Als ik de (verzamel)waarde nog een stuk omlaag bij wil stellen dan is dat inderdaad een prima plan.quote:
Gaat het nou om de looks of om je investering? Want dan had je beter goud kunnen kopen, dan maakt een krasje meer of minder ook niet uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ik de (verzamel)waarde nog een stuk omlaag bij wil stellen dan is dat inderdaad een prima plan.
Looks, en die worden niet beter als je met nieuwe lume gaat klooien. Daarom verkopen en een 'goede' terugkopen voor de looks. En dan komt de waarde pas kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Gaat het nou om de looks of om je investering? Want dan had je beter goud kunnen kopen, dan maakt een krasje meer of minder ook niet uit.
Alleen moeten wijzers, plaat er wel af om het uurwerk schoon te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik niet laten doen. Ik heb expliciet dit gevraagd (staat in mijn mail voor ik het horloge wegbracht):
[..]
Lijkt me weinig ter interpretatie overhouden.
Als je de TT van dat topic leest, zie je dat het gaat over 'missing T's'. Daarmee bedoelen ze de twee T's die links en rechts van 'SWISS MADE' staan. Die geven aan dat het horloge tritium bevat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:21 schreef Woelwater het volgende:
Misschien een heel heel stomme vraag hoor, maar weet je eigenlijk wel zeker dat die lume op de wijzerplaat origineel Omega is?? Ook vanwege de streepjes die onder de lume zitten en er soms zelfs een stukje onderuit komt.
Als ik zoek naar Constellations kom ik er haast niet een tegen met die lume daar.
http://forums.watchuseek.(...)iss-made-505109.html
http://omega.watchprosite(...)842131/ti-613241/t-/
Naar mijn bescheiden mening heeft die horlogemaker jouw horloge alleen maar dichter bij het origineel gebracht. (behalve dan de deuk in die lug, wat een beunhaas)
ik kwam er ook een paar tegen die wel die T hadden, maar juist geen lume op de wijzerplaat..quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:34 schreef Skv het volgende:
Als je de TT van dat topic leest, zie je dat het gaat over 'missing T's'. Daarmee bedoelen ze de twee T's die links en rechts van 'SWISS MADE' staan. Die geven aan dat het horloge tritium bevat.
in totaal 800 voor het totaal met (bijgekochte)gesp, bandje, doosje, klok en service. En de T kan er ook op komen doord a t iemand de wijzerplaat heeft gerefinished, wat erg veel gebeurt. Het is een kunst op zich om een originele te spotten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:57 schreef Woelwater het volgende:
[..]
ik kwam er ook een paar tegen die wel die T hadden, maar juist geen lume op de wijzerplaat..
Maar heb je nou ¤410 voor dat ding betaald zoals je in dat andere topic zei, of bijna ¤800 zoals je hier beweer.. Zou natuurlijk wel leuk zijn als een horlogemaker de helft van je klok betaalt.
Is natuurlijk raar dat Omega er streepjes op zet om ze vervolgens (half) te verstoppen onder de lume.quote:
Nee, dat niet. Maar daar is het na twee maanden wel te laat voor vrees ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:48 schreef Woelwater het volgende:
Dat deukje in de lug hoorde ook bij de afspraak?
Ik verwacht dat het dat laatste is. Niet meer leverbaar. Maargoed, ik heb bij afgifte van het horloge aangegeven dat ze de kroon alleen mogen vervangen als ze eenzelfde terugplaatsen. En toen zat er dus een totaal andere kroon van Omega op toen ik hem weer terugkreeg. á iets van 35 Euro. Horlogemaker wilde de kroon ook niet terugnemen toen ik zei dat ik er niet gelukkig mee was.quote:Op maandag 10 november 2014 11:36 schreef Leer2eK het volgende:
Ok.. was diegene Omega dealer? Anders kan het zijn dat ze kunnen geen originele kroon bestellen OF die is gewoon niet meer leverbaar gezien de leeftijd van het horloge.
Voor auto's bijvoorbeeld is ook niet altijd alles oneindig leverbaar. Om maar wat te noemen.
Ok, dan laat ik het ook hierbijquote:Op maandag 10 november 2014 14:30 schreef Skv het volgende:
Overigens heb ik het horloge weer verkocht omdat ik me stuk bleef ergeren aan de beschadigde lume en het deukje in de lug.
Neequote:
Waar wacht je nog op dan? Probleem is toch opgelost c.q. horloge is verkocht?quote:
Als jij het topic nu niet steeds omhoog kicked kraait er geen haan meer naar.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op dan? Probleem is toch opgelost c.q. horloge is verkocht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |