Nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was in 1977, grootste vliegtuigongeluk in de burgerluchtvaart. Tenminste toen dan.
Je Google maps werkt goed ja?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:38 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Er werd geroepen dat de BUK in Snizhne was afgeschoten. Dan zou die over de H21 naar Loehansk gereden moeten zijn. De kortste en snelste weg is dan de P21 te pakken.
Dan zou ik bij Mikolaivka er af gaan en zo bij Pargomenko de grens over. Of via Vilkove, wat een betere weg lijkt. Je wil natuurlijk geen ongeluk krijgen wanneer je snel weg wil zijn.
Ga lekker zelf naar BNW klapjosti.quote:
Zo'n raket vliegt mach 3. Secondenwerk dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:38 schreef TLC het volgende:
Misschien een heel domme vraag maar hadden ze bv niks in de verkeerstoren op de radar kunnen zien dat er snel iets op het vliegtuig afkwam om de piloten nog te kunnen waarschuwen ?![]()
Of was het vliegtuig sowieso al kansloos toen de raket vertrok
:/quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:38 schreef TLC het volgende:
Misschien een heel domme vraag maar hadden ze bv niks in de verkeerstoren op de radar kunnen zien dat er snel iets op het vliegtuig afkwam om de piloten nog te kunnen waarschuwen ?![]()
Nee en jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:38 schreef TLC het volgende:
Je kunt er inderdaad stil bij staan, maar serieus, jij kent de gemiddelde Nederlander toch ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:36 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
het is een schande dat rutte daar geen rekening mee houdt. Veel mensen zijn op vakantie dus die missen het ook......het voelt alsof je DE stille tocht van het jaar moet missen omdat je net in Benidorm zit..... sarcasme modes uit.
ik vind het een gepast moment van rouw als de lichamen terugkomen in nl. Op het strand kun je er ook even bij stilstaan
Nou, alsof die Oekraiense soldaten dat niet hadden gedaan als ze de kans kregen. Dat zijn net zulke stinkende dronkelui hoor. Die Nationale Garde is voor iedereen open die een geweer wil dragen en zijn leven wil wagen. En dan heb ik het nog niet eens over al die betaalde niet-separatistische prive-militanten die er rondlopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
En zonder militanten die een 200 Nederlanders op het gemakje laten wegrotten, onderzoekers tegenhouden, beetje trots de paspoorten van jonge kindjes op tv laten zien etc. Etc.
Raket heeft een snelheid van Mach 3 (1020 m/s), vliegtuig was op 10 km hoogte. 10 Seconden tijd dusquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:38 schreef TLC het volgende:
quote:
Bedankt, ik het proberen te onthouden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nog steeds
Hmm is al gepost. Godverdegodver![]()
Niet plunderen, in de eigendommen graaien en voor een camera met de paspoorten van juist omgekomen kindjes zwaaien.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ga jij doen wanneer er ineens lijken op je erf vallen?
Ze zijn nog aan het photoshoppen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:41 schreef clavier het volgende:
Is er al duidelijkheid over het moment waarop Amerika met de nieuwe bewijzen komt? Hopelijk is het nog wel vandaag...
Wat een onzin joh. Je hoeft niet in NL te zijn om er stil bij te staan. Sowieso als je ergens bent waar veel Nederlanders zijn kan je best wat regelen misschien om er op locatie bij te staan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:36 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
het is een schande dat rutte daar geen rekening mee houdt. Veel mensen zijn op vakantie dus die missen het ook......het voelt alsof je DE stille tocht van het jaar moet missen omdat je net in Benidorm zit..... sarcasme modes uit.
ik vind het een gepast moment van rouw als de lichamen terugkomen in nl. Op het strand kun je er ook even bij stilstaan
Zal wel prime time Amerikaanse tijd zijn, dus waarschijnlijk na middernacht hier.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:41 schreef clavier het volgende:
Is er al duidelijkheid over het moment waarop Amerika met de nieuwe bewijzen komt? Hopelijk is het nog wel vandaag...
Ik zag een landgenote van ons allen hetzelfde doenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet plunderen, in de eigendommen graaien en voor een camera met de paspoorten van juist omgekomen kindjes zwaaien.
Maar nog steeds geen relevantie.
Zeg ik dat dan?!?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:40 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nou, alsof die Oekraiense soldaten dat niet hadden gedaan als ze de kans kregen. Dat zijn net zulke stinkende dronkelui hoor. Die Nationale Garde is voor iedereen open die een geweer wil dragen en zijn leven wil wagen. En dan heb ik het nog niet eens over al die betaalde niet-separatistische prive-militanten die er rondlopen.
Nou, ik gaf vandaag een training bij een klant. Tijdens de lunch (iedereen was weg) zette ik de persco van Rutte aan op de beamer. Mensen kwamen terug, einde lunch.quote:
Hahaha RT toch.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:34 schreef Bredemug het volgende:
Foto's en bron hier: http://rt.com/news/174496-malaysia-crash-russia-questions/
quote:“For example, media circulated a video supposedly showing a Buk system being moved from Ukraine to Russia. This is clearly a fabrication. This video was made in the town of Krasnoarmeisk, as evidenced by the billboard you see in the background, advertising a car dealership at 34 Dnepropetrovsk Street. Krasnoarmeysk has been controlled by the Ukrainian military since May 11.”
Ach ja, het is iets anders dan RTL-boulevard natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:43 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, ik gaf vandaag een training bij een klant. Tijdens de lunch (iedereen was weg) zette ik de persco van Rutte aan op de beamer. Mensen kwamen terug, einde lunch.
En reken maar dat ze het allemaal wilden volgen.
Het leeft overal, in iedere laag van de bevolking.
waarschijnlijk gewoon: die sukkel van de administratie was er ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zal trouwens wel normaal zijn, maar als je artikelen leest in de media over de overledenen, lijkt het wel of dat hele vliegtuig vol zat met engelen, wereldverbeteraars en een soort supermensen.. je gaat je dan bijna afvragen wat ze over jou zouden zeggen als je het loodje legt bij een ramp
Ik snap je punt niet zo goed? Er zijn enkele mensen uitgelicht die er in zaten, over het grootste deel is weinig tot niets bekend, behalve een naam.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zal trouwens wel normaal zijn, maar als je artikelen leest in de media over de overledenen, lijkt het wel of dat hele vliegtuig vol zat met engelen, wereldverbeteraars en een soort supermensen.. je gaat je dan bijna afvragen wat ze over jou zouden zeggen als je het loodje legt bij een ramp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |