Daar werden bezittingen veilig gesteld die verzameld zijn en ook nog overgedragen worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet plunderen, in de eigendommen graaien en voor een camera met de paspoorten van juist omgekomen kindjes zwaaien.
Maar nog steeds geen relevantie.
Hiermee is elke steun aan de Russen en separatisten ongeoorloofd. Liegen over bewijs = schuldig. Klaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef Frutsel het volgende:
https://bellingcat.com/ne(...)-launcher-are-false/
Evidence that Russians claims about the BUK-missile launcher are false
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:34 schreef Bredemug het volgende:
The fifth photo shows a battery of Buk missiles at the village of Zaroshchenskoye 50 km east of Donetsk and 8 km south of Shakhtyorsk on the morning of the same day.
Dat is zo'n 20 kilometer van Snizjne vandaan, waar de raket vandaan geschoten is.quote:The fifth photo shows a battery of Buk missiles at the village of Zaroshchenskoye 50 km east of Donetsk and 8 km south of Shakhtyorsk on the morning of the same day.
jammer man. volgende keer beterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef Webschip het volgende:
Met Tenerife geen dag van nationale rouw. Toen meer slachtoffers dan nu.
Kun je niet met elkaar vergelijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef Webschip het volgende:
Met Tenerife geen dag van nationale rouw. Toen meer slachtoffers dan nu.
Waarschijnlijk een herdenkingsdraadje op Fok.. dan posten mensen dingen als: ik vond hem eigenlijk maar een lul altijd, maar dit gun je hem ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon: die sukkel van de administratie was er ook
Heb er geen bezwaar tegen hoor.. het viel me alleen op dat over iedereen die in de media wordt herdacht wordt gesproken of het een soort ideale mensen waren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet zo goed? Er zijn enkele mensen uitgelicht die er in zaten, over het grootste deel is weinig tot niets bekend, behalve een naam.
Ken je de bron? Is dat een site in opkomst? Is het objectief?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hiermee is elke steun aan de Russen en separatisten ongeoorloofd. Liegen over bewijs = schuldig. Klaar.
Want?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kun je niet met elkaar vergelijken.
niemand geeft in deze draad een neuk om Tenerife. doei.quote:
Nee. Ik geef je aan dat het leeft, overal in NL.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ach ja, het is iets anders dan RTL-boulevard natuurlijk.
Je kent "over de doden niets dan goeds" niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een herdenkingsdraadje op Fok.. dan posten mensen dingen als: ik vond hem eigenlijk maar een lul altijd, maar dit gun je hem ook weer niet.
[..]
Heb er geen bezwaar tegen hoor.. het viel me alleen op dat over iedereen die in de media wordt herdacht wordt gesproken of het een soort ideale mensen waren.
Wat ik er van weet.. ramp is veroorzaakt door de piloot van het Nederlandse toestel.. de omstandigheden zijn niet zo dramatisch als nu.. verder zou ik geen verschil weten zo een twee drie.quote:
Van die pagina:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef Frutsel het volgende:
https://bellingcat.com/ne(...)-launcher-are-false/
Evidence that Russians claims about the BUK-missile launcher are false
Dit is dus onwaar. De video is geschoten in Luhansk. Een paar posts terug heb ik dat nog opgezocht.quote:This video was made in the town of Krasnoarmeisk, as evidenced by the billboard you see in the background, advertising a car dealership at 34 Dnepropetrovsk Street. Krasnoarmeysk has been controlled by the Ukrainian military since May 11
Nee, maar het is niet de enige bron die het meld, kwam hier vanavond eerder ook al voorbij. Vind het vrij overtuigend, en zelf te verifiëren met Google Maps (en dat vind ik het belangrijkste, in dit geval).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ken je de bron? Is dat een site in opkomst? Is het objectief?
Dat vind ik altijd lastig te beoordelen... wie zit erachter?
Maar het is nu de derde keer dat ik ze tegenkom in de kwestie MH17.. .
Je kan moeilijk na een interview van een van de familileden neerpennen : "Ja eigenlijk was Pietje een enorme klootzak die zijn vrouw sloeg. Zijn dochters had hij gedumpt bij ome Karel en daar zullen ze nu opgroeien. De enige juiste beslissing die hij ooit maakte was de laatste voordat hij vertrok".quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb er geen bezwaar tegen hoor.. het viel me alleen op dat over iedereen die in de media wordt herdacht wordt gesproken of het een soort ideale mensen waren.
Dat vindt men blijkbaar minder erg. Dat 20% van de mensen nooit geïdentificeerd kon worden en dat vele slachtoffers levend verbrand zijn en zo is minder erg dan dit.quote:
Geen idee waar dit op gebaseerd is.twitter:FMCnl twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 21:41:33We presume Russian ILyushin II-76TD tail nr RA-76429 is moving #MH17 BUK missile launcher to Siberia http://t.co/gu2mdwyKWT reageer retweet
37 jaar geleden. Echt een compleet andere tijd.quote:
Hier een mooie foto van exact die kruising in Loehansk: https://www.google.com/ma(...)10!4m2!3m1!1s0x0:0x0quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet de enige bron die het meld, kwam hier vanavond eerder ook al voorbij. Vind het vrij overtuigend, en zelf te verifiëren met Google Maps (en dat vind ik het belangrijkste, in dit geval).
Zit er een contactbutton? Mail dat ff... es kijken of er iemand reageertquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:49 schreef RetepV het volgende:
[..]
Van die pagina:
[..]
Dit is dus onwaar. De video is geschoten in Luhansk. Een paar posts terug heb ik dat nog opgezocht.
De video is hier geschoten: https://www.google.com/ma(...)b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Grappig want degene boven jou zegt het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet de enige bron die het meld, kwam hier vanavond eerder ook al voorbij. Vind het vrij overtuigend, en zelf te verifiëren met Google Maps (en dat vind ik het belangrijkste, in dit geval).
Het zijn maar 200 mensen. Politiek gezien is dit een zware kwestie, maar voor de rest valt dit mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:48 schreef agter het volgende:
[..]
Nee. Ik geef je aan dat het leeft, overal in NL.
Dat een dag van nationale rouw dan niet zo vreemd is. Ook al voel jij dat anders.
Dat het jouw naasten niet getroffen heeft, is alleen maar fijn voor je.
En Iets belachelijk maken wat mensen veel pijn doet, is een heel goedkope reactie.
Knul, alsjeblieft, probeer mij niets wijs te maken over opportunistische en bijzonder arme mensen in oorlogsgebieden. Daar heb ik er al iets te veel van gezien, gesproken en van meegemaakt om nog zo onwetend dom te kunnen zijn om te geloven in het enkel bestaan van selectieve berichtgeving en de pure goedheid van een militante bende.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar werden bezittingen veilig gesteld die verzameld zijn en ook nog overgedragen worden.
Een aantal suggestieve foto's en de verontwaardiging stijgt tot grote hoogte.
Wie hebben daar belang bij denk je om zulke berichten de wereld in te helpen?
Moet je tegen Quinsy Gario zeggen.. die zal het zeker met je eens zijn (want veel slachtoffers waren van donkere afkomst)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Loekie1 het volgende:
Na die vorige grote rampen had er ook beter een nationale rouwdag kunnen zijn, zéker na de Bijlmerramp.
Veel erger want er was geen internet en mensen hadden nauwelijks antwoorden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef beantherio het volgende:
Het gevoel van chaos lijkt me trouwens wel vergelijkbaar.
Valt mee ja? Hoeveel mensen zijn hier door getroffen denk je? Enkel die 200 of ook alle vrienden familieleden kennissen collega's klasgenoten en andere bekenden?!?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het zijn maar 200 mensen. Politiek gezien is dit een zware kwestie, maar voor de rest valt dit mee.
Zie OP, maar ja, dat is inderdaad wat er gaat gebeuren morgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik weet eigenlijk nog steeds niet goed wat een nationale dag van rouw nu precies is. Minuut stilte dus om 16.00 uur? En herdenkingsdiensten door het hele land?
Vlaggen halfstok, kerkklokken die luiden, grote openbare feesten worden afgelast. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik weet eigenlijk nog steeds niet goed wat een nationale dag van rouw nu precies is. Minuut stilte dus om 16.00 uur? En herdenkingsdiensten door het hele land?
He? We zeggen toch hetzelfde? Dat de Russen het niet goed hebben?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit er een contactbutton? Mail dat ff... es kijken of er iemand reageert![]()
[..]
Grappig want degene boven jou zegt het tegenovergestelde
200 Nederlanders die in een keer vermoord worden vind ik een enorm aantal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het zijn maar 200 mensen. Politiek gezien is dit een zware kwestie, maar voor de rest valt dit mee.
Dat is een schijntje om daar voor een nationale rouwdag af te vuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt mee ja? Hoeveel mensen zijn hier door getroffen denk je? Enkel die 200 of ook alle vrienden familieleden kennissen collega's klasgenoten en andere bekenden?!?
Doe eens niet zo kortzichtig.
Excuus, even gemist. Lijkt me wel goed, toch even een dag van er allemaal bij stil staan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:53 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zie OP, maar ja, dat is inderdaad wat er gaat gebeuren morgen.
Ach we knipperen onze ogen ook bij 500 doden gisteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
200 Nederlanders die in een keer vermoord worden vind ik een enorm aantal.
Jammer dat 'ie geen verdere info geeftquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Geen idee waar dit op gebaseerd is.twitter:FMCnl twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 21:41:33We presume Russian ILyushin II-76TD tail nr RA-76429 is moving #MH17 BUK missile launcher to Siberia http://t.co/gu2mdwyKWT reageer retweet
owjaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He? We zeggen toch hetzelfde? Dat de Russen het niet goed hebben?
Wat die boven mij zei was een foute quote, hij quote een stuk uit een quote van die site, waarbij die site gequote heeft van de Russen (jaja, snap je het nog?).
Probeer je nu te provoceren? Je weet toch dat veel mensen er anders over denken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ach we knipperen onze ogen ook bij 500 doden gisteren.
.twitter:XandervdWulp twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 21:55:45Er is morgen geen STER op radio en tv. #nationalerouwdag reageer retweet
Dat zijn geen Nederlanders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ach we knipperen onze ogen ook bij 500 doden gisteren.
Ga er nou niet op in, want je genereert alleen maar meer topicvervuiling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:58 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Probeer je nu te provoceren? Je weet toch dat veel mensen er anders over denken?
Grappig feitje, maar de aanslag op de Twin Towers claimde een relatief kleiner aantal Amerikaanse levens, maar die vonden dat ook geen 'schijntje'...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is een schijntje om daar voor een nationale rouwdag af te vuren.
Ik vind dat jij nogal kortzichtig doet. Zoals eerder beschreven in dit topic is inderdaad de bijlmerramp vele malen erger geweest als het gaat om het compleet verwoesten van gezinnen.
Maar bij dit soort zaken gaat het vooral om de politieke motieven waarom zoiets tot stand komt. Niet om die paar gezinnen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word er moedeloos van, dat cynisme om zoiets weinig controversieels als een niet-verplichte nationale rouwdag. Als je er niets mee hebt, dan doe je niet mee en houd je uit piëteit je mond dicht. Dat is wel het minste, zeg.
Ik vind het een mooi gebaar, de stilte als het eerste vliegtuig met lichamen aankomt.
Voor mensen die dan op hun werk zitten, en dat zullen er veel zijn, zal het lastig zijn om precies die minuut stil te zijn als vooraf niet precies duidelijk is wanneer dat zal zijn.quote:Minuut stilte
Na de landing van de twee militaire vliegtuigen klinkt er een trompetsignaal. Daarna zal er een minuut stilte in acht worden genomen.
Het is niet verplicht om mee te doen met de rouw. Iedereen moet zelf weten wat hij doet, maar het kabinet hoopt wel dat burgers de minuut stilte in acht nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |