Dit dus, hoe triest en schokkend het ook is!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Collega van schoonmoeder met d'r hele gezin weg. Ja, vreselijk.
En ja, ik vlieg ook wel eens... Ik had het kunnen zijn!
Ja, ik kom lekker vinnig over, maar snap je wat ik bedoel? Mensen betrekken zulke dingen heel snel op zichzelf en hun eigen situatie. De verhalen ook van mensen die "Vorig jaar op dezelfde dag die vlucht hadden gehad", en hoeveel erger het voor hén wel niet was. Ga toch fietsen... Ik vind het dra-ma-tisch voor de familieleden en vrienden. Niet voor 'mensen die ook wel eens over Oekraine zijn gevlogen' etc. Allemaal onzin imho.
het feit dat mensen hier komen posten dat ze niet mee gaan doen zegt wel genoegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:22 schreef Loekie1 het volgende:
Volgens mij maakt het niet uit dat een aantal individuen er weinig mee doet, het is voor de mensen bedoeld die het wel uitmaakt.
Wat kut dat ze geen rekening met jou hebben gehouden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Bedoel dat het timing niet handig gepland is niet zozeer specifiek voor mij of zo
Mijn buurman is zijn broer en diens gezin verloren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Er zullen best mensen zijn die dit oprecht zo voelen, maar stap je dan met je verhaaltje naar de media?
Ik werk met doden. Dus tsja, dan word je misschien wat afstandelijker inderdaad. Als ik elke emotie die een nabestaande voelt tot me moet laten komen denk ik niet dat ik nog lang kan doen wat ik doe.
Jupquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
Voelt het voor jullie niet beetje als mosterd na de maaltijd zo'n dag van nationale rouw?
De dag zelf en vrijdag was ik wel aangeslagen maar inmiddels is het weer gewoon orde van de dag.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef RedFever007 het volgende:
Dag van nationale rouw hoeft van mij ook niet. Misschien de vrijdag gelijk na de ramp maar nu, nah, nee.
Nee je hebt wel gelijk, het is echt een hele rare tijd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Bedoel dat het timing niet handig gepland is niet zozeer specifiek voor mij of zo
Verschil is wel dat morgen de lichamen terugkomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
Voelt het voor jullie niet beetje als mosterd na de maaltijd zo'n dag van nationale rouw?
De dag zelf en vrijdag was ik wel aangeslagen maar inmiddels is het weer gewoon orde van de dag.
http://nos.nl/artikel/678121-kritiek-ovse-op-berging-mh17.htmlquote:Kritiek van OVSE op berging MH17
De berging van de slachtoffers van vlucht MH17 verloopt nog steeds niet zoals het zou moeten. Dat zegt de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa, OVSE.
Er liggen nog menselijke resten tussen de wrakstukken, maar niemand lijkt zich daar meer om te bekommeren, zegt een woordvoerder. Hij hekelt ook het feit dat de wrakstukken niet worden beveiligd. Een groep OVSE'ers bracht vandaag een bezoek aan het gebied waar vlucht MH17 neerstortte.
heb het idee dat NL totaal geen vat op de situatie heeft en helemaal geen onderzoek kan starten op het moment. Dit vertellen ze niet aan het volk want dan breekt de pleuris uitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:27 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/678121-kritiek-ovse-op-berging-mh17.html
Dat doen we goed
Hoeveel dagen worden het wanneer 2 vliegtuigen botsen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
ook waar de bekende BUK video geschoten isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef RetepV het volgende:
Ok, dat is hem inderdaad.
https://www.google.com/ma(...)7:0x933ddb1951161458
Zou best kunnen dat je dan wat afstandelijker wordt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Er zullen best mensen zijn die dit oprecht zo voelen, maar stap je dan met je verhaaltje naar de media?
Ik werk met doden. Dus tsja, dan word je misschien wat afstandelijker inderdaad. Als ik elke emotie die een nabestaande voelt tot me moet laten komen denk ik niet dat ik nog lang kan doen wat ik doe.
Die mensen daar hebben wel andere dingen aan hun kop.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:27 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/678121-kritiek-ovse-op-berging-mh17.html
Dat doen we goed
Net zoals met de Tenerife-crash.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel dagen worden het wanneer 2 vliegtuigen botsen?
Het is een beetje treurig dat jij het verschil tussen een noodlottig ongeval en een aanslag niet ziet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:30 schreef Wespensteek het volgende:
Ik vind het zelfs een beetje raar. Na de Tenerife ramp was er geen dag van nationale rouw daar zijn veel meer mensen omgekomen en ook meer Nederlanders.
Dat was op de grond en zonder raket.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:30 schreef Wespensteek het volgende:
Ik vind het zelfs een beetje raar. Na de Tenerife ramp was er geen dag van nationale rouw daar zijn veel meer mensen omgekomen en ook meer Nederlanders.
Ik heb er geen dubbel gevoel bij. Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is, 298 mensen zomaar dood. Maar voor mij en mijn omgeving gaat het leven gewoon door. Wij kennen geen van de betrokkenen en morgen vind ik het net zo erg als vandaag en overmorgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:19 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wel met een beetje dubbel gevoel..
Alvast van hartequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goeie dag wel om jarig te zijn. Ik ben morgen namelijk ook jarig
Maakt dat wat uit voor de rouw?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een beetje treurig dat jij het verschil tussen een noodlottig ongeval en een aanslag niet ziet.
En zonder militanten die een 200 Nederlanders op het gemakje laten wegrotten, onderzoekers tegenhouden, beetje trots de paspoorten van jonge kindjes op tv laten zien etc. Etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was op de grond en zonder raket.
En waarom zou MH17 geen noodlottig ongeval kunnen zijn? Ik ben er heilig van overtuigd het nooit de bedoeling kan zijn geweest van die gasten om een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten. Ook dit kan al met al een noodlottig ongeval geweest zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een beetje treurig dat jij het verschil tussen een noodlottig ongeval en een aanslag niet ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |