abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142612170
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Vind ik ook. Ik had eerder voor een dag in de toekomst gekozen als alles met de lichamen afgehandeld is. En dan gezamenlijk een dag besteden aan de herdenking van deze ramp. Morgen slaat eigenlijk nergens op.
Ik vind morgen gewoon een logische dag. De lichamen komen deels thuis en wij weten meer over de verhalen van de mensen in het vliegtuig waardoor het ook 'dichterbij' ( Sorry :') ) komt bij mensen die niemand via via kennen uit het vliegtuig.
pi_142612207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:10 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Mensen die er met anderen over willen praten op het werk of zo, kunnen dat nu doen zonder dat er opmerkingen zullen komen of dat er lacherig over gedaan wordt. Elk land doet het bij een ramp als deze dus waarom wij niet.
8)7
pi_142612213
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Wat is dit voor een kulargument :')
Dus als iemand nu op z'n werk zit en zegt hoezeer MH17 hem aangrijpt mag je die kerel recht in z'n bek uitlachen maar morgen moet je ineens beleefd zijn op straffe van een boete ofzo? :')
Een beetje respect mag wel op zo'n dag. :{w
pi_142612218
Durft iemand hier nog met malysian airlines te vliegen vraag ik me af, nog steeds apart dat ze niet compleet failliet zijn.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_142612249
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Vind ik ook. Ik had eerder voor een dag in de toekomst gekozen als alles met de lichamen afgehandeld is. En dan gezamenlijk een dag besteden aan de herdenking van deze ramp. Morgen slaat eigenlijk nergens op.
Een dag in de toekomst? Alles afhandelen met de lichamen kan maanden/jaren duren.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_142612265
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Wat is dit voor een kulargument :')
Dus als iemand nu op z'n werk zit en zegt hoezeer MH17 hem aangrijpt mag je die kerel recht in z'n bek uitlachen maar morgen moet je ineens meelevend zijn op straffe van een boete ofzo? :')
Sowieso, wie lacht je uit als je zegt dat je het vreselijk vindt? Iedereen vindt dit toch vreselijk, of wat?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_142612268
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:14 schreef Bredemug het volgende:
Durft iemand hier nog met malysian airlines te vliegen vraag ik me af, nog steeds apart dat ze niet compleet failliet zijn.
Ja
Prima airliner met dito safetyrecord beide incidenten zijn domme pech/overmacht/watjewil
blablablabla
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:15:01 #33
8781 crew  Frutsel
pi_142612274
quote:
http://nos.nl/artikel/677(...)gelijk-failliet.html
pi_142612281
quote:
Jahoor, ik stap in zonder enige twijfel.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_142612287
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:09 schreef Messina het volgende:
Sorry, sorry, ik bedoel natuurlijk ook niet dat het allemaal niet verschrikkelijk is.

[..]

Yup. Jij begrijpt me verkeerd. :)

Het is wat lastig uit te leggen, want je schopt mensen nogal snel voor de schenen. Want iedereen kent wel via-via-via-via-via iemand uit dat vliegtuig. 'En dan komt het toch wel heel dichtbij'.
Ik ken helemaal niemand. Maar het raakt mij heel erg. Op het werk idem: nieuws op de beamer. Iedereen is er mee bezig. We zijn een internationale organisatie, dus het hadden ook direct collega's kunnen zijn. Of mijzelf.

Het zijn je medeburgers.
Ik vind het heel heftig.
Make my day!
pi_142612300
quote:
Durft iemand hier nog met malysian airlines te vliegen vraag ik me af
Ik stap zonder problemen in.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_142612302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij mee werkt, maar wij praten er sowieso serieus over en niemand doet lacherig.
Het is een onderwerp dat toch wel ter sprake komt.
Nou ja, ik was ergens en ik begon erover, en de andere twee hadden er weinig mee en het ging meteen over iets anders. Precies hetzelfde had ik trouwens na de Bijlmerramp. Ik liep ergens stage, wilde er graag iets over zeggen, gewoon om het genoemd te hebben, er even over gesproken te hebben, en mijn stagebegeleider had er helemaal niets mee en zei dat ook. Dat ben ik nooit meer vergeten.
pi_142612306
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik vind morgen gewoon een logische dag. De lichamen komen deels thuis en wij weten meer over de verhalen van de mensen in het vliegtuig waardoor het ook 'dichterbij' ( Sorry :') ) komt bij mensen die niemand via via kennen uit het vliegtuig.
Ja deels, maar er is nog niks afgehandeld, het onderzoek is nog in volle gang. Ik snap best dat ze morgen een moment van stilte willen. Maar een dag van nationale rouw had ik verder weg gepland.
pi_142612322
quote:
Ze hebben één ongeluk gehad (MH370), dus ja, ik stap de volgende keer zo weer in, beviel de vorige keer prima.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:16:04 #40
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_142612335
Ik ben morgen jarig op de dag van nationale rouw. Ik ga het net zo vieren als anders. Ik leef O+
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:16:11 #41
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_142612342
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef agter het volgende:

[..]

Overal is het anders.Wij zetten het nieuws als bijv de persconferentie van Rutte wel live op de beamer. En hebben het er veel over. Het leeft heel erg.
Oh het leeft enorm en iedereen zit liveblogs bij te houden of praat elkaar bij.
In de kantine staat de tv hele dag aan. Maar ik zit geloof ik met 1.400 mensen in een pand.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_142612344
quote:
Een overspannen piloot en dikke pech, volgende vliegtuig ging alweer 21:00u , wel iets andere route.
pi_142612357
quote:
''"Maar de gevolgen van het neerstorten van MH17 afgelopen donderdag lijken beperkt. Mensen zien dat het niet onze schuld was."

Valt dus nog wel mee voor ze.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_142612359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef MaLo het volgende:
Ik ben morgen jarig op de dag van nationale rouw. Ik ga het net zo vieren als anders. Ik leef O+
Alvast gefeliciteerd.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142612365
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef MaLo het volgende:
Goeie dag wel om jarig te zijn. Ik ben morgen namelijk ook jarig :P
pi_142612424
Minuut stilte zal zoals gebruikelijk om 20:00 plaatsvinden dat zal lastig worden heb bbq in de planning staan net zoals 50% van de Nederlanders
blablablabla
pi_142612432
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef agter het volgende:

[..]

Ik ken helemaal niemand. Maar het raakt mij heel erg. Op het werk idem: nieuws op de beamer. Iedereen is er mee bezig. We zijn een internationale organisatie, dus het hadden ook direct collega's kunnen zijn. Of mijzelf.

Het zijn je medeburgers.
Ik vind het heel heftig.
Collega van schoonmoeder met d'r hele gezin weg. Ja, vreselijk.
En ja, ik vlieg ook wel eens... Ik had het kunnen zijn!

Ja, ik kom lekker vinnig over, maar snap je wat ik bedoel? Mensen betrekken zulke dingen heel snel op zichzelf en hun eigen situatie. De verhalen ook van mensen die "Vorig jaar op dezelfde dag die vlucht hadden gehad", en hoeveel erger het voor hén wel niet was. Ga toch fietsen... Ik vind het dra-ma-tisch voor de familieleden en vrienden. Niet voor 'mensen die ook wel eens over Oekraine zijn gevlogen' etc. Allemaal onzin imho.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_142612441
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef Uccie het volgende:

[..]

Oh het leeft enorm en iedereen zit liveblogs bij te houden of praat elkaar bij.
In de kantine staat de tv hele dag aan. Maar ik zit geloof ik met 1.400 mensen in een pand.
Ja. Herkenbaar.
Dan is zo'n dag van nationale rouw toch niet vreemd?
Make my day!
pi_142612468
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef Elan het volgende:
Minuut stilte zal zoals gebruikelijk om 20:00 plaatsvinden dat zal lastig worden heb bbq in de planning staan net zoals 50% van de Nederlanders
Er is geen gebruikelijk moment voor een minuut stilte.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_142612493
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:18 schreef marcodej het volgende:

[..]

Er is geen gebruikelijk moment voor een minuut stilte.
Wel zie 4 mei.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')