quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Veer eet vandaag alleen maar rauw vlees, want het is Dag van nationale rouw.
En luistert naar Rouwwen Hèze.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
in vliegtuigmodus zetten¿ dalijk crashed tiequote:
http://www.nu.nl/buitenland/3835604/meer-dan-veertig-doden-vliegtuigongeluk-in-taiwan.htmlquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef chroestjov het volgende:
Wel spannend zo'n dag van nationale rouw.
Sick, maar vooralsnog wel de veiligste manier van transport lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenland/3835604/meer-dan-veertig-doden-vliegtuigongeluk-in-taiwan.html
Jetzt geht loss, again. Just got in. Al 50 doden bevestigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Leukseptember voor het eerst vliegen. Ik kijk er naar uit
Voor het eerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat?
Je gaat me niet vertellen dat je in de gym hangt tegenwoordig?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:36 schreef Gridlok het volgende:
Meisje op crosstrainer met een tablet, was kook programma's aan het kijken
Er zou een Maslow pyramid moeten zijn met levels van highnessquote:
Ja puur statistisch gezien wel. Doden per afgelegde kilometer zeg maar. Ben liever betrokken bij een auto-ongeluk dan een vliegtuig crash.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sick, maar vooralsnog wel de veiligste manier van transport lijkt me.
3 maanden nu +/-quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat je in de gym hangt tegenwoordig?
Haha ga die maken met je photosjop skeelzquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Er zou een Maslow pyramid moeten zijn met levels van highness.
Maar per rit niet lijkt me, er zijn dagelijks miljoenen autorittenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja puur statistisch gezien wel. Doden per afgelegde kilometer zeg maar. Ben liever betrokken bij een auto-ongeluk dan een vliegtuig crash.
Dus én gestopt met smoken én in de gym?quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sick, maar vooralsnog wel de veiligste manier van transport lijkt me.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Leukseptember voor het eerst vliegen. Ik kijk er naar uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Haha.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ja, in een vliegend voertuig dan.quote:
Zo de Vesuvius in.quote:
Nee man, heb die shit nodig om mijn leven dragelijk te maken, wel een stuk minder tho.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dus én gestopt met smoken én in de gym?
Soms wel, bij hoge golven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dat was al duidelijk hè. Of vlieg jij met een varend voertuig?
Hoezo nooit eerder dan?
Ja, hoop het echtquote:
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
Waren jullie ook een beetje angstig dat er iets zou gebeuren? Iets naars?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Hele bedrijf moest naar de kantine om 1 min stilte te houdengaat mij net iets te ver tho.
Was weer geregeld door zo'n directiesecretaressequote:
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was weer geregeld door zo'n directiesecretaresse
Dat. Je had ook de mensen hier moeten zienquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.![]()
![]()
Laat iedereen het gewoon voor zichzelf beslissen.
Hehe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat. Je had ook de mensen hier moeten zien
"Waarom zou ik dat willen delen met mijn collega's?"_O-
Ik vind het te traag gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wel fucking indrukwekkend man, dat dragen van al die kisten naar die lijkenwagens. Kippenvel.
Mja dan is er taart dus dat is een schrale troostquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Zal vast ook erg gezellig zijn als er iemand jarig is.
Tis een ceremonie, geen assemblage werk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het te traag gaanNet robots
Ik hou daar zo niet van en dan 'moet' je toch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja dan is er taart dus dat is een schrale troost
U must be kiddin' me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tis een ceremonie, geen assemblage werk.
Ik hou nergens van wat moet, maar ja zo werkt die leventjuh vaakquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hou daar zo niet van en dan 'moet' je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |