens zijn met de rest, daar zijn sommige nog het bangst voor.
Zou het jou de rillingen bezorgen als ik zou zeggen (fictieve situatie) dat ik het niet met de maatschappij eens ben dat je pedofielen niet mag doodschoppen of doodstenigen? Dat ik het niet doe omdat de maatschappij zo'n stomme mening er op na houdt waar ik het niet mee eens ben, maar dat ik het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld vind om dat wel te doen en ik daar ook naar verlang, mijn leven eigenlijk niet als zinvol zie als ik dat niet mag doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, en omdat ik die mening heb ben ik ineens een gevaar, terwijl ik net toegeef een slaaf van de maatschappij te zijn. Iemand zou het eens een keer niet eens zijn met de rest, daar zijn sommige nog het bangst voor.
Ik denk dat jij blind bent voor wat je zelf neer tikt.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nee, omdat je non-stop mijn woorden verdraaid, feiten verzint en een aantal beledigingen mijn kant op gooit. Ik zei overigens dat het leven zonder liefde zinloos en mensonterend is.
Je schrijft dat je de rest van je leven die gevoelens gaat onderdrukken. Maar er komt een moment dat je een keer wat zwakker bent.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik je geen gevaar. Als je aan zou geven wel van plan te zijn om mensen te gaan doden, zou ik het een ander verhaal vinden.
Het gaat mij hier ook niet om de wet maar om de mening van een zeer grote meerderheid van de maatschappij. Dat respecteer ik.
Hoezo komt dat moment er ooit?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:22 schreef agter het volgende:
[..]
Je schrijft dat je de rest van je leven die gevoelens gaat onderdrukken. Maar er komt een moment dat je een keer wat zwakker bent.
Wat denk je dat er dan gaat gebeuren?
Mag ik vragen waarvoor dat was?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik opzoek ga naar hulp. Ik heb mezelf eerder vrijwillig op laten nemen, omdat ik andere neigingen had die ik gevaarlijk achte. Ik heb er toen zelfs voor gevochten om opgenomen te kunnen blijven tot ik mij beter voelde en ik zeker wist geen grenzen over te gaan.
Soms is het moeilijk genoeg hulp te krijgen als er nog niets is fout gegaan, maar toch vecht ik voor die hulp.
Omdat het verlangen blijft. Het wordt / is een groot issue in het leven van TS. En dat wordt alleen maar erger. Een idee-fixe.quote:
Hoe straf je jezelf dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik denk trouwens veel meer over het feit dat ik jongens leuk vind dan dat ik denk over jongens, ik denk dat dat ook wel aangeeft dat ik geen risico vorm. Ik probeer mezelf ook te straffen als ik dat wel doe als een soort opvoeding van mezelf.
De enige die andermans woorden verdraaid en feiten verzint ben jij.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, omdat je non-stop mijn woorden verdraaid, feiten verzint en een aantal beledigingen mijn kant op gooit. Ik zei overigens dat het leven zonder liefde zinloos en mensonterend is.
Iemand zou jou echt moeten slaan weet je dat. Keer op keer probeer je het slachtoffer te spelen en ik word geïrriteerder bij elke post die ik van je lees.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jij hebt al aangegeven dat je van plan bent om kinderen te verkrachten. Dat heb je aangegeven op het moment dat je bekend hebt gemaakt dat je overweegt de grens over te trekken naar gebieden waar het mogelijk is om seks te hebben met kinderen. Jouw plannen zijn heel duidelijk naar voren gekomen in dit topic.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik je geen gevaar. Als je aan zou geven wel van plan te zijn om mensen te gaan doden, zou ik het een ander verhaal vinden.
Het gaat mij hier ook niet om de wet maar om de mening van een zeer grote meerderheid van de maatschappij. Dat respecteer ik.
En weer later was het al 11, en toen zelfs al 6 en 5 jaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:22 schreef Yaaar het volgende:
Eerst was het 18-23. En daarna opeens 13. Is toch een wereld van verschil joh?
Wablief ?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Van spullen weg doen die ik leuk vind (dan meestal voor de tweedehandswinkel of leger des heils) tot lijfstraffen. Ik praatte er eerder ook over met een vriend, maar hij kan me er ook niet echt mee verder helpen. Hij zegd dat ik moet stoppen met me schuldig te voelen en me zo druk te maken. Al voelen die beide gevoelens niet misplaatst...
Laat je gewoon castreren! En dat meen ik echt!quote:Op zondag 27 juli 2014 19:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik opzoek ga naar hulp. Ik heb mezelf eerder vrijwillig op laten nemen, omdat ik andere neigingen had die ik gevaarlijk achte. Ik heb er toen zelfs voor gevochten om opgenomen te kunnen blijven tot ik mij beter voelde en ik zeker wist geen grenzen over te gaan.
Soms is het moeilijk genoeg hulp te krijgen als er nog niets is fout gegaan, maar toch vecht ik voor die hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |