Dat zou kunnen, maar dat doet niets af aan de separatisten (lees: Russen in dienst van).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik krijg nu meer en meer duidelijk wordt wel het idee dat de Westerse media de separatisten wel erg zwart afschildert. Dus zou inderdaad goed kunnen dat ook het "trouwring" incident niet bestaat als zodanig
Is dit al daadwerkelijk geïnvesteerd or moet dat nog gebeuren? Anders zou ik nog even wachtenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:50 schreef The_Libertarian het volgende:
Hij heeft 20 miljard geinvesteerd in het WK 2018
daarom lijkt het me uitermate grappig als die onderzoekers een grote container krijgen met.. dit is alles wat we konden vinden.. we dachten dat het zou gaan regenen dus we hebben alles bewaard..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik krijg nu meer en meer duidelijk wordt wel het idee dat de Westerse media de separatisten wel erg zwart afschildert. Dus zou inderdaad goed kunnen dat ook het "trouwring" incident niet bestaat als zodanig
mooi plaatje maar wat bewijst dit?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:49 schreef karwin het volgende:
Plek van de video gevonden. word de route al iets duidelijker
[ afbeelding ]
Botten of eigenlijk kleine stukjes moeten opgelost worden in een chemisch spulletje (ben er te lang uit om nog de precieze namen te wetenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je enig idee van wat er allemaal gebeurt tijdens dat lastige proces, in een tijdlijn bijv.? Waar zit het meeste tijd in?
Aha, interessant. Dank voor je uitlegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Botten of eigenlijk kleine stukjes moeten opgelost worden in een chemisch spulletje (ben er te lang uit om nog de precieze namen te weten) om het dna materiaal uit de cel te krijgen dat je er een profiel van kan maken. En het is echt eenduidig hoe lang dat duurt, verschilt met de staat van de botten, en je kan niet zien dat het klaar is. Dus voor de zekerheid wachten ze erg lang (relatief) om niet het risico te lopen dat het misgaat.
Bij bloed en slijm krijg je een soort bezinksel en is dat dus duidelijk zichtbaar.
waren meerdere fotos-videos van het moment dat ze dachten dat de BUK richting rusland werd gereden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
mooi plaatje maar wat bewijst dit?
Nee, helaas uit ervaring weet ik dat dat niet zo is. En een crematieoven is dacht ik >700 graden en kerosine 200 graden verbrandingstemperatuur.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef Idanue het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat door de hoge verbrandingstemperatuur er niet veel van over zou blijven maar ik hoop het wel.
Ja leuk. Flik dat geintje 1 keer en niemand gaat een WK willen organiseren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is dit al daadwerkelijk geïnvesteerd or moet dat nog gebeuren? Anders zou ik nog even wachten
Wat is de exacte plek? Volgens de Russen was het filmpje namelijk fake, en opgenomen in Krasnoarmeysk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef karwin het volgende:
[..]
ze hebben de exacte plek gevonden van de video waar de BUK met 3 raketten richting rusland gereden word
Idd. Er zijn, denk ik, geen keiharde directe bewijzen. Alleen een grote puzzel. Waar stukjes zo nu en dan hun plaats vinden. Een conclusie moet je zelf trekken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef karwin het volgende:
[..]
waren meerdere fotos-videos van het moment dat ze dachten dat de BUK richting rusland werd gereden.
als je duidelijk hebt waar de fotos videos genomen zijn krijg je een beeld van welke route er gereden is.
of het voldoende bewijs is Nee, maar wel stukje van de puzzel
Want andere landen schieten ook dit soort vliegtuigen neer?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja leuk. Flik dat geintje 1 keer en niemand gaat een WK willen organiseren.
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, helaas uit ervaring weet ik dat dat niet zo is. En een crematieoven is dacht ik >700 graden en kerosine 200 graden verbrandingstemperatuur.
Ah bedankt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef karwin het volgende:
[..]
ze hebben de exacte plek gevonden van de video waar de BUK met 3 raketten richting rusland gereden word
Ja, want alle volgende organisatoren zullen in dezelfde positie zitten als Rusland nu.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
Ja leuk. Flik dat geintje 1 keer en niemand gaat een WK willen organiseren.
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef agter het volgende:
[..]
Want andere landen schieten ook dit soort vliegtuigen neer?
Dan hoop ik dat ze nog meer mensen gaan vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, helaas uit ervaring weet ik dat dat niet zo is. En een crematieoven is dacht ik >700 graden en kerosine 200 graden verbrandingstemperatuur.
Fucking naïef bedoel je denk ik, want doorgaan zal het toch wel. Over 4 jaar lopen we gewoon met z'n allen te zeiken dat we Qatar moeten boycotten. Oh wacht, dat doen we nu al.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je moet wel heel fucking optimistisch zijn wil je dat het WK in Rusland daadwerkelijk niet doorgaat.
Nee, niet morgen althans. Misschien dat je lokale buurtwinkeltje dicht is, maar het is niet nationaal de norm.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef Blester het volgende:
Dag van nationale rouw is dus ook een dag waarop alles gesloten is?
Hopelijk kunnen de experts snel verder.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Idanue het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze nog meer mensen gaan vinden.
Ik hoop het niet, moet uitetenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef Blester het volgende:
Dag van nationale rouw is dus ook een dag waarop alles gesloten is?
70 KG high explosive springstof.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef RetepV het volgende:
Die raket heeft maar 70kg springstof aan boord.
Volgende jaren bedoel ik dan ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:02 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nee, niet morgen althans. Misschien dat je lokale buurtwinkeltje dicht is, maar het is niet nationaal de norm.
Ik las dat die nog tegengewerkt worden?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen de experts snel verder.
Hebben en tonen is twee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:02 schreef Fossieltje het volgende:
Ik verwacht trouwens wel een beetje dat de directeur van de Amerikaanse veiligheidsdiensten vanavond niet aankomt met een paar opgevangen social media berichtjes. Het lijkt mij dat ze de exacte locatie van die raketinstallaties weten en daar ook satellietfoto's van hebben.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat dit een jaarlijks 'evenement' gaat worden.
topquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef karwin het volgende:
[..]
"richting" Rusland ja. Maar als ik in Amsterdam met m'n auto sta en ik rijd daarna de A1 op wil dat toch ook niet zeggen dat ik "naar Duitsland" rij?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef karwin het volgende:
[..]
waren meerdere fotos-videos van het moment dat ze dachten dat de BUK richting rusland werd gereden.
als je duidelijk hebt waar de fotos videos genomen zijn krijg je een beeld van welke route er gereden is.
of het voldoende bewijs is Nee, maar wel stukje van de puzzel
Ik ben een beetje de lijn in de berichtgeving kwijt, vandaag niet alles kunnen bijhouden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ik las dat die nog tegengewerkt worden?
https://www.google.com/ma(...)ta=!3m1!1e3?hl=nl-NLquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is de exacte plek? Volgens de Russen was het filmpje namelijk fake, en opgenomen in Krasnoarmeysk.
Bij Enschede met Duitse raketinstallatie wordt wel een ander verhaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"richting" Rusland ja. Maar als ik in Amsterdam met m'n auto sta en ik rijd daarna de A1 op wil dat toch ook niet zeggen dat ik "naar Duitsland" rij?
Dus, doe je er niet aan mee, en laat iedereen die er wel aan mee wil doen in zijn waardequote:
Ik vind het een loze kreet.quote:
Nee, dat is niet wat er morgen gaat gebeuren. Winkels open, etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Winkels (eerder) dicht, evenementen worden verplaatst, etc.
yeahquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Fucking naïef bedoel je denk ik, want doorgaan zal het toch wel. Over 4 jaar lopen we gewoon met z'n allen te zeiken dat we Qatar moeten boycotten. Oh wacht, dat doen we nu al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |