quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:40 schreef mickeyD het volgende:
trein 18273 is aan vervanging toe bla bla.. onderhoud uitzetten?
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
breakdowns uitzetten en de meldingen over vervangen uitzetten en voor de rest negeren.
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
<- van steam
Bijna 40gb aan autosaves als je het spel uitspeeld
realistic accelerationquote:Op woensdag 3 september 2014 21:29 schreef Willemsuh het volgende:
Hmm.. geen idee waar te vinden.. net zoals treinen heuvel op dezelfde snelheid blijven houden..
Het is ook alweer 4 jaar geleden dat ik t voor t laatst speelde.
Ik heb er nu een uurtje of 11 in gestoken en het valt me nog wat tegen. Voorlopig is het zijn 25 euro niet waard (eerder 9.99) of het moet aangeboden worden als early access (waar ik ook geen fan van ben).quote:Op donderdag 4 september 2014 21:42 schreef Houtenbeen het volgende:
Train fever valt schijnbaar erg tegen. De game is waarschijnlijk te vroeg gereleased en daardoor zitten er nog veel bugs in het spel.
let wel dat transport giant niet in de buurt komt van openttd qua spoor mogelijkheden...quote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef Jump het volgende:
Als je toch nog een ander transport spel zou willen spelen: sinds eergisteren staat GAM / Transport Giant ook te koop op Steam. Daarin zijn enkele verbeteringen aangebracht (hogere resolutie, meer zoom level, win 8 compatibiliteit, en nog meer. De game is te vinden op Steam en kost 14.99¤. Tot 12 september is er echter 15% korting op. Jammer genoeg moet je het spel op Steam opnieuw kopen, ook al heb je een vroegere versie op cd ergens liggen (waarschijnlijk in een doos op de zolder al).(Ik wou het originele topic een stamp geven, maar het zal te oud zijn. De laatste reactie is 9.5 jaar oud)
Lets face it... er is nog geen spel dat OpenTTD evenaart.quote:Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
let wel dat transport giant niet in de buurt komt van openttd qua spoor mogelijkheden...
kruisingen enzo kan je ook haast wel vergeten (kan wel, maar ziet er dan wel knullig uit door die ugly wissels...
Als OpenTD echt open source is dan zou je er een fork van kunnen maken waarin je het dan aanpast zoals jij zegt.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lets face it... er is nog geen spel dat OpenTTD evenaart.
Niet qua functionaliteit / speelbaarheid. Een mogelijkheid zou zijn dezelfde code te pakken en er een laag van graphische laag bovenop te leggen ( ombouw natuurlijk van sprites naar objecten etc ) Maarja, natuurlijk wil je niks in strijd hebben met de openttd opensource.
Is het ook, alleen bedrijven die dit interessant vinden om te doen willen er een labeltje aan plakken om er vervolgens geld mee te verdienen alleen onder het model van opensource kan dit niet. Dan gaat de originele maker Tom Sawyer er mee zeuren dat de broncode van Transport tycoon gejat is. Onder het mom van opensource kunnen de meeste het niet boeien dat het spel wordt verbeterd en geupdate wordt. dat is de droom van iedere software maker dat de broncode voortleeft zelfs ondanks dat er zoveel nieuwere spellen uitkomen. Maar dat ze er geen geld aan verdienen vinden ze niet leuk.quote:Op zondag 21 september 2014 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als OpenTD echt open source is dan zou je er een fork van kunnen maken waarin je het dan aanpast zoals jij zegt.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:25 schreef mschol het volgende:
transport giant heeft bij mij vooral last van een flikkerend 2de scherm en af en toe een flikkering als je aan het scrollen bent, voor de rest werkt hij prima..
let wel dat de originele TG wellicht WEL allerlei issue's kan hebben met w7 (al heb ik die ook en kan ik mij daar ook alleen het flikkeren van herinneren..)
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Windows 7 , heerlijk... maar niet voor transport giant.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speel je het op Steam ? (dit is dan ook ter test of het spel leuk is torrent) Want als het niet eens werkt dan is het ook niet de moeite waard om te spelenquote:
Mijn Gold Edition van TG heeft dit probleem niet. Je hebt al compatibiliteitsopties en/of patches geprobeerd?quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de Gold edition ook geprobeerd, ik zit op windows 8 64 bits.quote:Op zondag 21 september 2014 20:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mijn Gold Edition van TG heeft dit probleem niet. Je hebt al compatibiliteitsopties en/of patches geprobeerd?
ik heb zowel de steam versie als de retail gold versie liggen hierquote:Op zondag 21 september 2014 20:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Speel je het op Steam ? (dit is dan ook ter test of het spel leuk is torrent) Want als het niet eens werkt dan is het ook niet de moeite waard om te spelen
Ik zit op een Laptop met een mobile HD kaart (ATI / intel ) HD 4000 kaartje.quote:Op maandag 22 september 2014 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zowel de steam versie als de retail gold versie liggen hier
en voor zover ik weet werken beide zonder de boven weergegeven problemen
de steam versie weet ik dit zeker van, de retail ben ik er 99% zeker van overtuigd..
W7 x64 met een R9 290 (daarvoor 4 jaar een 5870 gehad) hier trouwens
heb je een nvidia kaart? wellicht ligt het daar aan dan?
Betekent dat dat de server weer eens een reset krijgt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:50 schreef Bart het volgende:
Dat kan, zal vanavond ff kijken als ik eraan denk.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef JTT het volgende:
[..]
Betekent dat dat de server weer eens een reset krijgt?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:50 schreef Bart het volgende:
Dat kan, zal vanavond ff kijken als ik eraan denk.
Of ie down is kun je in de OP zien aan dit plaatje:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de server niet meer zag , dacht dat ie gewoon down was.
Maar was blijkbaar niet up-to-date.
Thanks alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |